ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شکست سنگین تراکتورسازی مقابل راه‌آهن در تبریز



اخبار ,اخبار ورزشی , لیگ برتر فوتبال

 

اخبار ورزشی - هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال

شکست سنگین تراکتورسازی مقابل راه‌آهن در تبریز

تیم فوتبال تراکتورسازی در تبریز متحمل شکستی سنگین شد.

 تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز که هفته گذشته قهرمان جام حذفی شده بود امروز در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال میزبان راه‌آهن بود که در خانه متحمل شکست سنگین 3 بر صفر مقابل این تیم شد.

 

تراکتوری‌ها در نیمه اول با دریافت دو گل توسط رامین رضائیان و بهادر عبدی در دقایق 10 و 12 دو گل به رختکن رفتند و در نیمه دوم نیز دریافت یک گل دیگر که حامد نورمحمدی در دقیقه 54 به ثمر رساند، در مجموع 3 بر صفر بازنده شدند تا کام تبریزی‌ها که به دلیل قهرمانی جام حذفی شیرین شده بود، تلخ شود.

اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
خلاصه بازی تراکتورسازی تبریز 2 ذوب آهن اصفهان 1

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش دایی به شکست سنگین تیمش برابر تراکتورسازی و تشویق علی کریمی در ورزشگاه



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


اخبار ورزشی - زندگی بیرونی عامل اصلی مصدومیت بازیکنان است/ تشویق کریمی تاثیری روی تیم ما ندارد
دایی: پرسپولیس به بی‌رحمی فوتبال باخت/ این بازی را با دیدار ایران و عربستان مقایسه نکنید

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امروز مقابل تراکتورسازی به بی‌رحمی بی‌نهایت فوتبال باختیم نه به حریف..

به گزارش خبرگزاری فارس،علی دایی پس از شکست سه بر یک پرسپولیس مقابل تراکتورسازی در نشست خبری اظهار داشت: فکر می‌کنم امروز نهایت بی‌رحمی در فوتبال بود که این بازی را باختیم. اصلا و ابدا مستحق باخت نبودیم و به نظرم پرسپولیس بهترین بازی چند سال اخیرش را نشان داد.

وی ادامه داد: تراکتورسازی سه چهار موقعیت بیشتر نداشت و از این موقعیت‌ها به گل رسید و این ذات فوتبال است که وقتی گل نزنی گل می‌خوری. آنقدر موقعیت از دست دادیم که به خودمان گل زدیم و همین گل هم روند بازی را عوض کرد.

دایی تاکی کرد: ما همه کار کردیم و از شش قدم توپ را بیرون زدیم و حتی توپ را به تیر دروازه زدیم. به هیچ عنوان روز ما نبود و حریف استحقاق برد نداشت اما سه امتیاز را گرفت. من به تراکتور‌ی‌ها و آذربایجانی‌ها تبریک می‌گویم.

به گزارش خبرگزاری فارس،علی دایی در مورد اینکه شما چند بازی متوالی در تهران دارید و چه صحبتی با هواداران دارید، گفت: هوادار فقط برد می‌خواهد و حق آنهاست که پیروزی بخواهند. متاسفانه امسال نتوانستیم به هیچ عنوان تیم شایسته‌ای برای مردم باشیم اما حضور آنها تیم من را از این وضعیت در می‌آورد و اصلا نمی‌توانم در مورد این بازی فوتبال حرف بزنم چون همه کار کردیم ولی به هر شکلی که بگویید توپ‌های‌مان گل نشد.

دایی تاکید کرد: ما در این بازی مستحق باخت نبودیم و بازیکنانم تلاش خود را انجام دادند و همان نیمه اول باید کار را تمام می‌کردیم. در نیمه دوم هم قبل از گل به خودی می‌توانستیم چند گل بزنیم. متاسفانه امروز ما بد گل خوردیم.

خبرنگاری به دایی گفت امروز یاد بازی ایران و عربستان افتادم و پرسپولیس هم به همان سرنوشت دچار شد و شما یک برند در فوتبال ایران هستید و تا چه زمانی به خودتان وقت می‌دهید، گفت: من به تیمم اعتقاد دارم و این بازی را اصلا نباید با بازی ایران وعربستان قیاس کرد. شما به موقعیت‌های ما در این بازی نگاه کنید. تک به تک را از دست دادیم و از دو قدمی توپ را به تیرک زدیم، اما در بازی با عربستان چنین اتفاقی نیفتاد. اگر دوست دارید سوال‌تان را به شکل دیگری بپرسید. این خواست خدا بود که موفق نشدیم. اگر تا صبح هم بازی می‌کردیم و می‌زدیم توپ توی دروازه نمی‌رفت.

سرمربی پرسپولیس در مورد مصدومیت‌های متوالی تیمش و اینکه این مسئله به بدنسازی برمی‌گردد، گفت: مصدومیت در فوتبال طبیعی است، متاسفانه ما شرایط لازم را برای تمرین کردن خوب به خصوص در زمین تمرینی‌مان نداریم و زمین تمرین ما چاله و چوله‌های فراوانی دارد و این را هم بگویم که زندگی بیرونی بازیکنان در مصدومیت بازیکنان تاثیر دارد و متاسفانه روی این مسئله کنترل نداریم و بازیکنان ما خیلی ساده مصدوم می‌شوند که مهم‌ترین عامل آن به زندگی بیرونی بازیکنان برمی‌گردد.

وی در مورد افت پرسپولیس بعد از تعویض محمد نوری، گفت: متاسفانه نوری در نیمه دوم نتوانست انتظارات ما را برآورده کند و اگر فیلم بازی را ببینید متوجه می‌شوید. از او انتظار داریم و وقتی او تعویض شد موقعیت زیاد پیدا کردیم ولی شانس با ما یار نبود. شاید اگر نوری را تعویض نمی‌کردم ممکن بود بازی را ببریم نمی‌توانم روی این موضوع قضاوت کنم. اگر عالیشاه در همان دقایق تعویض نوری توپ را به گل تبدیل می‌کرد شاید من بهترین تعویض دنیا را انجام داده بودم و این مسایل اما و اگر است و نمی‌توانم در مورد ش محکم صحبت کنم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص تشویق علی کریمی از سوی شمار کمی از تماشاگران،گفت: باید به نظر هواداران احترام بگذاریم و این موضوع به هیچ عنوان تاثیری روی کار ما ندارد و تیمی که بازنده می شود باید این موضوع‌ها را تحمل کند.

دایی در مورد مشکلات مالی و مسایل مدیریتی روی تیم تاثیر داشت، گفت: به هیچ عنوان این مسایل تاثیر نداشت چون من مدت‌ها بود از پرسپولیس چنین فوتبالی ندیده بودم و ما از نظر فوتبالی خیلی خوب بودم اما یکسری مشکلات دیگر حول و حوش باشگاه ما است که بر تیم ما تاثیر دارد اما نمی‌توانم بگویم این موضوع امروز روی تیم ما تاثیر داشت و مسئولان باشگاه هم تلاش می‌کنند مشکلات را حل کنند اما آنطور که انتظار می‌رفت مشکلات حل نشد اما مسئولان تلاش خود را انجام می‌دهند که مشکلات را حل کنند.

 

----------------------------

 

شخصیت تهاجمی تراکتورسازی نباید پایین بیاید
خطیبی:پرسپولیس می‌توانست دو گل دیگر به ما بزند/ از دقیقه ۶۰ بازی را در دست گرفتیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: پرسپولیس بعد از گل اول می‌توانست دو گل دیگر به ما بزند.

به گزارش خبرگزاری فارس، رسول خطیبی پس از پیروزی 3 بر یک مقابل پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت: در ابتدا میلاد امام رضا(ع) را تبریک می‌گویم و امیدوارم از بازی امروز لذت برده باشید.

وی در پاسخ به این سوال که پرسپولیس بدشانس بود و شما هم با خوش شانسی پیروز شدید، گفت: اولین چیزی که باید بگویم تشکر از هر دو تیم است زیرا دوست نداشتند بازی به حاشیه برود و معمولا بازی این دو تیم حاشیه‌دار می‌شد اما خوشبختانه در این بازی ما و پرسپولیس اخلاق را نباختیم. در نیمه اول مطالبی که به بازیکنان گفتیم انجام ندادند به خصوص مدافعان وسط ما که پرسپولیس می‌توانست گل دوم و سوم را هم بزند. در بین دو نیمه با بازیکنان صحبت کردم و از دقیقه 60 کار را در دست گرفتیم و در همان دقایق هم پرسپولیس می‌توانست گلزنی کند.

وی ادامه داد: تعویض‌هایمان هجومی بود و به بازیکنانم گفتم اگر سه گل هم بخوریم نباید از شخصیت هجومی تیم کم کنیم و از شانس‌های گل‌مان به بهترین شکل استفاده کردیم.

سرمربی تراکتورسازی در مورد اینکه نشان داد که تیم بزرگی دارد و رقابت بین قهرمانی با استقلال را می‌داند، گفت: من تا همین الان جدول را نگاه نکرده‌ام و نمی‌دانم کدام تیم دوم است یا سوم، تیم من در این فصل تغییرات زیادی داشته و تلاشم این بود که تیم شخصیت پیدا کند و فوتبال زیبایی بازی کند. ما شخصیت تیمی پیدا کرده‌ایم و امیدوارم تا آخر مسابقات این شرایط را داشته باشیم و در نیم فصل به جدول فکر می‌کنم تا به قهرمانی فکر کنم. هدفم چیز دیگری است و می‌خواهم تیمم را آسیایی کنم اما انشالله که قهرمان شویم.

خطیبی در مورد اینکه داور در یک صحنه باید به سود تراکتورسازی پنالتی می‌گرفت یا نه، گفت: تاکنون در مورد داوری حرف نزده‌ام اما یک مقدار صالحی بازی را اداره کرد و برخی خطا‌ها را نمی‌گرفت و بازیکنانم عصبی می‌شدند ولی اصلا بحث پنالتی نبود.

سرمربی تراکتورسازی در مورد دلیل کاهش تماشاگران این تیم ، گفت: سوال خوبی پرسیدید و از تماشاگران تشکر می‌کنم که برخی از آنها از دو روز پیش به تهران آمدند و خدا را شکر که آنها دست پر تبریز برمی‌گردند ولی باید مشکل‌مان در تبریز حل شود آنها سختی می‌کشند و باید با نظمی و شهریاری صحبت کنم که تماشاگران‌مان را از دست ندهیم زیرا همه تراکتورسازی را با تماشاگرانش می‌شناسند.

وی در مورد اینکه مدعی احیای فوتبال تبریز شده و آیا برنامه‌ای برای این کار دارد، گفت: باید به من فرصت داده شود چون هواداران تراکتورسازی اکنون نتیجه می‌خواهند و هر وقت  به من اعتماد کنند من هم برای تیم‌های پایه برنامه می‌دهم زیرا به جوانان اعتقاد دارد و آن زمان می‌توانم فوتبال تبریز را احیا کنم.

خطیبی در مورد اینکه خیلی از بازیکنان روی زمین می‌افتادند و اعصاب تماشاگران خرد شد، گفت: سوال شما باید جواب طولانی داشته باشد ما امکانات این را نداریم که بازیکنان‌مان را خوب ریکاوری کنیم اما امروز بازی انجام شد که خیلی درگیرانه بود و بازی پرفشار بود اگر بازیکنی به زمین می‌خورد عمدی نبود و به خاطر درگیری فوتبال بود.
اخبار ورزشی - فارس