ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شکست سنگین تیم جوانان ایران برابر ایتالیا


تیم فوتبال نوجوانان ایتالیا موفق شد از سد تیم جوانان ایران بگذرد.

خبرگزاری تسنیم: تیم‌های جوانان ایران و نوجوانان ایتالیا از ساعت 15:15 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه دستگردی تهران در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند. این دیدار در پایان با نتیجه 4 بر یک به سود ایتالیا به پایان رسید.

 * اکونا کاپیتان ایتالیا در دقیقه 24 گل اول آتزوری را به ثمر رساند. در ادامه و در دقیقه 34 پاتریک کوترونه روی یک فرار و در موقعیت تک به تک گل دوم ایتالیا را ثبت کرد.

* با شروع نیمه دوم شاهد بازی متعادلی از دو تیم بودیم اما در دقیقه 75 فدریکو جیرائودو موفق شد گل سوم لاجوردی پوشان را به ثمر برساند. در دقیقه 83 حملات ایران جواب داد و روی یک ارسال رضا شکاری با ضربه سر تک گل ایران را به ثمر رساند. در دقیقه 3+90 کوترونه گل چهارم ایتالیا را به ثمر رساند.

حمید علیدوستی سرمربی تیم نوجوانان تماشاگر این بازی بود.


ویدیو مرتبط :
دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال جوانان ایران و ایتالیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شکست سنگین جوانان ایران مقابل ایتالیا


تیم فوتبال جوانان ایران در دیداری تدارکاتی برابر تیم جوانان ایتالیا شکست سنگینی را متحمل شد.

مهر: تیم فوتبال جوانان ایران در دیداری تدارکاتی برابر تیم جوانان ایتالیا شکست سنگینی را متحمل شد.

 تیم‌های فوتبال جوانان ایران و ایتالیا امروز چهارشنبه در ایتالیا به مصاف هم رفتند که شاگردان علی دوستی مهر در این مسابقه تدارکاتی با نتیجه 5 بر صفر مقابل حریف خود تن به شکست دادند.

جوانان ایران که خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌کنند، اردوی شش روزه‌ای را در ایتالیا برپا کرده‌اند.