ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شکایت از رییس فدراسیون «ووشو» به دلیل انتصاب «هدیه تهرانی»



حکم نایب‌رییسی هدیه تهرانی,بازیگر سینما

 شکایت از رییس فدراسیون «ووشو» به دلیل انتصاب «هدیه تهرانی»

صدور حکم نایب‌رییسی هدیه تهرانی برای سبک تای چی چوان از سوی فدراسیون ووشو، حاشیه‌هایی به‌همراه داشته است.

منتقدان فدراسیون معتقدند رییس این فدراسیون قصد دارد از نام هنری و شهرت هدیه تهرانی سوءاستفاده کند. شکوفه دیوانی معاون تای چی و سبک‌های نرم درونی در این مورد به مهر گفت: «این احکام بدون هماهنگی با وزارت ورزش و همچنین بنیانگذار ووشو استاد داداشی و بنده صورت گرفته و از نظر ما این احکام قابل‌قبول نیست.

 

طی شکواییه‌ای که به وزارت ورزش، اساتید و پیشکسوتان ووشو ارایه دادند و همچنین حضورا صحبتی که با آقای دکتر سجادی انجام دادیم این نامه به آقای رغبتی ارجاع داده شد و ایشان نامه را به آقای «منکرچی» کارشناس سبک‌ها فرستاده‌اند و نامه در حال بررسی می‌باشد.»

 

دیوانی ادامه داد: «خانم هدیه تهرانی از شاگردان خود من هستند و من تعجب می‌کنم آقای علی‌نژاد به‌عنوان یک مدیر کلمات بسیار دروغ و سطحی را بیان می‌کند و دلیلشان هم این است که ایشان را انتخاب کرده‌ایم برای تبلیغ تای چی، مگر تای چی کالای تبلیغاتی است که نیاز به تبلیغ از سوی بازیگر سینمایی داشته باشد؟» حسین داداشی بنیانگذار ووشو در ایران نیز در گفت‌وگو با مهر ضمن بیان همین نکات گفت: احساس می‌کنم که آقای علی‌نژاد می‌خواهد با استفاده از حضور یک هنرپیشه از نام وی سوءاستفاده کند. ما مشکلی با خانم تهرانی نداریم.

 

مشکل ما با رییس فدراسیون است که خودمحور است. ایشان کسی را به‌عنوان مسوول قرار داده که شاگرد صدم من بوده. خانم هدیه تهرانی هم هنوز شرایط مربیگری را پیدا نکرده. به نظرم رییس فدراسیون می‌خواهد از نام ایشان سوءاستفاده کند.» این در حالی است که مهدی علی‌نژاد، رییس فدراسیون ووشو این انتقادها را وارد نمی‌داند.

 

او در این‌باره به ایرنا گفت: «اختیار تغییرات در تمامی کمیته‌ها و سبک‌ها برعهده فدراسیون است. مسوولان پیشین این کمیته به دلیل عملکرد ضعیف تغییر کرده‌اند و نمی‌دانم این افراد به‌دنبال چه چیزی هستند. علیرضا خسروی به‌عنوان مسوول این کمیته و همچنین خانم هدیه تهرانی کار خود را آغاز کرده‌اند. کاری به جایگاه خانم تهرانی در هنر ندارم، وی از جامعه تای چی چوان است و یقین دارم می‌تواند اقدامات خوبی در این رشته داشته باشد.»/مهر

 

 


ویدیو مرتبط :
روزگار شلوغیه خانم تهرانی(هدیه تهرانی با 3 فیلم جدید)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هدیه تهرانی در فدراسیون ووشو پست گرفت



ووشو ,هدیه تهرانی

هدیه تهرانی در فدراسیون ووشو پست گرفت

رئیس کمیته تای چی چوان طی حکمی هنرپیشه و بازیگر سینما را به عنوان نایب رئیس این کمیته منصوب کرد.

به گزارش سایت فدراسیون ووشو، علیرضا خسروی در احکامی جداگانه، تغییراتی را در کمیته تای چی چوان صورت داد. بر این اساس هدیه تهرانی به عنوان نایب رئیس بانوان این کمیته انتخاب شد.

ضمن اینکه شروین رضایی به عنوان نایب رئیس و حامد کاتوزی هم به عنوان دبیر منصوب شدند. /تابناك