ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شکست استقلال مقابل نماینده الجزایر


دومین دیدار تدارکاتی استقلال با شکست این تیم همراه شد.

ایسنا: دومین دیدار تدارکاتی استقلال با شکست این تیم همراه شد.

دیدار استقلال و USM الجزایر با برتری سه بر دو تیم آفریقایی به پایان رسید.

در این دیدار برای استقلال فروزان، مگویان، عمران‌زاده، کربلایی، خلیلی، ابراهیمی، فخرالدینی، شهباززاده، برهانی، نور افکن و نوری به میدان رفتند. اولین گل استقلال را برهانی در دهمین دقیقه بازی به ثمر رساند اما در دقیقه 21 یک ضربه پناللتی به سود تیم الجزایری اعلام شد که با گل شدن این توپ، کار به تساوی کشید.

در دقیقه 33 بار دیگر این تیم الجزایری بود که به گل رسید. ارسال یک توپ بلند از جناح چپ با ضربه سر مهاجم USM همراه شد تا گل دوم به ثمر برسد. در دقیقه 44 این دیدار نورافکن، بازیکن جوان استقلال در محوطه جریمه حریف سرنگون شد که داور نقطعه پنالتی را نشان داد و برهانی این ضربه را نیز گل کرد.

نیمه اول این دیدار با تساوی دو بر دو به پایان رسید و در بین دو نیمه کریمیان، جمشیدیان، رمضانی به جای خلیلی، نورافکن و کربلایی به میدان آمدند.

در نیمه دوم بازی متعادل دنبال شد تا اینکه در دقیقه 82 بار دیگر دروازه استقلال باز شد.

در این دیدار عمران زاده در نیمه دوم مصدوم شد. هنوز شدت این مصدومیت مشخص نشده است.


ویدیو مرتبط :
بازی استقلال - یو اس ام الجزایر در ترکیه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شکست استقلال مقابل قهرمان الجزایر با ٢ گل برهانی/ اظهارات برهانی بعد از شکست استقلال مقابل قهرمان الجزایر



اخبار,اخبارورزشی, تیم استقلال


شکست استقلال مقابل قهرمان الجزایر با ٢ گل برهانی/عمران‌زاده مصدوم شد

تیم فوتبال استقلال در دومین دیدار دوستانه خود مقابل قهرمان الجزایر تن به شکست داد.

به گزارش فارس، تیم فوتبال استقلال از ساعت ٢٣:٣٠ شب گذشته به وقت تهران در دومین دیدار دوستانه خود به مصاف یو اس‌ الجر الجزایر رفت که نیمه اول این دیدار با نتیجه دو بر دو به پایان رسید.

هر دو گل استقلال در نیمه اول را آرش برهانی که کاپیتان این تیم هم بود به ثمر رساند که یکی از این گلها از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. در نیمه دوم حریف الجزایری استقلال یک گل دیگر به استقلال زد و از آبی‌پوشان جلو افتاد تا اینکه در نهایت این دیدار با همین نتیجه به پایان برسد.

در جریان بازی در نیمه دوم حنیف عمران زاده دچار آسیب دیدگی شد و از بازی بیرون رفت و نتوانست آبی‌پوشان را در ادامه همراهی کند.

کادر فنی تیم استقلال در جریان این دیدار نسبت به عملکرد داوری اعتراض شدید داشت و بارها به این مساله اعتراض کردند.

این دیدار با درخواست مسئولان تیم الجزایری در زیر نور و در حضور حدود ١٠٠ تماشاگر محلی برگزار شد.

به گزارش فارس،امیر قلعه‌نویی در نیمه اول این دیدار تیمش را با این ترکیب به زمین فرستاد:

فروزان،عمران‌زاده،مگویان، خلیلی،کربلایی،نوری،فخرالدینی،نورافکن،ابراهیمی، شهباززاده و برهانی
                                      .................................................. 


امسال تیمی بهتر از سال قبل داریم
برهانی:هواداران استقلال نگران نباشند،می‌توانیم قهرمان شویم/ به قهرمان آفریقا باختیم

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت:هواداران نگران تیم نباشند، امسال با حمایت‌های آنها می‌توانیم قهرمان شویم.

به گزارش  فارس، آرش برهانی پس از پایان دیدار دوستانه استقلال مقابل نماینده کشور الجزایر که با شکست آبی‌پوشان توام شد در صفحه اینستاگرام خود نوشت:امشب با تیمی بازی کردیم که قهرمان آفریقا بود، تیمی با کیفیت و با برنامه.

وی افزود: آنها از همه لحاظ آماده بودند درست مثل تیمی که اولین بازی را با آنها انجام داده بودیم، نمی‌خواهم بهانه بیاورم،ولی استقلال تازه تمرینات بدنسازی را پشت سر گذاشته،و به نظرم این دو بازی دوستانه که انجام دادیم خیلی به شناخت تیم از لحاظ نقاط ضعف و قوت کمک می‌کند.

مهاجم استقلال تاکید کرد:از بدشانسی های بازی امشب مصدومیت حنیف عمران زاده و محمدقاضی بود که برای تشدید نشدن آسیب دیگی به تشخیص پزشکان تیم بازی نکرد،جوان های تیم در این دو بازی خوب کار کردند و تیم ما با تلفی جوانی و تجربه به هماهنگی خوبی رسیده است.

وی در ادامه نوشت:این اردو یکی از اردوهای خوبی بود که پشت سرگذاشتیم، من این همه توضیح دادم که به هواداران بگویم اصلا نگران نباشند،امسال تیمی به مراتب بهتر از سال قبل داریم، در این بازی های دوستانه نقاط ضعف و قوت تیم شناخته می‌شود و مطمئنم امسال خیلی بهتر از سال قبل شده‌ایم.

برهانی در پایان گفت: با حمایت و انگیزه هایی که از شما می گیریم می‌توانیم دوباره قهرمان شویم.
 اخبار ورزشی - فارس