ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شکست مدافع عنوان قهرمانی مقابل تراکتورسازی



اخبار, هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران


اخبار ورزشی - هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران
شکست مدافع عنوان قهرمانی مقابل تراکتورسازی/ قهرمان جام شهدا لیگ برتر را با برد آغاز کرد

تیم فوتبال تراکتورسازی در اولین دیدار چهاردهمین دوره لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان به پیروزی رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ تراکتورسازی و فولاد خوزستان ساعت 17 و 30 دقیقه در دیدار افتتاحیه چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه یادگار امام به مصاف یکدیگر رفتند.

تراکتورسازی در نیمه اول بازی بهتری از خود ارائه کرد. فولاد خوزستان قهرمان فصل قبل لیگ برتر در این دیدار نشانی از تیم سال قبل نداشت و عملکرد بسیار بدی از خود ارائه کرد. این تیم در اکثر دقایق بازی بسیار سر در گم ظاهر شد.

شاگردان رسول خطیبی با گل دقیقه 31 سامان نریمان جهان با ضربه سر روی اوت ارسالی توانست به برتری یک بر صفر برسد.

در نیمه دوم فولاد خوزستان برای جبران گل خورده جلو کشید و حملاتی را روی دروازه حریف خود تدارک دید اما حملات این تیم آنقدر خطرناک نبود که دروازه تراکتورسازی را با خطر چندانی روبرو کند.

دقیقه 73 شوت سنگین چاگو هافبک فولاد خوزستان را حامد لک به سختی دفع کرد.

دقیقه 74 ارسال بازیکنان فولاد خوزستان از جناح راست را احمد آل‌نعمه دفع کرد و در حالیکه توپ درون محوطه جریمه سر گردان بود مساریچ بازیکن خارجی فولاد خوزستان روی خروج اشتباه حامد لک با یک ضربه سر آرام دروازه تراکتورسازی را باز کرد.

بعد از این گل تراکتورسازی حملات زیادی را روی دروازه فولاد خوزستان تدارک دید تا اینکه لوسیانو ادینهو در دقیقه 83 با یک شوت سنگین از پشت محوطه جریمه توانست دروازه تراکتورسازی را باز کند.

در نهایت تراکتورسازی توانست در اولین بازی چهاردهمین دوره لیگ برتر با نتیجه 2 بر یک مقابل فولاد خوزستان مدعی عنوان قهرمانی به پیروزی برسد.

علیرضا فغانی داور این دیدار به احمد آل نعمه از تراکتورسازی و مهرداد جماعتی، مهدی بدرلو از فولاد خوزستان کارت زرد نشان داد.

هواداران حاضر در ورزشگاه 13 هزار و 400 نفر اعلام شدند.

اخبار ورزشی  - فارس

 


ویدیو مرتبط :
جشن قهرمانی تراکتورسازی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شکست لیورپول مقابل مدافع عنوان قهرمانی


تیم فوتبال لیورپول در بازی خارج از خانه خود مقابل منچسترسیتی شکست خورد.

خبرگزاری تسنیم: در آخرین دیدار هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های انگلیس دو تیم منچسترسیتی و لیورپول به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار آبی‌پوشان شهر منچستر موفق شدند با نتیجه 3 بر یک برابر میهمان خود به برتری برسند.

این دیدار که بین قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته لیگ انگلیس برگزار می‌شد، در نیمه نخست با یک گل به سود منچسترسیتی به پایان رسید که استفان جووتیچ در دقیقه 41 دروازه لیورپول را باز کرد. مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس در نیمه دوم نیز بازی را بهتر از میهمان خود آغاز کرد و موفق شد در دقیقه 55 بار دیگر گلزنی کند که این بار هم گل آبی‌پوشان شهر منچستر را جووتیچ به ثمر رساند.

سرخیو آگوئرو با گلی که در دقیقه 68 به ثمر رساند تیمش را 3 بر صفر از سرخپوشان آنفیلد پیش انداخت تا خیال بازیکنان منچسترسیتی از پیروزی در این بازی راحت شود. در حالی که بازی با همین نتیجه در جریان بود، پابلو زابالتا در دقیقه 83 به اشتباه دروازه تیمش را باز کرد تا لیورپول به این شکل یکی از گل‌های خورده را جبران کند و در نهایت این بازی با نتیجه 3 بر یک به سود منچسترسیتی به پایان برسد.