ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شکایت از رونالدو به خاطر تهمت دروغ!


یکی از شرکت های بزرگ ایتالیایی در زمینه املاک به خاطر اینکه ستاره پرتغالی کهکشانی ها اخباری دروغ درباره آنها منتشر کرده از وی شکایت کرده و خواستار غرامت سنگین است.

خبرگزاری فارس: یکی از شرکت های بزرگ و معتبر ایتالیایی که در زمینه املاک و مستغلات فعالیت می کند از کریستیانو رونالدو فوق ستاره رئال مادرید به خاطر تهمت دروغ و اشاعه اکاذیب از او شکایت کرد و خواستار غرامت شد.

شرکت املاک و مستغلات ایتالیایی که مالک آن آلساندرو پروتو بساز و بفروش مشهور است پیش از این اعلام کرده بود که رونالدو تعدادی آپارتمان را خریداری کرده است از جمله آنها آخرین طبقه برج ترامپ نیویورک است.

این شرکت اعلام کرده بود که ستاره کهکشانی ها این آپارتمان را سال گذشته خریداری کرده است اما رونالدو تمام این اخبار را تکذیب کرد و اظهار داشت که هیچ آپارتمانی را در بزریل و نیویورک خریداری نکرده است!

در نتیجه این شرکت ایتالیایی مشهور در زمینه املاک و مستغلات تمام اسناد موجود که بیان کننده این است که رونالدو در آمریکا چندین آپارتمان را خریداری کرده و از جمله یکی از آنها را بدر هاری دوست صمیمی و بوکسور مشهور مراکشی به او هدیه داده و کریس آن را به نام خود ثبت کرده است را فاش کرد.

این شرکت ایتالیایی به دادگاه مادرید شکایتی را علیه رونالدو به خاطر تهمت دروغ ارائه داده است و خواستار 10 میلیون یورو غرامت از ستاره کهکشانی ها  شده است.


ویدیو مرتبط :
پاسخ به دروغ و تهمت های بعد از دادگاه, م.عبداللطیف احمد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شکایت از رونالدو به خاطر برندCR7



اخبار,اخبار ورزشی ,شکایت از رونالدو به خاطر برند

 

 اخبار ورزشی - شکایت از رونالدو به خاطر برندCR7  

 کریستوفر رنزی، دانشجوی 43 ساله آمریکایی و شیفته بدنسازی حالا از کریستیانو رونالدو به خاطر استفاده از مارک CR7 شکایت کرده است.

به گزارش خبرآنلاین؛كریستیانو رونالدو در سال 2009 این مارك تجاری را ثبت كرده. كریستیانو رونالدو اخیراً قصد دارد تا برند خود را در آمریكا گسترش داده و دنیای تجارت آمریكا را نیز در دست بگیرد اما حالا وكلای كمپانی JBS Textile كه یك كمپانی دانماركی است، اعلام كرده‌اند این مارك در آمریكا ثبت شده است.

 

از همین ‌رو نامه‌ای را برای آقای رنزی ارسال كرده‌اند. حالا رنزی دراین‌باره گفته: «از من درخواست كرده‌اند تا این مارك را رها كنم. چون آنها برنامه‌های زیادی دارند تا وارد بازار آمریكا شوند.» كمپانی JBS به علاوه از دفاتر ثبت آمریكا خواسته است تا مارك كریستوفر رنزی را كنسل كنند. این در حالی است كه آقای رنزی حدود 4 سال پیش این مارك را در آمریكا ثبت كرده و به تولید ژاكت و پیراهن می‌پردازد. آقای رنزی اعلام كرده كه این مارك را به خاطر حروف اول نام و نام خانوادگی‌‌اش و تاریخ تولدش كه 7 اكتبر است، برگزیده است.

تمرین انفرادی
جلسه تمرینی روز چهارشنبه رئال‌مادرید در زمین دانشگاه میشیگان برگزار شد و كمتر از 55 دقیقه به طول انجامید.


در این جلسه تمرینی، آنها دقایقی هم فوتبال آمریكایی بازی كردند اما كریستیانو رونالدو به تنهایی و جدای از سایر بازیكنان تمرین می‌كرد و بعید است كه بتواند در بازی بعدی تیمش مقابل منچستریونایتد تیمش را همراهی كند. گرت ‌بیل و ژابی آلونسو هم قبل از اتمام جلسه تمرینی تیم‌شان، این جلسه را ترك كردند و 30 دقیقه قبل از اتمام جلسه تمرینی، از زمین خارج شدند. در درون دروازه، دیگو لوپس و پاچكو دورتر از كاسیاس و خســــوس تمرینات‌شان را دنبال كردند.

در پایان جلسه تمرینی، دیگو لوپس به تنهایی با خوان كانالس تمرین می‌كرد و آخرین نفری بود كه زمین تمرین را ترك كرد. روز جمعه رئالی‌ها آخرین جلسه تمرینی‌شان را قبل از بازی با منچستریونایتد در آمریكا برگزار كردند. تماشای جلسه تمرینی روز جمعه رئالی‌ها آزاد بود و هواداران با پرداخت 26 یورو می‌توانستند از این جلسه تمرینی بازدید كنند. تیم بانوان دانشگاه میشیگان همبا حضور در محوطه تمرینی رئالی‌ها با آنها عكس‌هایی به یادگار گرفتند و مسئولان دانشگاه هم یك كلاه فوتبال آمریكایی را به عنوان یادگار به رئالی‌ها اهدا كردند.
  اخبار ورزشی - خبرآنلاین