ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شکست شالکه و وردربرمن در گام اول



 

 

شکست شالکه و وردربرمن در گام اول

 

شکست شالکه و وردربرمن در گام اول

تیم های مدعی وردربرمن و شالکه فصل جدید فوتبال آلمان را با شکست آغاز کردند.

هفته‌ی نخست بوندسلیگا با انجام شش دیدار شنبه شب پیگیری شد و در دیدارهای مهم وردربرمن در زمین هوفنهایم با نتیجه 4 بر یک به سختی تن به شکست داد تا غیبت مسعود اوزیل بیش از پیش به چشم آید.

در دیگر دیدار برگزار شده هامبورگ با نتیجه 2 بر یک شالکه را شکست داد. هر دو گل هامبورگ را در این دیدار رود فان نیستلروی به ثمر رساند و فارفان تنها یکی از گل های خورده را جبران کرد.

در 4 دیدار دیگر هفته نخست این نتایج به دست آمد:

کلن یک - کایزرس لاترن 3

سن پائولی 3- - فرایبورگ یک

هانوفر 2 - اینتراخت فرانکفورت یک

مونشن گلادباخ یک - نورنبرگ یک

هفته نخست بوندس لیگا یک شنبه با انجام دو دیدار به پایان می رسد. ماینس در خانه میزبان اشتوتگارت است و بایر لورکوزن میهمان بورسیا دورتمند خواهد بود.

پیش از این بایرن مونیخ در نخستین دیدار هفته اول بوندس لیگا جمعه شب با نتیحه 2 بر یک میهمان خود ولفسبورگ را از پیش رو برداشته بود.

هم اکنون در جدول رده بندی بوندسلیگا هوفنهایم با 3 امتیاز و به دلیل تفاصل گل بهتر در صدر قرار دارد و بایرن مونیخ، هامبورگ و هانوفر با شرایط کاملا مشابه در مکان های بعدی ایستاده‌اند.


ویدیو مرتبط :
خلاصه بازی: وردربرمن ۰-۳ شالکه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شکست ازبکستان مقابل کره / لبنان را ببریم یک گام دیگر می ماند تا صعود



جام جهانی برزیل,رقابتهای مقدماتی جام جهانی برزیل

شکست ازبکستان مقابل کره / لبنان را ببریم یک گام دیگر می ماند تا صعود

تیم ملی کره جنوبی موفق شد ازبکستان را در خانه شکست دهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛در این بازی که به میزبانی چشم بادامی ها برگزار شد،آنها توانستند با تک گلی که اکمل شوراخمدف در (دقیقه44)وارد دروازه خودشان کرد از سد ازبکستان عبور کنند.

با نتیجه ای که در این بازی به دست آمد تقریبا صعود کره ای ها به جام جهانی محتمل شده است.آنها 14 امتیازی شده اند و در صدر گروه یک قرار گرفته اند.

آخرین بازی کره با ایران است؛آنها اگر مقابل تیم ملی کشورمان بازنده باشند(در صورت برد احتمالی ایران مقابل لبنان) تنها در یک صورت به جام جهانی صعود نمی کنند،آن هم اینکه ازبک ها باتفاضل گل بالا مقابل قطر به برتری برسند.

تساوی مقابل ایران کره را به امتیاز 15 می رساند و صعود قطعی این تیم را به همراه دارد.این در صورتی است که اگر ازبکستان در آخرین بازی خودش با تفاضل گل بالا به پیروزی برسد،ایران نمی تواند به جام جهانی صعلود کند.

پیروزی کره ای ها مقابل ایران هم که تمام معادلات را بر هم می ریزد.آن زمان است که ایران در همان امتیاز 13 باقی می ماند و باید چشم به ساق پای بازیکنان قطر داشت تا حداقل یک امتیاز از زمین تاشکند بگیرند.

فعلا گام اول را باید خودمان برداریم و با شکست دادن لبنان سیزده امتیازی شویم تا با قرار گرفتن در رده دوم جدول رده بندی،شانی صعود به جام جهانی را خودمان رقم بزنیم،نه کره و ازبکستان و قطر./خبرآنلاین