ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شکست اوساسونا در حضور ایرانی‌هایش


اوساسونا در ادامه نتایج ضعیف خود با 2 گل برابر آلباسته شکست خورد تا در بین تیم های قعرنشین قرار گیرد.

خبرگزاری ایسنا: آلباسته و اوساسونا در هفته سیزدهم لیگ دسته دو اسپانیا برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری 2 بر صفر آلباسته به پایان رسید. هر دو گل بازی را سیدونچا در دقایق 42 و 69 به ثمر رساند. جواد نکونام، 80 دقیقه در زمین بود و در پایان، با کریم انصاری فرد تعویض شد.

بدین ترتیب، اوساسونا با 15 امتیاز، در رده شانزدهم جدول ماند.


ویدیو مرتبط :
‫لیلا حاتمی سکوتش رو شکست و ناگفته هایش را گفت‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شکست اوساسونا در حضور بازیکنان ایرانی


شاگردان خوسه مانوئل ماتئو در شبی که هر دو بازیکن ایرانی خود را در اختیار داشتند مغلوب میزبان‌شان, خیرونا شدند.

خبرگزاری تسنیم: در هفته سی‎و‌ششم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های اسپانیا موسوم به لیگا آدلانته امشب (شنبه) تیم فوتبال اوساسونا در دیداری خارج از خانه با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب خیرونا  شد. برای خیرونا دو بار ماتا در دقایق ۱۰ و ۶۰ و فلورین لخیون در دقیقه ۷۳ گلزنی کردند.

در این بازی جواد نکونام، هافبک تازه بازنشسته شده تیم ملی فوتبال کشورمان از ابتدا تا دقیقه ۷۳ در ترکیب اوساسونا بود ولی نتوانست مانع از شکست تیمش شود. وی در دقیقه ۷۳ جای خود را به کریم انصاری‌فرد، دیگر بازیکن ایرانی اوساسونا داد.

اوساسونا با این شکست ۳۶ امتیازی باقی ماند و در رده نوزدهم جدول ۲۲ تیمی لیگا آدلانته است و در منطقه سقوط به دسته پایین‌تر است. خیرونا هم ۶۸ امتیازی شد و جایگاه دوم جدولی خود را استحکام بخشید.