ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شکست کره‌ شمالی مقابل ازبکستان


رقابت‌های فوتبال مقدماتی مقدماتی جام جهانی و جام ملت‌های آسیا با پیروزی خانگی ازبکستان مقابل صدرنشین گروه H ادامه یافت.

خبرگزاری تسنیم: رقابت‌های فوتبال مقدماتی مقدماتی جام جهانی و جام ملت‌های آسیا با پیروزی خانگی ازبکستان مقابل صدرنشین گروه H ادامه یافت.

در یکی دیگر از بازی‌های امروز تیم ازبکستان در ورزشگاه شهر تاشکند به مصاف کره شمالی رفت و میهمانش را با نتیجه 3 بر یک از پیش‌رو برداشت.

در این دیدار ابتدا میهمان با گل دقیقه 2 «ری هیوک چول» پیش افتاد اما در ادامه ایگور سرگیف (23)، الکساندر گینریخ (65) و اودیل احمدوف (87) برای ازبکستان موفق به گلزنی شدند.

ازبکستان با این پیروزی 12 امتیازی شد و جایگاهش در رده دوم گروه H را تثبیت کرد. کره شمالی نیز با قبول اولین باخت خود 13 امتیازی باقی ماند اما همچنان از صدر جدول تکان نخورد.


ویدیو مرتبط :
ازبکستان 1-0 کره شمالی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شکست سنگین ازبکستان مقابل کره‌شمالی


رقابت‌های فوتبال مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه و جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ با پیروزی تیم‌های امارات و کره‌شمالی ادامه یافت.

خبرگزاری تسنیم: از گروه H این مسابقات تیم ازبکستان که چند روز قبل در دیداری دوستانه مقابل ایران شکست خورده بود، در ورزشگاه «کیم ایل سونگ» به مصاف کره‌شمالی رفت و با نتیجه عجیب 4 بر 2 به میزبانش باخت.

در این بازی پاک کوانگ ریونگ (4)، جانگ کوک چول (14)، رو هاک سو (34) و ری هیوک چول (36) برای کره‌شمالی و ایگور سرگئی‌اف (53) و سردار رشیداف (79) برای ازبکستان موفق به گلزنی شدند.

این نتیجه در حالی رقم خورد که عزیزبک حیدراُف در دقیقه 82 با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد.

در دیگر بازی امروز از گروه A رقابت‌ها تیم امارات در خانه تیمور شرقی با گل دقیقه 80 عمر عبدالرحمان به پیروزی دست یافت و با شش امتیاز به صدر جدول رده‌بندی صعود کرد.