ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شکست خانگی سپاهان 10 نفره مقابل سایپا



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

هفته پنجم لیگ برتر فوتبال

باخت در خانه مدافع قهرمانی را هم زد/ شكست خانگی سپاهان مقابل سایپا

تیم فوتبال سپاهان نخستین شكست خود را در فصل جدید لیگ برتر تجربه كرد.

به گزارش ایسنا، در ادامه بازی‌های هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، تیم صدرنشین سپاهان از ساعت 22 شنبه شب در ورزشگاه نقش جهان به مصاف سایپا رفت و در پایان با دو گل مغلوب این تیم شد تا نخستین شكست خود را در فصل جدید تجربه كرده باشد.

در این بازی مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر نیمه نخست را با یك گل به سایپا واگذار كرد تا در ادامه كار دشواری برای پیروزی داشته باشد.

در نیمه دوم زردپوسان اصفهانی شدت حمله خود را به روی دروازه حریف بیشتر كردند تا از شكست خانگی فرار كنند اما اخراج فرشید طالبی (55) كار را برای شاگردان كرانچار سخت‌تر كرد.

سایپا كه در ابتدا به وسیله سجاد شهباززاده (28) به گل نخست رسیده بود در دقایق پایانی بازی و در حالی كه میزبان برای زدن گل تساوی تلاش می‌كرد گل دوم را هم به ثمر رساند تا آب سردی بر پیكر اصفهانی‌ها ریخته باشد. میلاد غریبی (93) این گل را برای سایپا به ثمر رساند.

بدین ترتیب سایپا با این پیروزی ارزشمند 10 امتیازی شد و در كنار سپاهان، صبای قم، فجرسپاسی و ملوان كه آنها هم همین تعداد امتیاز را بدست آورده‌اند در جمع بالانشینان قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، سایر دیدارهای هفته پنجم فردا شب برگزار می‌شود و در حساس‌ترین بازی‌ها دو تیم استقلال و پرسپولیس به ترتیب در تهران و رشت به مصاف حریفان شمالی خود یعنی ملوان و داماش خواهند رفت./ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
سپاهان ۲-۰ سایپا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی خانگی تراکتورسازی مقابل سپاهان 10 نفره/ قلعه بالاتر از دایی ایستاد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

دیدار تیم‌های تراکتورسازی و سپاهان در آغاز هفته بیست و یکم لیگ برتر با نتیجه دو بر یک به سود تراکتورسازی پایان رسید.

به گزارش فارس، دیدار تیم‌های تراکتورسازی و سپاهان در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال از ساعت 15 و 15 دقیقه در تبریز آغاز شد که جدال دو تیم در 90 دقیقه دو بر یک به سود تراکتورسازی به پایان رسید.

رسول نویدکیا در دقیقه 13 برای سپاهان گلزنی کرد، اما در ادامه کار آلویز نانگ دقیقه 29 و سروش رفیعی دقیقه (4+90) گل‌های تراکتورسازی را به ثمر رساندند.

قضاوت این بازی را اشکان خورشیدی برعهده دارد و وی در نیمه اول به سعید آقایی و مهدی شریفی از تراکتورسازی کارت زرد نشان داد و موسی اف، بازیکن سپاهان را نیز در دقیقه 82 از زمین بازی اخراج کرد.

با این نتیجه تراکتورسازی با 31 امتیاز موقتا به رده هفتم صعود کرد و بالاتر از صبای قم قرار گرفت. سپاهان نیز 26 امتیازی شد در رده دهم باقی ماند.

 

اخبار ورزشی - فارس