ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شکایت رویانیان از خادم و فردوسی‌پور


مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس قصد دارد از معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان و مجری برنامه نود شکایت کند.

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس قصد دارد از معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان و مجری برنامه نود شکایت کند.

 پس از اظهارات امیر رضا خادم در برنامه شب گذشته 90 که اعلام کرد 50 میلیارد از بدهی 70 میلیاردی باشگاه پرسپولیس متعلق به دوران محمد رویانیان است مدیرعامل پیشین این باشگاه تصمیم به شکایت از خادم گرفت.

رویانیان که اعتقاد دارد این مبلغ غیرواقعی است به خبرنگار ورزشی تسنیم گفت: خادم و فردوسی‌پور باید پاسخگوی اظهاراتشان در مراجع قضایی باشند و من از هر 2 این افراد به دادگاه شکایت خواهم کرد.


ویدیو مرتبط :
کل کل جالب فردوسی پور و رویانیان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وقتی رویانیان فردوسی پور را پیچوند



 

وقتی رویانیان فردوسی پور را پیچوند

 

در حالی که مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در ایران حضور داشت، مجری برنامه 90 اعلام کرد که به علت سفر وی به ترکیه ارتباط با ایشان مقدور نیست.

به گزارش جام نیوز، «به این دلیل با آقای رویانیان صحبت نکردیم که ایشان در خارج از کشور به سر می برند.» این جمله عادل فردوسی پور در برنامه 90 دوشنبه شب آنهایی را که ساعتی پیش تر مدیر عامل پرسپولیس را در هیات سوگواری سید و سالار شهیدان دیده بودند، شوکه کرد تا پرسش بزرگی شکل بگیرد که حقیقت ماجرا چه بود.

عادل فردوسی پور غروب دوشنبه با رویانیان تماس می گیرد تا با او برای گفتگوی تلفنی هماهنگ کند اما وقتی مدیر عامل پرسپولیس را پیدا نمی کند از طریق مدیر روابط عمومی باشگاه پیگیر ماجرا می شود.

تهیه کننده برنامه 90 از روابط عمومی پرسپولیس پاسخ می شنود که سردار در خارج از کشور است تا اینچنین روی آنتن زنده، شاید اولین بار در تمامی سال های گذشته عادل سر کار برود.

رویانیان هم صبح سه شنبه در تمرین پرسپولیس حضور یافت تا به سفر چند ساعته خود در خارج از کشور پایان بدهد!

گفته می شود علی پروین توصیه هایی مبنی بر صحبت نکردن رویانیان در برنامه 90 به وی کرده است.