ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شکست سرزو اوزاکا در روز گلزنی آریا


سرزو اوزاکای ژاپن در روز گلزنی بازیکن ایرانی‌الاصل خود شکست سنگینی را برابر نماینده چین متحمل شد.

ورزش سه: سرزو اوزاکای ژاپن در روز گلزنی بازیکن ایرانی‌الاصل خود شکست سنگینی را برابر نماینده چین متحمل شد.

در ادامه دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تیم‌ فوتبال سرزو اوزاکا ژاپن در ورزشگاه خانگی خود ناگای میزبان گوانگژو چین بود و با نتیجه پنج بر یک متحمل شکست شد.

سرزو ژاپن که از حضور آریا جسور هاسه‌گاوا بازیکن دورگه ایرانی- ژاپنی سود می‌برد و دیگو فورلان مهاجم گران قیمت اروگوئه‌ای را در ترکیب خود 90 دقیقه در اختیار داشت، امیدوار بود با حمایت تماشاگرانش مقابل مدافع عنوان قهرمانی قاره نتیجه خوبی را کسب کند اما در نهایت شکست سخت و تحقیرآمیزی را متحمل شد.

موریکوی در دقیقه 22، الکسون از روی نقطه پنالتی 34، 37 و 84 و جائو لین 78 برای گوانگژو گل زدند و آریا هاسه‌گاوا هافبک دورگه ایرانی - ژاپنی هم با پاس دیگو فورلان در دقیقه 30 تک گل تیمش را به ثمر رساند.

در دیگر بازی چونبوک موتورز با نتیجه دو بر یک مقابل پوهانگ شکست خورد.

*برنامه سایر دیدارهای امروز به شرح زیر است: (ساعت بازی‌ها به وقت ایران است)

الجزیره امارات - العین امارات (ساعت 20:30)

الاتحاد عربستان - الشباب عربستان (ساعت 22:20)


ویدیو مرتبط :
ویدئوی اختصاصیFUT5AL از گلزنی حسن زاده در روز شکست نوریل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شکست روبین‌کازان در روز گلزنی آزمون


روبین کازان در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر روسیه مقابل زنیت شکست خورد.

خبرگزاری فارس: روبین کازان از ساعت 14 امروز در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر روسیه در دیداری خارج از خانه به مصاف زنیت رفت و با نتیجه 6 بر  دو شکست خورد.

هالک در دقیقه 19 از روی نقطه پنالتی میزبان را پیش انداخت. این بازیکن برزیلی در دقیقه 35 نیز بار دیگر از روی نقطه پنالتی دروازه روبین کازان را باز کرد.

در نیمه دوم، سردار آزمون در دقیقه 64 توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند اما چهار دقیقه بعد روندون بار دیگر برای زنیت گلزنی کرد. دنی نیز در دقیقه 75 برای چهارمین بار دروازه روبین کازان را گشود.  روندون در دقیقه 78 گل پنجم شاگردان ویاس‌بواس را به ثمر رساند اما ارمنکو در دقیقه 82 از روی نقطه پنالتی بازی را پنج بر دو کرد. هشت دقیقه بعد بار دیگر روندون دروازه روبین کازان را گشود تا این مسابقه با نتیجه 6 بر دو به پایان برسد.

سردار آزمون، بازیکن ایرانی روبین‌کازان که این روزها مورد توجه باشگاه‌های میلان، یوونتوس و آرسنال قرار گرفته، در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت و 90 دقیقه برای این تیم بازی کرد.

زنیت با این پیروزی با 50 امتیاز صدرنشین لیگ روسیه شد و روبین کازان با 28 امتیاز در رده دهم لیگ 16 تیمی باقی ماند.