ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شکست بیله فلد در غیاب دروازه بان ایرانی‌


تیم آرمینیا بیله‌فلد در شبی که دروازه‌بان ایرانی‌اش نیمکت‌نشین بود، شکست دیگری را تجربه کرد.

خبرگزاری تسنیم: تیم آرمینیا بیله‌فلد در شبی که دروازه‌بان ایرانی‌اش نیمکت‌نشین بود، شکست دیگری را تجربه کرد.

تیم فوتبال آرمینیا بیله‌فلد در هفته یازدهم سطح دوم فوتبال آلمان موسوم به بوندسلیگای دو در خانه فورتونا دوسلدورف به مصاف این تیم رفت که با نتیجه یک بر صفر به پایان رسید.

در این دیدار دنیل داوری، دروازه‌بان ایرانی تیم بیله‌فلد مانند بازی‌های قبلی این تیم نیمکت‌نشین بود و فرصت بازی کردن پیدا نکرد.

بیله‌فلد پس از گذشت 11 هفته یک برد، هشت مساوی و سه شکست دارد و با 11 امتیاز در رتبه دوازدهم جدول قرار دارد.


ویدیو مرتبط :
گل های بازی بیله فلد 0-4 وولفسبورگ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولین شکست فصل بیله‌فلد در غیاب داوری


تیم فوتبال آرمینیا بیله‌فلد که گلر ذخیره تیم ملی ایران در جام جهانی برزیل را در خدمت دارد،‌ مقابل اینتراخت برانشوایگ متحمل نخستین شکست فصل جاری شد.

خبرگزاری فارس: شب گذشته در آغاز مسابقات هفته چهارم دسته دوم بوندس‌لیگا آلمان بیله‌فلد در ورزشگاه شوکو‌آره‌نا میزبان اینتراخت برانشوایگ شد.

در این بازی ماتوشیک 58 و کیلفی 84 برای برانشوایگ گل زدند و بعد از 3 تساوی نخستین شکست آرمینیا رقم خورد.

در این بازی دنیل داوری که به عنوان دروازه‌بان ذخیره تیم ملی ایران در جام جهانی 2014 برزیل حضور یافت، به علت مصدومیت حتی روی نیمکت حضور نداشت. از این رو ولفگانگ هسل از دروازه تیم میزبان مراقبت کرد. ضمن آنکه روی نیمکت نیز گلر سوم تیم یعنی رنن نشست.