ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شکست دورتموند در روز قهرمانی بایرن


بروسیا دورتموند در دیداری خارج از خانه مقابل آینتراخت فرانکفورت شکست خورد و به رتبه دوم این فصل بوندس لیگا رضایت داد.

ورزش سه: بروسیا دورتموند در دیداری خارج از خانه مقابل آینتراخت فرانکفورت شکست خورد و به رتبه دوم این فصل بوندس لیگا رضایت داد.

در فاصله یک هفته مانده به پایان بوندسلیگا از ساعتی پیش بروسیا دورتموند در خانه اینتراخت فرانکفورت ‏مهمان بود و در نهایت با یک گل شکست خورد.

با این حال و بر خلاف انتظار این تیم میزبان بود که از ابتدای بازی حملات خود را شروع کرد. آنها در دقیقه هشت روی یک ضربه ‏آزاد فرصت بسیار خطرناکی برای باز کردن دروازه رومان بورکی ایجاد کردند، اما این سنگربان سوئیسی توپ را به سختی به کرنر ‏فرستاد. او دقیقه سیزده هم موقعیت دیگری را به کمک شانه‌اش دفع کرد.

بالاخره فشارهای اینرتختی‌ها به ثمر نشست و در دقیقه 14 ‏توانستند به لطف ضربه سر اشتفان ایگنر روی یک کرنر ارسالی گل نخست بازی را به نام خود ثبت کنند. بعد از این گل دورتموندی‌ها ‏پس از 24 دقیقه توانستند اولین حمله خود را تدارک ببینند اما ضربه اوبامیانگ که از فاصله ده متری نواخته شد از بالای دروازه به ‏بیرون رفت. این بازیکن که نزدیکترین رقیب روبرت لواندوفسکی در امر آقای گلی این فصل به شمار می‌رود، بعد از این صحنه دیگر ‏فروغی نداشت تا اینکه دقیقه 40 می‌توانست روی پاس مارکو رویس گل مساوی را وارد دروازه تیم میزبان کند، اما شوت او برگشت ‏خورد و دوباره به رویس رسید، ولی او این بار در آفساید قرار داشت.

در سمت مقابل هم اینترخت تهدید دیگری روی دروازه ‏دورتموند صورت نداد تا نیمه نخست با نتیجه 1 بر 0 به سود آنها به پایان برسد.‏

در آغاز نیمه دوم یک موقعیت عالی برای دورتموند پیش آمد. بعد از آنکه مارسل اشملتسر یک ضربه آزاد را از سمت چپ روی دروازه اینتراخت ارسال کرد، متس هوملس برای زدن ضربه سر بلند شد اما دروازه‌بان تیم میزبان با واکنشی عالی توپ را از گوشه بالای دروازه در آورد.

دقیقه 52 پاس راموس برای مخیتاریان می‌رفت تا موقعیت دیگری را برای زردپوشان ایجاد کند اما توپ در آغوش دروازه‌بان اینتراخت جای گرفت. دقیقه 65 اوبامیانگ که در این بازی موفق به براوردن انتظارات نشده بود، جای خود را به گونزالو کاسترو داد. در دقیقه 68 بازیکنان اینتراخت حرکتی را اغاز کردند اما توپ آنها با دخالت سوکراتیس به کرنر رفت. یک دقیقه بعد شاگردان توخل فرصت دیگری برای جبران گل خورده داشتند اما عدم خلاقیت پولیسیچ موجب شد تا این موقعیت هم راه به جایی نبرد.

بهترین موقعیت گلزنی برای دورتموندی‌ها دقیقه 81 رقم خورد، جایی که پاس زمینی دروازه‌بان اینتراخت در میانه راه به هنریک مخیتاریان رسید اما مدافع حریف از راه رسید و خود را جلوی توپ انداخت و دروازه‌شان را نجات داد. میخیتاریان یکبار هم دقیقه 86 در محوطه جریمه حریف با سر به توپ ضربه زد اما باز هم راه به جایی نبرد تا بروسیا دورتموند بازنده این مسابقه باشد


ویدیو مرتبط :
قهرمانی دورتموند درسوپرکاپ آلمان،دورتموند2-بایرن 0

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شکست دورتموند و پیروزی بایرن/ باواریایی‌ها به جام نزدیک‌تر شدند



شکست دورتموند و پیروزی بایرن/ باواریایی‌ها به جام نزدیک‌تر شدند

تیم فوتبال بایرن مونیخ با پیروزی مقابل دوسلدورف به قهرمانی در مسابقات این فصل بوندس لیگا آلمان نزدیک‌تر شد.

به گزارش  فارس، در ادامه مسابقات از هفته بیست و پنجم بوندس لیگا آلمان 5 دیدار برگزار شد که در مهم‌ترین مسابقه تیم فوتبال بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانس آره‌نا میزبان فورتونا دوسلدورف بود که این بازی با نتیجه 3 بر 2 به سود باواریایی‌ها خاتمه یافت.

در این بازی مولر 45، ریبری 73 و بواتنگ 86 برای بایرن گلزنی کردند و بولی 16 و لامبرتز 71 نیز گل‌های دوسلدورف را به ثمر رساندند.

در بازی مهم دیگر نیز تیم فوتبال شالکه توانست با نتیجه 2 بر یک بر مهمان خود بورسیا دورتموند غلبه کند. دراکسلر 12 و هونتلار 35 برای شالکه گلزنی کردند و لواندوفسکی 59 تک گل دورتموند را زد.

سایر نتایج به شرح زیر است:

فرایبورگ 2 ولفسبورگ 5

ماینس 1 لورکوزن 0

گرویتر فورت 0 هوفن‌هایم 3

در جدول رده بندی بوندس لیگا آلمان و پس از انجام بازی‌های فوق بایرن مونیخ با 66 امتیاز صدرنشین مطلق است و دورتموند با 46 امتیاز و 20 امتیاز فاصله با صدرنشین در جایگاه دوم ایستاده است./فارس