ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شکایت فدراسیون فوتبال ایران از داور اماراتی بازی با ازبکستان



شکایت فدراسیون فوتبال ایران از داور اماراتی بازی با ازبکستان

مسئولان فدراسیون فوتبال نامه شکایتی مبنی بر اعتراض به عملکرد تیم داوری تنظیم کردند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

 روز گذشته تیم ملی ایران در چارچوب رقابت های انتخابی جام جهانی 2014 برزیل به مصاف ازبکستان رفت. این بازی در نهایت با پیروزی یک بر صفر ازبکستان به پایان رسید.

داوری این دیدار بسیار بحث بر انگیز بود و در نیمه اول گل صحیح محمد نوری به اشتباه آفساید اعلام شد. 

درهمین راستا مسؤلان فدراسیون فوتبال نامه شکایتی مبنی بر اعتراض به عملکرد تیم داوری علی البداوی تنظیم کردند که این نامه تا فردا به فیفا ارسال می شود.

فیلم داوری این بازی را کمیته داوران فداراسیون فوتبال چندین بار بررسی کرده است. حتی یکی از ناظران فیفا نیز در جلسه ای این فیلم را دیده و صحت گل محمد نوری را تأئید کرده است. قرار است فیلم اشتباهات داور نیز همراه با نامه به فیفا افرستاده شود./فارس

 


ویدیو مرتبط :
‫آشنایی با بنجامین ویلیامز داور جنجالی بازی ازبکستان و ایران‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ناراحتی داور صرب ایران و آرژانتین از شکایت فدراسیون فوتبال و واکنش ایرانی‌ها!



اخبار,اخبار ورزشی , فدراسیون فوتبال

 

اخبار ورزشی - جام بیستم ـ ۲۰۱۴ برزیل
ناراحتی داور صرب ایران و آرژانتین از شکایت فدراسیون فوتبال و واکنش ایرانی‌ها!

داور صربستانی دیدار ایران و آرژانتین در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل از شکایت فدراسیون فوتبال ایران و واکنش برخی هواداران ایرانی ناراحت است.

به گزارش فارس، میلوراد مازیچ، داور صربستانی دیدار تیم‌های ایران و آرژانتین در جام جهانی 2014 برزیل از رفتار ایرانی‌‌ها در یکی از شبکه‌های اجتماعی بابت توهین‌هایی که به او شد ناراحت شده بود.

برطبق این گزارش و طبق قانون یوفا داوران اروپایی به هیچ عنوان حق فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و مجازی را ندارند اما بعد از سوت پایان دیدار ایران و آرژانتین و بعد از اشتباهی که این داور صربستانی با نگرفتن خطای پنالتی بر روی اشکان دژاگه مرتکب شد در شبکه مجازی علیه این داور توهین‌هایی از سوی کاربران ایرانی مطرح شد که این موضوع ناراحتی این داور را در پی داشت.

وی در صحبت‌هایی که با علیرضا فغانی داور بین‌المللی کشورمان در برزیل داشته ناراحتی‌اش را از این موضوع ابراز کرد.

او به فغانی گفته بود که او در هیچ شبکه مجازی حضور ندارد و برای او صفحه جعلی ساخته شده و کاربران ایرانی هم بدون در نظرگرفتن این موضوع علیه وی صحبت‌های زیادی مطرح کردند.

علاوه بر این، داور صربستانی از شکایت رسمی فدراسیون فوتبال از وی به فیفا نیز به شدت ناراحت است. 

اخبار ورزشی - فارس