ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شکایت قلعه نویی از نکونام به دادگاه رفت


پرونده شکایت امیرقلعه نویی سرمربی استقلال تهران از جواد نکونام ملی پوش کشورمان برای رسیدگی به اعتراض قلعه نویی نسبت به قرار منع تعقیب صادره، به دادگاه ارسال شد.

ایرنا: پرونده شکایت امیرقلعه نویی سرمربی استقلال تهران از جواد نکونام ملی پوش کشورمان برای رسیدگی به اعتراض قلعه نویی نسبت به قرار منع تعقیب صادره، به دادگاه ارسال شد.

حمید توسلی وکیل مدافع امیرقلعه نویی در این پرونده در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، اظهارداشت: هفته گذشته، قبل از اتمام موعد قانونی، به قرار منع تعقیب صادر شده از سوی شعبه دوم دادسرای فرهنگ و رسانه اعتراض کردیم و پرونده برای رسیدگی به اعتراض موکلم، باید به دادگاه صالح ارسال شود.

قلعه نویی از نکونام به خاطر اظهاراتی که در مصاحبه با روزنامه خبر ورزشی داشت، به شعبه دوم دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کرد. با شکایت قلعه نویی، شعبه بازپرسی، نکونام را برای ارایه توضیحات به دادسرا احضار کرد.

28 آبان ماه امسال نکونام در دادسرا حضور یافت و پس از ارایه توضیحات، بازپرس برای وی قرار وثیقه 50 میلیون تومانی صادر کرد.

در نهایت شعبه بازپرسی، برای نکونام قرار منع تعقیب صادر و شکایت قلعه نویی از نکونام را رد کرد.

وکیل قلعه نویی پیشتر در اعتراض به قرار صادره به خبرنگار ایرنا گفته بود: متاسفانه شعبه بازپرسی بدون توجه به محتویات پرونده قرار منع تعقیب صادر کرده در حالی که نکونام حتی یک دلیل هم برای اثبات ادعاهای خود ارایه نکرده است. در این پرونده، نکونام یک مرتبه در دادسرا حضور یافت و در مقام دفاع از خود، اظهارات قبلی اش را بدون ارایه سند و مدرک تکرار و سه نفر را نیز به عنوان شاهد به دادسرا معرفی کرد که دو نفر از آنها فوتبالی و یک نفر نیز غیرفوتبالی بودند.

وی گفت: دادسرا در قرار منع تعقیب به عدم کفایت ادله شاکی اشاره کرده در حالی در پرونده های مطبوعاتی، شاکی فقط روزنامه ای که مطلب منتشر شده را ارایه می کند و وظیفه ارایه ادله برای اثبات اظهارات برعهده متهم است.

سرمربی استقلال تهران علاوه بر نکونام، از حسین کعبی ملی پوش سابق کشورمان نیز به مرجع قضایی شکایت کرده که در این ارتباط، هفته گذشته کعبی در دادسرا حضور یافت و توضیحات را به شعبه بازپرسی ارایه کرد.

البته نکونام نیز در اقدامی متقابل از قلعه نویی به دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کرده بود که چندی پیش تقاضای ترک تعقیب داد تا موقتا این شکایت پیگیری نشود.


ویدیو مرتبط :
شکایت امیر قلعه نویی از نکونام،کعبی و فردوسی پور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نکونام با شکایت قلعه‌نویی به دادگاه رفت



اخبار,اخبار ورزشی,جواد نکونام

جلسه‌ی رسیدگی به شکایت سرمربی سابق استقلال تهران علیه جواد نکونام بازیکن سابق این تیم در شعبه 1057 کارکنان دولت تهران برگزار شد.

در این جلسه جواد نکونام با عناوین اتهامی وارده در کیفرخواست به دفاع از خود پرداخت و پس از طرح کلیات پرونده و ثبت بخشی از اظهارات طرفین، ادامه رسیدگی به جلسه آتی موکول شد.

نکونام به همراه وکیل و یکی از دوستان فو‌تبا‌لی‌اش در دادگاه حضور پیدا کرده بود.

حمید توسلی، وکیل امیر قلعه‌نویی در گفت‌و‌گو با خبرنگار‌ ایسنا، درباره این پرونده اظها‌رکرد: به‌ هر‌ حال جلسه اول رسیدگی برگزار شد و باید منتظر برگزاری جلسات آتی بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امیر قلعه‌نویی اعلامی مبنی بر رضایت در این پرونده نداشته‌اند، گفت: تاکنون موکلم اصرار به طی شدن روند حقوقی پرونده داشته‌ و بحثی در خصوص اعلام رضایت مطرح نکرده است، هرچند طرف مقابل نیز اقدام موثری برای اخذ رضایت انجام نداده‌ است.

به گزارش ایسنا، پس از اظهارات جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی در مصاحبه با روزنامه خبر ورزشی علیه امیر قلعه نویی سرمربی سابق استقلال، این مربی شکایتی در شعبه دوم دادسرای فرهنگ و رسانه مطرح کرد که این شعبه پس از بررسی اسناد و مدارک موجود قرار منع تعقیب صادر و شکایت قلعه نویی را رد کرد اما وی به قرار منع تعقیب اعتراض کرد.

پرونده رسیدگی به اعتراض قلعه نویی به شعبه 1057 دادگاه کارکنان دولت ارجاع شد و شعبه دادگاه با ایراد گرفتن از قرار منع تعقیب، پرونده را برای بررسی و تحقیقات بیشتربه دادسرای فرهنگ و رسانه بازگرداند، در نهایت شکایت سرمربی سابق استقلال از جواد نکونام با صدور کیفرخواست به شعبه 1057 دادگاه کارکنان دولت ارسال شد.

موضوع شکایت شاکی از روزنامه‌ خبر ورزشی نیز به گفته وکیل قلعه‌نویی به دادگاه کیفری یک استان ارجاع شده است.

اخبار ورزشی - ایسنا