ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شکست والیبال ترکمنستان مقابل کویت


تیم ملی والیبال ترکمنستان در ششمین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی آسیا مقابل کویت شکست خورد تا در حسرت پیروزی در این مسابقات باقی بماند.

خبرگزاری فارس: تیم های کویت و ترکمنستان از ساعت 13 در سالن فدراسیون والیبال برای تعیین رده سیزدهم تا شانزدهم هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا مقابل هم قرار گرفتند و کویت به پیروزی سه بر یک دست یافت.

ترکمنستان ست نخست این مسابقه را با امتیاز 25 بر 23 به سود خود رقم زد اما کویت در سه ست بعدی به ترتیب با امتیازات 25 بر 20، 25 بر 19 و 27 بر 25 به پیروزی رسید تا برنده این دیدار باشد.

عبدالله بوفتاین بازیکن شماره 11 کویت در ست سوم این بازی از داور کارت زرد دریافت کرد.

با این نتیجه، تیم کویت باید از ساعت 15 فردا جمعه به مصاف برنده مسابقه تیم های سریلانکا و عمان برود و ترکمنستان خود را برای رویارویی با بازنده این بازی از ساعت 13 آماده کند.

امروز و در ادامه بازی ها، تیم های عمان و سریلانکا برای رده 13 تا 16 و تیم های قزاقستان، پاکستان، بحرین و هند برای رده نهم تا دوازدهم به میدان هم می روند.
هجدهمین دوره از مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از روز جمعه آغاز شده است و تا 17 مرداد در تهران پیگیری خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
‫تماشاگر // حواشی والیبال ایران - کویت‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیم والیبال ایران از آمریکا شکست خورد



 

تیم ملی والیبال ایران، شگفتی‌ساز دوازدهمین دوره رقابت‌های جام جهانی والیبال در مصاف با  آمریکا در عین ناباوری در سه ست نتیجه را به حریف واگذار کرد.

 ملی‌پوشان والیبال ایران در روز نخست از مرحله سوم رقابت‌های جام جهانی از ساعت 5:30 امروز یکشنبه به مصاف تیم آمریکا رفتند. شاگردان خولیو ولاسکو پس از پایان مرحله دوم رقابت‌های جام جهانی یک شکست مقابل کوبا و چهار پیروزی مقابل ژاپن (میزبان رقابت‌ها)، صربستان (قهرمان اروپا)، لهستان (تیم هشتم رنکینگ جهانی) و آرژانتین (نایب قهرمان قاره آمریکای جنوبی) کسب کرده‌اند .

ملی‌پوشان والیبال ایران که دومین حضور خود را پس از 20سال در جام جهانی تجربه می‌کنند پیش از این دیدار با سه پیروزی متوالی در این دوره از رقابت‌ها به عنوان شگفتی ساز والیبال جهان لقب گرفته‌اند.