ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شکست بیابانگرد از نایب‌قهرمان المپیک لندن/صعود علی اکبری به یک چهارم نهایی با پیروزی بر نفر سوم المپیک



کشتی فرنگی قهرمانی جهان ,المپیک لندن

شکست بیابانگرد از نایب‌قهرمان المپیک لندن

ملی‌پوش وزن 66 کیلوگرم ایران از صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان بازماند.

 در روز پایانی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان جهان در بوداپست مجارستان، افشین بیابانگرد در دور سوم وزن 66 کیلوگرم مقابل تاماش لورینچ، نایب قهرمان المپیک لندن و قهرمان 2013 اروپا از مجارستان با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد و نتوانست به مرحله یک چهارم نهایی راه یابد.

در صورت صعود لورینچ به فینال، بیابانگرد می‌تواند در گروه شانس مجدد برای کسب مدال برنز تلاش کند.

نماینده وزن 66 کیلوگرم ایران با پیروزی بر آتیلا لوای از اسلواکی (8 بر صفر) و آلن زاکایف از اوکراین (4 بر یک) به مرحله یک‌هشتم نهایی رسیده بود.

 

کشتی فرنگی قهرمانی جهان ,المپیک لندن

صعود علی اکبری به یک چهارم نهایی با پیروزی بر نفر سوم المپیک

ملی‌پوش وزن 120 کیلوگرم ایران به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان راه یافت.

در روز پایانی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان جهان در بوداپست مجارستان، امیر علی‌اکبری در دور دوم وزن 120 کیلوگرم موفق شد یوهان مگنوس ائورن، نفر سوم المپیک لندن از سوئد را با نتیجه 7 بر صفر شکست دهد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

علی اکبری با ضربه فنی کردن الکساندر چرتنسکی از اوکراین به این مرحله راه یافته بود. او در مرحله بعد به مصاف ادوارد پوپ از آلمان خواهد رفت.

در مسابقه مهم دیگر این وزن رضا کایالپ ترک، نفر سوم المپیک لندن موفق شد سرگئی آندروسیک از روسیه را شکست دهد و به یک‌چهارم نهایی راه یابد. /ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
اسلوموشن پینگ پنگ زیبا از نایب قهرمان سه دوره المپیک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی لشگری و صعود به یک‌چهارم نهایی المپیک



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

پیروزی لشگری و صعود به یک‌چهارم نهایی المپیک

احسان لشگری به جمع هشت کشتی‌گیر برتر وزن 84 کیلوگرم راه یافت.

لشگری مقابل حریف ارمنی به روی تشک رفت و در دو تایم (1-0، 4-0) به برتری رسید.

در وقت اول لشگری به خوبی به پاهای نورماگمدف رسید و پس از 20 ثانیه مقاومت کشتی‌گیر ارمنی بالاخره او را خاک کرد و این وقت را به سود خود پایان داد. در پایان تایم اول دو کشتی‌گیر پس از صدای سوت ساعت، با هم درگیر شدند که با دخالت داور قضیه فیصله پیدا کرد.

در تایم دوم لشگری بازهم به پاهای حریف رسید و در حالی که نورماگمدف قصد داشت باز هم مقاومت کند، لشگری اصراری به خاک کردن حریف نشان نداد و او را محکم از تشک بیرون انداخت. در ادامه باز هم با زیرگیری خوب به پاهای حریف رسید و امتیاز دوم را گرفت.

در حالی که کشتی‌ به لحظات پایانی نزدیک می‌شد، کشتی‌گیر ارمنی ناجوانمردانه به صورت لشگری زد و دهان او را خونی کرد که این حرکت اخطار برای نورماگمدف و امتیاز برای لشگری به دنبال داشت./ورزش3