ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شکستی دیگر برای یاران اشکان دژاگه


درآغاز هفته بیست وسوم لیگ ستارگان قطر، تیم العربی که اشکان دژاگه از کشورمان را در اختیار دارد مقابل تیم لخویا ،تن به شکست داد.

ایرنا: به گزارش بی ان اسپورتس، در این دیدار که یکشنبه شب درورزشگاه 'حمد' شهر دوحه برگزار شد، تیم لخویا توانست بانتیجه 3 بر یک به برتری دست یابد و گام بلندی برای کسب عنوان قهرمانی لیگ ستارگان قطر بردارد.

دراین دیدار ابتدا تیم العربی باگل ثانیه 9 'سیرجیو 'دوترا جلو افتاد اما در ادامه تیم لخویا سه بار توسط نام تای هی دردقیقه 37 ، اسماعیل محمد 58 و خالد مفتاح دردقیقه 85 سه گل به ثمر رساند و با 55 امتیاز همچنان صدرنشین این رقابتها باقی ماند.

تیم لخویا باتوجه به فاصله هفت امتیازی که بانزدیک ترین رقیب خود یعنی السد دارد برای کسب عنوان قهرمانی لیگ ستارگان قطر تنها نیاز به یک برد از 3 هفته باقی مانده این مسابقات دارد.

همزمان با این مسابقه تیم السد 5 بر یک الخور را شکست داد و با 48 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی 14 تیمی لیگ قطر باقی ماند.

اشکان دژاگه دراین دیدار 90 دقیقه بازی کرد. شکست های متوالی تیم العربی این تیم را در معرض سقوط به دسته پایین تر لیگ ستارگان قطر قرار داده است.


ویدیو مرتبط :
‫اشکان دژاگه در پرسپولیس‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مصاحبه اشکان دژاگه با سایت اسپورت وان



هافبک , اشکان دژاگه , مربیان , اخبار

 

هافبک 25 ساله ایرانی تیم وولفسبورگ گفت: «تا سال 2013 به قراردادم با وولفسبورگ پایبند هستم.»

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از اوج نیوز، اشکان دژاگه در گفت و گو با سایت sport1 آلمان درباره وضعیت تیمش در بوندس لیگا اظهار داشت: «ما برنامه های زیادی برای فصل جاری بوندس لیگا داریم و برای رسیدن به آنها سخت تلاش خواهیم کرد. ما به خوبی می دانیم برای موفقیت باید تلاش کرد و حاصل این تلاش قطعا نتیجه مطلوب ما خواهد بود.»

وی در پاسخ به اینکه از کار تحت نظر فلیکس ماگات چه نظری دارد توضیح داد: «من هرگز با او مشکلی نداشته ام و طی سال های اخیر مسائل زیادی را از او یاد گرفته ام. البته تمرینات او بسیار دشوار است اما ماحصل این فشار و سختی موفقیت خواهد بود. واقعا از اینکه تحت نظر این مربی با تجربه کار می کنم خوشحالم. من مربیان زیادی داشته ام اما بهترین آنها ماگات بوده است. علاوه بر این باعث افتخار است که تلاش من با حضورم در ترکیب اصلی همراه شد.»

دژاگه تاکید کرد: «میان مربی و بازیکن همیشه باید یک فاصله منطقی وجود داشته باشد. ماگات مربی من است و باید از او تبعیت داشته باشم. او برایم یک مشاور واقعی است و حتی در زندگی شخصی ام هم به من توصیه های خوبی می کند. او مربی بسیار صادقی است.»

وی درباره برنامه هایش برای فصل آتی اظهار داشت: «من تا سال 2013 با تیم وولفسبورگ قرارداد دارم و تا آن زمان به طور کامل بر این تیم تمرکز خواهم داشت. اگر به قراردادم پایبند باشم، بقیه مسائل به طور طبیعی اتفاق خواهند افتاد.»