ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شکست چلسی و اخراج مورینیو توسط داور / پیروزی سخت مادرید در خانه سلتا



چلسی در زمین وستهام شکست خورد/داور مورینیو را اخراج کرد

تیم فوتبال چلسی در هفته دهم رقابتهای لیگ برتر انگلیس در خانه وستهام تن به شکست داد تا تیره روزی‌های آقای خاص در این فصل همچنان ادامه داشته باشد.

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

هفته دهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال انگلیس عصر امروز شنبه با برگزاری پنج دیدار همزمان آغاز شد که در یکی از این بازی‌ها تیم چلسی در زمین وستهام به میدان رفت و برابر این تیم با حساب ۲ بر یک شکست خورد. این پنجمین باخت تیم ژوزه مورینیو در فصل جاری بود.

مائورو زاراته (۱۷) و آندره کارول (۷۹) گل‌های تیم میزبان را به ثمر رساندند و گری کیهیل (۵۶)در تیم چلسی نیز موفق به گلزنی شد. نمانیا ماتیچ از چلسی هم در دقیقه ۴۶ از بازی اخراج شد. ضمن اینکه داور در بین دو نیمه ژوزه مورینیو را نیز بخاطر اعتراض هایی که داشت اخراج کرد. تیم بحران زده مورینیو که پیش از این بازی با یازده امتیاز در مکان دوازدهم قرار داشت با سه پله سقوط در رده پانزدهم جدول قرار گرفت.

نتایج کامل بازی‌های همزمان روز شنبه لیگ برتر از این قرار است:

* نوریچ صفر - وست برومویچ یک
* استوک سیتی صفر - واتفورد ۲
* وستهام ۲ - چلسی یک
* استون ویلا یک - سوانزی ۲
* لستر سیتی یک - کریستال پالاس صفر

------------------------------

پیروزی سخت مادرید در خانه سلتا

تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا موفق شد تیم دوم لالیگا، سلتاویگو را در خانه این تیم شکست دهد.

در این دیدار مردان رافائل بنیتس با آرایشی تدافعی وارد میدان شدند و میانه زمین را تحت کنترل خود داشتند. کریستیانو رونالدو در دقیقه 8 بازی موفق شد دروازه حریف را باز کند و این گل، موتور گلزنی مادرید را روشن کرد، نولیتو تک ستاره سلتا زحمت زیادی کشید تا شاید بازی را طوری دیگری ورق بزند اما این دانیلو، ستاره برزیلی رئال مادرید بود که با هوشیاری گل دم تیمش را در دقیقه 23 ثبت کرد. رئال مادرید با این برتری به نیمه مربیان رسید و اخراج گوستاوو کابرال کم تجربه در دقیقه 58 بازی اوضاع را برای تیم میزبان بدتر از قبل کرد.

مادرید موقعیتهای زیادی را از دست داد و شاید اگر کیلور ناواس نبود، حداقل دو گل تا دقیقه 80 بازی از حریف خود دریافت می‌کرد، بازی تدافعی رئال مادرید آنقدر ادامه پیدا کرد تا نولیتوی با انگیزه بالاخره در دقیه 85 دروازه ناواس را باز کرد.

 پس از این گل امید سلتا برای رسیدن به یک تساوی خانگی بسیار پررنگ شد اما هر چه زد بر در بسته خورد تا این که مارسلو ستاره برزیلی رئال مادرید در دقیقه 90 گل سوم مادرید را هم به ثمر رساند تا مردان بنیتس به یک پیروزی شیرین خارج از خانه دست پیدا کنند.

 

------------------------------

جشنواره گل بایرن، شکست خانگی ماینس

از ساعت 17:00 پنج دیدار از هفته دهم رقابت‌های باشگاهی آلمان کلید خورد که در مهمترین آنها بایرن مونیخ در خانه خود مقابل کلن به پیروزی 4 بر صفر رسید.

در این دیدار، دو ستازه تازه رها شده از کمند مصدومیت یعنی روبن و ویدال خوش درخشیدند. برای بایرن آرین روبن 35 ، آرتور ویدال 40، لواندفسکی 62 و مولر (پنالتی 77) موفق به گلزنی شدند.

در دیگر بازی مهم امشب، ماینس در خانه خود مقابل وردربرمن تن به شکست 3 بر یک داد. در این دیدار آنتونی اوجا در دقایق 39 و 44 و بارتلز در دقیقه 45 برای میهمان گلزنی کردند و تک گل بی اثر ماینس را نیز موتو در دقیقه 91 ثبت کرد.

در سایر بازیها، بایر لورکوزن 4 بر 3 از سد اشتوتگارت گذشت، دارمشتات در خانه خود مقابل ولفسبورگ تن به شکست یک بر صفر داد و هانوفر مقابل فرانکفورت دو بر یک شکست خورد.

 

اخبار ورزشی - مهر،فارس

 


ویدیو مرتبط :
مورینیو و دادن گرمکن چلسی به طرفدار رئال مادرید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی پرگل شاگردان مورینیو مقابل تاتنهام / آ.ث میلان با شکست برابر اودینزه مسافر مادرید شد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار ورزشی - هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس
پیروزی پرگل شاگردان مورینیو مقابل تاتنهام

تیم فوتبال چلسی در ورزشگاه خانگی خود مقابل رقیب همشهری به برتری رسید.

 در یک دیدار دیگر از هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس، تیم فوتبال چلسی در ورزشگاه خانگی خود استمفوردبریج میزبان تاتنهام بود و موفق شد همشهری خود را با نتیجه 4 بر صفر شکست دهد.

به گزارش فارس، ساموئل اتوئو در دقیقه 56 و هازار 60 (پنالتی) و دمبا با در دقایق 88 و 89 برای چلسی در این دیدار گلزنی کردند.

همچنین در این دیدار کابول از تاتنهام در دقیقه 59 با دریافت کارت قرمز اخراج شد تا جوجه‌خروس‌ها 30 دقیقه پایانی را 10 نفره بازی کنند.

شاگردان خوزه مورینیو با این برد 66 امتیازی شدند و صدرنشینی خود را در لیگ برتر تثبیت کردند.

تاتنهام نیز در امتیاز 53 باقی ماند.

 

----------------------------

 

 سری آ ایتالیا؛
آ.ث میلان با شکست برابر اودینزه مسافر مادرید شد

تیم فوتبال چلسی در ورزشگاه خانگی خود مقابل رقیب همشهری به برتری رسید.

به گزارش ایرنا، در این دیدار که با نتیجه یک برصفر به سود اودینزه تمام شد تنها گل بازی را آنتونیو دی ناتاله در دقیقه 67 برای تیم میزبان به ثمر رساند و پیروزی تیمش برابر تیم بحران زده میلان را رقم زد.

شاگردان کلارنس سیدورف که نتیجه حساس ترین دیدار هفته گذشته این رقابت ها را به تیم یوونتوس رقیب دیرینه خود واگذار کرده بودند امشب به منظور جبران آن نتیجه به دیدار تیم ادوینزه رفتند اما درپایان با یک گل مغلوب این تیم شدند.

این سومین شکست تیم آ.ث میلان اززمان هدایت سیدورف در این تیم به حساب می آید. این مربی تاکنون در سری آ هشت بار روی نیمکت این تیم نشسته که حاصل آن چهار پیروزی،یک تساوی و سه شکست بوده است.

تیم بحران زده میلان سه شنبه شب و درچارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا میهمان تیم آتلتیکو مادرید است. تیم مادریدی در دیدار رفت که درورزشگاه سن سیرو برگزار شد بانتیجه یک بر صفر میزبان خود را شکست داد و شانس بیشتری برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات دارد.

میلان هم اکنون با کسب 35 امتیاز دررده دهم جدول رده بندی رقابت های سری آ قراردارد.
اخبار ورزشی - فارس،ایرنا