ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شکست سنگین اروگوئه و پیروزی ونزوئلا


تیم‌های ملی فوتبال مکزیک و ونزوئلا در ادامه رقابت های کوپا آمه ریکا برابر جامائیکا و اروگوئه به پیروزی رسیدند.

خبرگزاری ایسنا: در گروه c رقابت های کوپا آمه ریکا 2 دیدار دیگر برگزار شد که در یکی از آنها مکزیک به مصاف اورگوئه رفت. این دیدار یکی از حساس ترین بازی‌های مرحله گروهی رقابت‌های کوپا آمه ریکا بود که با پیروزی سه بر یک مکزیک به پایان رسید.

در این دیدار مکزیک شروعی طوفانی داشت و در دقیقه 4 توسط بازیکن حریف به گل رسید. در دقیقه 45 ماتیاس بازیکن اروگوئه با کارت قرمز داور از بازی اخراج شد تا کار برای این تیم بسیار سخت شود.

در دقیقه 73 آندرس گوادرادو ستاره مکزیک با کارت قرمز داور از بازی اخراج شد. دیگو گودین ستاره اتلتیکو مادرید در دقیقه 74 برای اروگوئه گلزنی کرد و کار را به تساوی کشاند اما تنها یک دقیقه بعد رافائل مارکز، ستاره باتجربه مکزیک گل دوم تیمش را به ثمر رساند و یک بار دیگر مکزیک را پیش انداخت.

در دقایق پایانی بازی هم هکتور هررا یک بار دیگر برای مکزیک گلزنی کرد تا این تیم پیروزی ارزشمندی را به دست آورد.

در دیگر دیدار این گروه ونزوئلا با یک گل برابر جامائیکا به پیروزی رسید. ونزوئلا کار خود را در رقابت‌های کوپا آمه ریکا با برد آغاز کرد.

در این دیدار برتری با ونزوئلا بود تا جایی که این تیم موفق شد با تک گلی که مارتینس در دقیقه 16 به ثمر رساند سه امتیاز را به دست آورد.


ویدیو مرتبط :
پیروزی رحیمی مقابل ونزوئلا (57 کیلوگرم)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2014/ پیروزی خانگی آرژانتین و شكست سنگین اروگوئه



رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2014 ـ آمریكای جنوبی

پیروزی خانگی آرژانتین و شكست سنگین اروگوئه

رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2014 در آمریكای جنوبی با پیروزی آرژانتین و شكست اروگوئه پیگیری شد.

با انجام چهار مسابقه رقابت‌های انتخابی جام جهانی بیستم در آمریكای جنوبی دنبال شد.

در این رقابت‌ها آرژانتین توانست در خانه پاراگوئه را با نتیجه‌ سه بر یك از پیش‌رو بردارد. گل‌های این مسابقه را آنخل دی ماریا (2)، گونسالو هیگواین (31) و لیونل مسی (63) برای آرژانتین و فابرو (17، پنالتی) برای پاراگوئه به ثمر رساندند. آرژانتین با این برد 13 امتیازی شد و در صدر جدول تیم‌های حاضر در منطقه آمریكای جنوبی ایستاد.

در دیگر دیدارها اروگوئه تیم چهارم جام جهانی 2010 در خانه كلمبیا چهار بر صفر تن به شكست داد. فالكائو (2)، گوتیرز (47، 52) و زونیگا (90) برای میزبان به ثمر رساندند.

پرو و اكوادور هم دیگر برندگان رقابت‌های بامداد شنبه در منطقه آمریكای جنوبی بودند. اكوادور در ادامه نتایج خوب خود در راه رسیدن به جام جهانی برزیل با تك گل دقیقه 74 سایسیدو از روی نقطه پنالتی توانست از سد بولیوی گذشته و چهارمین گل خود را در 6 مسابقه برگزار شده‌اش رقم بزند. پرو هم با نتیجه‌ دو بر یك ونزوئلا را از پیش‌رو برداشت.

فارفان دو بار در دقیقه‌های 47 و 59 دروازه‌ میهمان را باز كرد. پیش از او، آرانگو در دقیقه 43 میهمان را از حریف پیش انداخته بود، اما گل او برای ونزوئلا در این بازی سودی نداشت.

در جدول پس از آرژانتین دو تیم 12 امتیازی شیلی و اكوادور در مكان‌های بعدی ایستاده‌اند. اروگوئه با 11 و كلمبیا با 10 امتیاز در مكان‌های چهارم و پنجم جدول رده‌بندی تیم‌های منطقه آمریكای جنوبی جای دارند. از این منطقه چهار تیم نخست به طور مستقیم راهی جام جهانی می‌شوند. تیم پنجم هم باید برای به دست آوردن بلیت جام جهانی به رقابت پلی‌آف بین قاره‌ای برود./ایسنا