ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شکست سنگین و عجیب چلسی


تیم فوتبال چلسی در هفته بیستم لیگ برتر انگلیس در خانه تاتنهام متحمل شکست سنگینی شد و با 5 گل بدرقه شد.

خبرگزاری فارس: در آخرین دیدار هفته بیستم لیگ برتر انگلیس و در اولین روز سال 2015 چلسی در ورزشگاه وایت هارت لین میهمان تاتنهام بود و با نتیجه 5 بر 3 متحمل شکست شد.

در این دیدار ابتدا چلسی به دنبال حفظ صدرنشینی خود در جزیره و حفظ اختلاف با من‌سیتی بود و خیلی زود دیگو کاستا در دقیقه 18 گل اول بازی را برای آبی‌ها به ثمر رساند؛ اما در ادامه تاتنهامی‌ها جواب سختی به شاگردان مورینیو دادند و با گل‌های کین 30، روز 44 و تاوسند از روی نقطه پنالتی در دقیقه 4+45 سه بار دروازه آبی‌پوشان را باز کردند تا نیمه اول با نتیجه سه بر یک به سود تاتنهام به اتمام برسد.

در نیمه دوم هری کین در دقیقه 52 بار دیگر موفق به گلزنی شد تا اختلاف را بیشتر کند؛ اما در ادامه هازارد در دقیقه 61 برای چلسی گلزنی کرد تا نتیجه 4 بر 2 شود. این بازی پربرخورد همچنان آبستن حوادث مختلفی بود و این‌بار چادلی در دقیقه 78 گل پنجم تاتنهام را به ثمر رساند؛ اما باز هم این پایان کار نبود و جان تری در دقیقه 87 گل سوم چلسی را وارد دروازه لوریس کرد تا در نهایت این دیدار پربرخورد و مهیج با نتیجه عجیب 5 بر 3 به سود تاتنهام به پایان برسد.

چلسی با این شکست در امتیاز 46 باقی ماند و نکته جالب و عجیب اینکه هم از لحاظ امتیازی، هم از نظر تفاضل و تعداد گل‌زده و گل‌خورده با منچستر سیتی در موقعیتی مشابه در صدر جزیره قرار دارد.

تاتنهام هم با این برد ارزشمند خانگی 34 امتیازی شد و به رده پنجم بالاتر از آرسنال صعود کرد.


ویدیو مرتبط :
شکست ناباورانه چلسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شکست سنگین فولهام در حضور 90 دقیقه ای دژاگه/ چلسی از شکست گریخت



شکست سنگین فولهام در حضور 90 دقیقه ای دژاگه/ چلسی از شکست گریخت

رقابتهای هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس شنبه شب با برگزاری 5 دیدار آغاز شد که طی آن تیم های استون ویلا، لیورپول و ساوتهمپتون مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال فولهام که اشکان دژاگه را 90 دقیقه در ترکیب اصلی خود در اختیار داشت در حضور بیش از 40 هزار تماشاگر ورزشگاه آنفیلد با نتیجه 4 بر صفر مغلوب لیورپول شد. در این بازی دژاگه عملکرد قابل قبولی داشت، فرناندو آموربیتا (23، گل به خودی)، مارتین اسکرتل (26)، لوئیس سوارز (36، 54) گل های لیورپول را در این بازی به ثمر رساندند.

مارتین یول,اشکان دژاگه

مارتین یول دستورات لازم را به اشکان دژاگه گوشزد می کند

چلسی اما با گل دقیقه 90 ادن ازر از روی نقطه پنالتی از شکست مقابل وست بروم گریخت. در این بازی ابتدا ساموئل اتوئو در دقیقه 45 چلسی را پیش انداخت اما شین لانگ در دقیقه 61 نتیجه را برای وست بروم به تساوی کشاند. در ادامه و در دقیقه 68 استفان سسنیون گل دوم وست بروم را هم به ثمر رساند و در حالی که چلسی در آستانه شکست قرار داشت داور بازی در دقیقه 90 به سود تیم میزبان یک ضربه پنالتی اعلام کرد که ادن ازر آن را به گل تبدیل کرد.

اورتون هم در خانه کریستال پالاس به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل دست نیافت.

نتایج بازی هایشنبه شب لیگ برتر به شرح زیر است:
* استون ویلا 2 – کاردیف سیتی صفر
* چلسی 2 – وست بروم 2
* لیورپول 4 – فولهام صفر
* ساوتهمپتون 4 – هال سیتی یک
* کریستال پالاس صفر – اورتون

در ادامه این رقابتها از ساعت 21 نورویچ میزبان وستهام خواهد بود.

جدول رده بندی:
1- آرسنال 25 امتیاز (یک بازی کمتر)
2- لیورپول 23 امتیاز
3- ساوتهمپتون 22 امتیاز
4- چلسی 21 امتیاز
----------------------------------------------
18- نورویچ سیتی 8 امتیاز (یک بازی کمتر)
19- ساندرلند 4 امتیاز (یک بازی کمتر)
20- کریستال پالاس 4 امتیاز


/مهر