ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شکایت همسر سابق یحیی توره از این بازیکن


همسر سابق یحیی توره رسما از این بازیکن شکایت کرد و عنوان کرد این بازیکن هزینه او و فرزندش را نمی‌دهد و حتی وجود فرزندش را نیز انکار می کند.

همسر سابق یحیی توره رسما از این بازیکن شکایت کرد و عنوان کرد این بازیکن هزینه او و فرزندش را نمی‌دهد و حتی وجود فرزندش را نیز انکار می کند.

یحیی توره یکی از بهترین بازیکنان منچسترسیتی در سالهای اخیر بوده و عملکرد خوب او در این چند ساله باعث شده من سیتی عملکرد خوبی در لیگ برتر داشته باشد. اکنون همسر سابق این بازیکن در دادگاه حاضر شده و از این بازیکن شکایت کرده است. شکایتی که می‌تواند باعث غیبت این بازیکن در بازی بعدی تیمش باشد.

مریم کامارا همسر سابق یحیی توره با شکایت از این بازیکن گفت: من از یحیی توره یک فرزند دارم ولی او وقتی فهمید که پدر شده ارتباطش را با من قطع کرد و هیچ گونه حمایت مالی از من نکرد و حتی شماره تلفن خود را نیز تغییر داد. دیگر نمی‌توانم این شرایط را تحمل کنم و به همین خاطر تصمیم گرفتم تا از این بازیکن شکایت کنم.

کامارا در پایان گفت: توره با من رفتار خوبی نداشته و می توانم تمام بی‌اخلاقی‌های او را به دادگاه نشان دهم. اکنون منتظر هستم تا او در دادگاه حاضر شود و درباره این کارش توضیح بدهد.

منچسترسیتی فردا شنبه باید در هفته ششم لیگ برتر برابر وستهام به میدان برود.


ویدیو مرتبط :
یحیی توره بازیکن مسلمان تیم منچسترسیتی مشروبی که به عنوان جایزه به او اهدا شد را نپذیرفت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یحیی توره بهترین بازیکن قاره آفریقا شد


کنفدراسیون فوتبال آفریقا (CAF) هافبک ساعل‌عاجی منچسترسیتی را به عنوان بهترین بازیکن این قاره در سال ۲۰۱۴ معرفی کرد.

خبرگزاری تسنیم: یحیی توره ساحل‌عاجی شب گذشته (پنجشنبه) طی مراسمی خاص در شهر لاگوس نیجریه از سوی کنفدراسیون فوتبال آفریقا (CAF) به عنوان بهترین بازیکن سال آفریقا معرفی شد.

هافبک منچسترسیتی موفق شد در رقابت با وینسنت انیاما نیجریه‌ای از لیل و پی‌یر امریک اوبامیانگ گابونی از بورسیا دورتموند این عنوان را برای چهارمین بار از آن خود کند و از این حیث با ساموئل اتوئوی کامرونی برابر شود.

یحیی توره همچنین رکوردی جدید را از خود بر جای گذاشت و اولین بازیکنی آفریقایی لقب گرفت که این عنوان را برای چهار سال متوالی از آن خود می‌کند. این بازیکن 31 ساله یکی از مهره‌های کلیدی در قهرمانی منچسترسیتی در فصل 14-2013 لیگ برتر بود و در 35 بازی از این رقابت‌ها 20 گل برای تیمش به ثمر رساند.

در بخش مربیان هم خیرالدین مداوی سرمربی السطایفی الجزایر به عنوان برترین مربی سال معرفی شد. او در این بخش موفق شد فلورنت ایبنگا سرمربی کنگو و وحید حلیلهودزیچ سرمربی پیشین الجزایر را کنار بزند.

همچنین تیم ملی فوتبال الجزایر به عنوان بهترین تیم ملی سال قاره آفریقا انتخاب شد. در این بخش تیم‌های لیبی و نیجریه هم کاندیدای کسب این عنوان بودند.