ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شکست غیرمنتظره رئال در خانه سویا


رئال مادرید در دیداری خارج از خانه مقابل سویا با نتیجه 3-2 مغلوب شد و صدر جدول را به بارسا واگذار کرد.

ورزش سه: رئال مادرید در دیداری خارج از خانه مقابل سویا با نتیجه 3-2 مغلوب شد و صدر جدول را به بارسا واگذار کرد.

شاگردان رافا بنیتس که در هفته های اخیر نتایج بسیار خوبی گرفته بودند، سرانجام در این دیدار شکست خوردند تا در آستانه ال کلاسیکو، صدر جدول را به بارسا واگذار کنند.

رئالی ها بازی با خوب شروع کردند و در دقایق ابتدایی بر بازی تسلط داشتند تا اینکه در دقیقه 22 توسط سرخیو راموس به گل رسیدند. روی ضربه کرنر ایسکو بود که راموس با یک ضربه برگردان تماشایی، تیمش را پیش انداخت.

اما کاپیتان رئال روی همین ضربه از ناحیه شانه آسیب دید و دقایق بعد جای خود را به رافائل واران داد؛ مشکلات رئال هم از این همین لحظه آغاز شد.

تنها 4 دقیقه بعد از خروج راموس بود که روی به هم ریختگی خط دفاعی رئال و البته اشتباهات پیاپی کیکو کاسیا، سویا به گل تساوی رسید. ضربه کرنر کونوپلینکا بعد از عبور از عرض محوطه جریمه رئال، روی تیر دوم به چیرو ایموبیله رسید و او از زاویه ای تنگ، حساب کار را 1-1 کرد.

در دقایق باقی مانده هر دو تیم موقعیت هایی برای زدن گل دوم داشتند اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و نیمه اول با همان نتیجه به پایان رسید.

نیمه دوم را رئال بهتر آغاز کرد اما پس از اینکه برتری این تیم به گل منجر نشد، این سویا بود که در دقیقه 61 پیش افتاد. همکاری کونوپلیانکا و ایموبیله و در نهایت یک پاس عرضی برای اور بانگا، با ضربه این هافبک آرژانتینی به گل دوم سویا تبدیل شد.

بعد از این گل رئالی ها پیش کشیدند اما حملات شان به موقعیت خاصی منجر نشد. در مقابل این سویا بود که در دقیقه 74، به گل سوم رسید. توپ در یک رفت و برگشت در سمت چپ خط میانی رئال به ماریانو رسید و ارسال او، با ضربه سر قدرتمندانه فرناندو یورنته، حساب کار را 3-1 کرد.

در دقایق باقی مانده رئالی ها تلاش زیادی برای جبران گل های خورده انجام دادند و سرانجام در آخرین دقیقه از وقت های اضافه، شوت خامس رودریگز از پشت محوطه جریمه، اختلاف را به حداقل کاهش داد اما نتوانست مانع از شکست رئالی ها شود.


ویدیو مرتبط :
شکست غیرمنتظره رئال در خانه بیلبائو(گل بازی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رئال مادرید در خانه بایرن مونیخ طلسم شکست



 

 

 

رئال مادرید در خانه بایرن مونیخ طلسم شکست

 

 

رئال مادرید در خانه بایرن مونیخ طلسم شکست

تهران - تیم فوتبال رئال مادریداسپانیا جمعه شب در دیداری دوستانه که به مناسبت گرامیداشت "فرانس بکن باوئر" برگزار شد، توانست در ضربات پنالتی به برتری دست یابد.

به گزارش ایرنا، در این بازی که در ورزشگاه آلیانز آره نا شهر مونیخ برگزار شد، دو تیم در وقت قانونی به تساوی بدون گل دست یافتند اما رئال مادرید درضربات پنالتی موفق شد با درخشش دروازه بان خود "ایکر کاسیاس" میزبان را شکست دهد.

دیدار دو تیم اولین رویارویی مربیان آنها یعنی "لوییس فان گال" و "خوزه مورینیو" سرمربی سابق اینترمیلان بعد از فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا (چمپیونزلیگ) بود که بار دیگر برتری مربی پرتغالی را ثابت کرد.

دیشب رئال مادرید که تا کنون هرگز در آلمان به نتیجه ای بیش از تساوی نرسیده بود، طلسم شکست.

این سومین برد رئالی ها تحت مربیگری مورینیو در فاصله 15 روز مانده به آغاز رقابت های لالیگا بود با وجود این وداع تلخی را برای بکن باوئر رقم زد.

جمعه شب دو دیدار دوستانه دیگر هم برگزار شد که در عجیب ترین آنها، المپیاکوس یونان موفق شد تا با نتیجه 5 بر 1 مقابل رم ایتالیا به برتری دست یابد.

در سومین دیدار دوستانه نیز جنوآ ایتالیا 1 بر 0 اتلتیک بیلبائو اسپانیا را شکست داد.