ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شکست هاکی بازان ایران مقابل سوئد


ملی پوشان ایران در پنجمین دیدار خود در جام جهانی هاکی سالنی تن به شکست دادند.

ایسنا: تیم ملی هاکی سالنی ایران با نتیجه 10 بر 8 مغلوب تیم ملی سوئد شد.

این دیدار که پنجمین دیدار ملی پوشان ایران در جام جهانی هاکی داخل سالن لایپزیک آلمان بود آخرین مصاف ملی پوشان ابران در این رقابت ها نیز به شمار می رفت.


ویدیو مرتبط :
هاکی ایران - سوئد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حذف آبرومندانه ساحلی‌بازان از جام جهانی تاهیتی/ قهرمان جهان به سختی ایران را شکست داد



حذف ساحلی‌بازان از جام جهانی تاهیتی ,تیم ملی فوتبال ساحلی ایران

حذف آبرومندانه ساحلی‌بازان از جام جهانی تاهیتی/ قهرمان جهان به سختی ایران را شکست داد

تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان با شکست برابر روسیه از رقابت‌های جام جهانی تاهیتی حذف شد.

در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی فوتبال ساحلی که به میزبانی جزیره تاهیتی برگزار می شود، صبح امروز (پنج شنبه) تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به مصاف روسیه رفت که این دیدار در نهایت با نتیجه 6 بر 5 به سود روس‌ها به پایان رسید.

ملی‌پوشان کشورمان بازی را طوفان آغاز کردند و گل های مسلم مسیگر در دقایق 5 و 21 مدافع عنوان قهرمانی را غافلگیر کرد. در ادامه روس‌ها یکی از گل‌ های خورده را جبران کردند تا وقت اول این مسابقه با حداقل اختلاف به پایان برسد. وقت دوم نوبت به درخشش روس‌ها رسید و با ثمر رساندن دو گل از ایران پیش افتادند، اما در دقایق پایانی این وقت فرید بلوک باشی گلزنی کرد تا بازی به تساوی کشیده شود. در وقت سوم بازهم این ملی پوشان کشورمان بودند که نبض بازی را در دست گرفتند.

 

مسلم مسیگر در دقیقه 24 از روی نقطه کرنر گلزنی کرد اما این برتری هم دوام چندانی نداشت و تنها 30 ثانیه بعد روسیه گل تساوی را به ثمر رساند. در ادامه مدافع عنوان قهرمانی گل پنجم را  به ثمر رساند اما حرکت آکروباتیک و دیدنی احمد حسن زاده نتیجه را 5 - 5 کرد تا مورد تشویق هواداران حاضر در ورزشگاه قرار بگیرد.

 

در دقایق پایانی این مسابقه روس ها از تجربه خود استفاده کردند و گل ششم را به ثمر رساندند. در ادامه هم تلاش شاگردان اوکتاویو برای جبران نتیجه ثمری نداشت و در نهایت این دیدار نفس‌گیر با همین نتیجه به پایان رسید.

بدین ترتیب ایران از رقابت‌های جام جهانی فوتبال ساحلی کنار رفت و روسیه در مرحله نیمه نهایی حریف تاهیتی میزبان مسابقات شد./خبرآنلاین