ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شکست ام صلال با حضور آندرانیک


تیم الریان در آخرین دیدار از هفته سوم لیگ ستارگان قطر مقابل تیم ام‌صلال به پیروزی رسید.

خبرگزاری فارس: تیم الریان در آخرین دیدار از هفته سوم لیگ ستارگان قطر مقابل تیم ام‌صلال به پیروزی رسید.

تیم ام‌صلال که در این فصل کاپیتان تیم ملی کشورمان آندرانیک تیموریان را در ترکیب خود دارد امشب در آخرین دیدار از هفته سوم لیگ ستارگان قطر مقابل تیم الریان قرار گرفت که با نتیجه 3 بر یک مغلوب شد.

گل اول تیم الریان را تاباتا در دقیقه 12 بازی به ثمر رساند و گل دوم و سوم را سوریا در دقایق 32 و 71 بازی زد تا خیال تیمش را از سه امتیاز بازی راحت کند.

در اواخر نیمه اول هم سرخیو گارسیا ضربه پنالتی را برای تیم الریان به هدر داد.

تک گل یاران تیموریان را ساگبو در دقیقه 60 بازی به ثمر رساند.

با این شکست تیم ام‌صلال با 4 امتیاز در همان رده هفتم باقی ماند.


ویدیو مرتبط :
آژاکس 6-1 ام صلال (شکست سنگین یاران تیموریان)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی العربی با حضور دژآگه، شکست ام‌صلال در نخستین تجربه تیموریان



اخبار,اخبارورزشی, فوتبال  ایران

ام‌صلال قطر در نخستین بازی خود با آندرانیک تیموریان برابر یک تیم هلندی تن به شکست داد اما العربی با حضور 90 دقیقه‌ای اشکان دژآگه در اردوی ایتالیا به پیروزی رسید.

به گزارش ایسنا، العربی قطر که اشکان دژآگه را در اختیار دارد در دیداری دوستانه موفق شد با نتیجه دو بر یک برابر تیم DOR ایتالیا به پیروزی برسد. هر دو گل العربی را در این دیدار یوسف احمد به ثمر رساند. اشکان دژآگه، ستاره ایرانی العربی در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت و 90 دقیقه بازی کرد.

هدایت العربی را در فصل جدید لیگ ستارگان قطر جان‌فرانکو زولا بر عهده خواهد داشت. این مربی سرشناس ایتالیایی چند روز پیش هدایت العربی را بر عهده گرفت تا نخستین حضور خود را در فوتبال خلیج فارس تجربه کند. العربی فصل قبل نتوانست سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد و سران این باشگاه با جذب زولا و چند بازیکن سرشناس قصد دارند که در فصل جدید بتوانند سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورند. این تیم اردوی آمادگی تابستانی خود را در ایتالیا برگزار می‌کند.

در دیگر دیدار دوستانه ام‌صلال قطر که در هلند اردو زده است با نتیجه سه بر دو برابر تیم جی پی سی تن به شکست داد. گل‌های ام‌صلال را در این دیدار ساگبو و سالم خلیفه به ثمر رساندند.

آندرانیک تیموریان، کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران که در تابستان سال جاری به ام صلال پیوست در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت اما نتوانست مانع از این شکست شود. تیموریان در این تیم قطری جایگزین پژمان منتظری شد که به تیم الاهلی رفت.

ام‌صلال در دیگر دیدار دوستانه خود به مصاف قونیه‌اسپور ترکیه خواهد رفت.

 اخبار  ورزشی -   ایسنا