ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شکایت قلعه‌نویی از نکونام به دادسرای انقلاب


سرمربی تیم فوتبال استقلال شکایت‌نامه خود از جواد نکونام را تنظیم کرد.

خبرگزاری فارس: طی چند روز گذشته جواد نکونام مصاحبه‌هایی را علیه امیر قلعه نویی انجام داد و در چند نوبت نیز سرمربی استقلال پاسخ کاپیتان تیم ملی را داد که این موضوع باعث شد قلعه نویی اعلام کند از نکونام شکایت خواهد کرد.

در حالی که جلسه هیات مدیره استقلال هم اکنون در حال برگزاری است و پیش بینی می‌شد که در این جلسه مواردی مطرح شود که قلعه نویی و نکونام به جنگ رسانه‌ای پایان دهند اما سرمربی تیم استقلال تصمیم خود را گرفته و شکایت‌نامه خود را تنظیم کرده است.

محسن بزرگی معاونت حقوقی باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص اینکه آیا قلعه‌نویی از نکونام شکایت کرده است یا خیر گفت: همین امروز قلعه‌‌نویی با مشورت یک وکیل شکایت‌نامه‌ای را تنظیم کرد که قرار است فردا آن را به مراجع قضایی ارائه کند. قرار است فردا اول وقت متن شکایت‌نامه سرمربی استقلال علیه جواد نکونام به دادسرای عمومی انقلاب تهران ارائه شود.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شد شاید قلعه نویی با وساطت برخی از این شکایت منصرف شود گفت: آقای قلعه‌نویی روی این شکایت مصر هستند و صددرصد صبح فردا شکایت خود را به دادسرا ارائه می‌‌کنند.

بزرگی در خصوص اینکه آیا تصمیم در مورد آندرانیک تیموریان برای حرکت او بعد از دیدار با راه آهن گرفته شده یا خیر گفت: طبق قانون سرپرست تیم باید بعد از هر بازی اگر تخلفی روی داده باشد آن را به باشگاه ارائه کند اما از آنجا که گزارشی به ما ارائه نشده بنابراین مبنا را بر این گذاشتیم که تخلفی صورت نگرفته و این موضوع تنها یک بحث رسانه ای بوده است.


ویدیو مرتبط :
شکایت امیر قلعه نویی از نکونام،کعبی و فردوسی پور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جلسه قلعه‌نویی و نکونام در مجموعه انقلاب / نکونام: امیرخان شایعات را تکذیب کرد



جلسه قلعه‌نویی و نکونام,نتیجه جلسه قلعه‌نویی و نکونام,علت اختلاف نکونام و قلعه نویی

جلسه قلعه‌نویی و نکونام در مجموعه انقلاب / نکونام: امیرخان شایعات را تکذیب کرد

نتیجه جلسه آن‌چیزی نبود که پیش‌بینی می‌شد. حرف‌ها زده شد و اختلافات تا حدود زیادی رفع شد اما احتمال همکاری کم است.

به گزارش خبرآنلاین؛ روز جلسه مهم از راه رسید‌. دیدار امیر قلعه‌نویی و جواد نکونام؛ سرمربی استقلال و کاپیتان تیم‌ملی.

موضوع جلسه هم مشخص بود‌؛ بحث درباره اختلافات. نکونام، فصل گذشته به عنوان دوست و یار قلعه‌نویی، در روزهای سخت بدون مجیدی، به استقلال آمد و پشت امیر ایستاد. قلعه‌نویی نیز در روزهای سخت جواد ناآماده، پشت او. این رفاقت اما تا اواخر نیم‌فصل تداوم یافت تا به ناگهان رابطه دو طرف تیره و تار شود.

 

نکونام به ناگهان در استقلال تنها شد و امیر نیز با واکنش‌های لب خط و اظهاراتش در تمرین، به نوعی نقطه مقابل او. قرار بود در جلسه دیروز، سیر تا پیاز مشکلات مطرح و حل شود. نتیجه جلسه اما انگار آن‌چیزی نبود که پیش‌بینی می‌شد. حرف‌ها زده شد و اختلافات تا حدود زیادی رفع شد اما احتمال همکاری کم!

 

تلاش برای حل اختلاف‌ها

از جزئیات گفت‌وگوها در جلسه دیروز نکونام و قلعه‌نویی، اطلاعات زیادی در دست نیست. این دو، جلسه روز گذشته خود را برخلاف شایعات، در مجموعه انقلاب برگزار کردند. عده‌ای می‌گفتند این دیدار در فرحزاده بوده اما تأیید نشد.

نکونام روز گذشته و پس از جلسه، موبایل همراه خود را خاموش کرد تا دستیابی به او غیرممکن باشد، امیر نیز علاقه‌ای به توضیح دادن درباره جلسه نداشت اما خبرها پنهان نماند. در جلسه دیروز علی امیری معاون ورزشی باشگاه نیز حضور داشت. خبرهای رسیده، حکایت از آن دارد که نکونام و قلعه‌نویی در این جلسه تلاش کردند اختلاف‌ها را از بین ببرند و بیشتر این قلعه‌نویی بود که حرف زده است.

 

شماره شش استقلال نیز در اغلب زمان این دیدار، به موضوعات جزئی اشاره کرده است از جمله رفتار بدی که قلعه‌نویی با او پس از بازی الهلال در تمرین استقلال داشت. هرچند این موضوع تأیید نشده اما کسی شک ندارد که در جلسه دیروز، نکونام همچنین به گلایه از مذاکرات باشگاه با برخی از هافبک‌‌های ‌دفاعی‌ پرداخته و گفته است: «شما نفر آخر سراغ من آمدید.»

 

تکذیب امیر

تمام بحث‌ها درباره فصل گذشته بود و در پایان نیز قلعه‌نویی دوباره گفت: «دوست دارم اسکلت فصل قبل تیم را حفظ کنم.» منظور او حفظ نکونام بود. جواد هم پیش از این در چندین و چند مصاحبه گفته بود: «دوست دارم در استقلال بمانم.» تا اینجا همه‌چیز خوب پیش رفت. یکی از مسئولان باشگاه نیز می‌گوید: «کدورت‌ها تا حدود زیادی از بین رفت. امیرخان هم خیلی از شایعات را در این جلسه تکذیب کرد.» یکی از این شایعات نیز به ناراحتی قلعه‌نویی از نکونام برمی‌گشت.

 

برخی از سایت‌ها گزارش داده بودند، بازیکنان تیم‌ملی به قلعه‌نویی پیغام داده‌اند که نکونام در دیدار با وزیر ورزش در اردوی قطر، علیه او حرف‌هایی به زبان آورده است.

امیر هم این حرف‌ها را باور کرده و حتی در چند محفل دوستانه به انتقاد از این بازیکن پرداخته بود اما در جلسه دیروز گفت: «من تکذیب می‌کنم. اصلاً این چیزها را نشنیده‌ام! کسی از اردوی تیم‌ملی به من خبری نداد.» موضوعی که باعث تعجب نکونام نیز شد.

 

حرف از کدام جلسه شد؟

تا اینجا، جلسه خوب پیش رفت. یکی از مسئولان باشگاه می‌گوید: «در پایان جلسه انگار حرف‌هایی زده شد که دلخوری نکونام را در پی داشت.» این‌فرد اضافه می‌کند: «ظاهراً حرف از جلسه نکونام با یک نفر دیگر بود که با واکنش این بازیکن روبه‌رو شد.»

 

اطلاعاتی بیش از این در اختیار ما قرار نگرفت ولی با توجه به تیتر یک یکی از روزنامه‌های ورزشی دیروز، می‌توان حدس زد این جلسه بین نکونام و رحمتی خواهد بود! به نوشته آن روزنامه، گویا رحمتی شرط کرده که اگر نکونام بماند، او می‌رود و به همین دلیل منتظر تعیین تکلیف این بازیکن خواهد بود. البته علی امیری معاون ورزشی باشگاه سریعاً این خبر را تکذیب کرد و گفت: «اصلاً درست نیست.

 

باشگاه هر دوی این بازیکنان را می‌خواهد.» اما ظاهراً این مسئله جدی است و بحث درباره آن بالا خواهد گرفت. باید دید در روزهای آینده چه اتفاقی می‌افتد./خبرآنلاین