ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شکست آلمان در پاریس با چاشنی بمب و انفجار



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

تیم ملی فوتبال آلمان در دیداری دوستانه مقابل فرانسه در پاریس شکست خورد و این درحالی بود که در نزدیکی ورزشگاه محل بازی دو انفجار صورت گرفت.

دیدار دوستانه فرانسه و آلمان در ورزشگاه سنت دنیس پاریس از ساعت 23:30 دقیقه آغاز شد و این بازی با نتیجه دو بر صفر به پایان رسید.

در این بازی ژیرو در دقیقه 45 و ژینیاک در دقیقه 86 برای فرانسه گل زدند.

پیروزی فرانسوی‌ها در شرایطی بود که در نزدیکی محل برگزاری بازی صدای دو انفجار شنیده شد و اولاند رئیس جمهور فرانسه به سرعت توسط ماموران امنیتی از ورزشگاه خارج شده بود.

گفته می‌شود این انفجارها کشته‌های زیادی به همراه داشته است.

 

اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
لحضه انفجار بمب در پاریس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انفجار بمب دست ساز در بیمارستان الغدیر



 

انفجار یك بمب دست ساز بامداد روز گذشته در بیمارستان الغدیر موجب وحشت بیماران شد و پلیس با حضور در محل، عامل این انفجار را دستگیر كرد.

 

این بمب دست ساز كه با فتیله كار می كرد، باعث خسارت جزئی مالی و شكستن شیشه ها شد.

با گزارش حادثه به مركز فوریت های پلیسی ۱۱۰، ماموران با عزیمت به محل، تحقیق در این زمینه را آغاز كردند و مشخص شد این انفجار به خاطر اختلاف شخصی عامل انفجار با مالك داروخانه بیمارستان به وقوع پیوسته و هیچ تلفات جانی نداشته است. با تحویل عامل انفجار به پلیس امنیت، تحقیق از وی ادامه دارد.

هنوز هیچ گزارشی از نتیجه تحقیقات پلیس در ارتباط با این حادثه منتشر نشده است.... / جام جم آنلاین