ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شوک غیرمنتظره به جامعه ورزش؛ ملی پوش ایرانی تبعه آذربایجان شد



اخبار,اخبار ورزشی,اخبارمیلادبیگی

در اقدامی عجیب ملی پوش تیم تکواندوی کشورمان تابعیت کشور آذربایجان را پذیرفت و برای این تیم مبارزه خواهد کرد.

ملی پوش وزن -80 کیلوگرم تیم تکواندوی بزرگسالان ایران با تغییر تابعیت خود به تیم ملی آذربایجان رفت تا برای کشوری غیر از ایران مبارزه کند.

 

میلاد بیگی که دی ماه گذشته به اردوی تیم کشورمان راه یافت و حتی با تیم ملی ایران توانست مقام قهرمانی جام فجر را به دست بیاورد و در حالی که از او به عنوان یکی از اصلی ترین امیدهای تکواندو کشور در مسابقات جهانی روسیه یاد می شد ترجیح داد تا برای کشور آذربایجان مبارزه کند.

 

این در حالی بود که در روزهای پایانی سال گذشته اعلام شده بود که وی آسیب دیده است و برای وی جایگزینی هم انتخاب شده بود، اما آنچه که از اردوی تیم ملی به بیرون درز کرد این بود که بیگی در اردوهای تیم ملی هم مربیان را به به انجام تصمیم خود تهدید کرده بود که در نهایت آن را عملی هم کرد.

 

بیگی پس از قبول تابعیت آذربایجان برای این تیم در مسابقات آراد اوکراین هم به میدان رفت و در مسابقه فینال، بازی را به یونس ساری از ترکیه واگذار کرد و یک مدال نقره برای آذربایجانی ها کسب کرد.

 

هدایت تیم ملی تکواندو آذربایجان به عهده رضا مهماندوست سرمربی اسبق تکواندوی کشورمان است.

 

 

اخبار ورزشی - جام نیوز


ویدیو مرتبط :
حامد صداقتی ملی پوش ایرانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ملی پوش ایرانی تبعه آذربایجان شد


در اقدامی غیرمنتظره ملی پوش تیم تکواندوی کشورمان تابعیت کشور آذربایجان را پذیرفت و برای این تیم مبارزه خواهد کرد.

طرفداری: ملی پوش وزن -80 کیلوگرم تیم تکواندوی بزرگسالان ایران با تغییر تابعیت خود به تیم ملی آذربایجان رفت تا برای کشوری غیر از ایران مبارزه کند.

میلاد بیگی که دی ماه گذشته به اردوی تیم کشورمان راه یافت و حتی با تیم ملی ایران توانست مقام قهرمانی جام فجر را بدست بیاورد و در حالی که از او به عنوان یکی از اصلی ترین امیدهای تکواندو کشور در مسابقات جهانی روسیه یاد می شد ترجیح داد تا برای کشور آذربایجان مبارزه کند.

ملی پوش ایرانی تبعه آذربایجان شد

این در حالی بود که در روزهای پایانی سال گذشته اعلام شده بود که وی آسیب دیده است و برای وی جایگزینی هم انتخاب شده بود، اما آنچه که از اردوی تیم ملی به بیرون درز کرد این بود که بیگی در اردوهای تیم ملی هم مربیان را به به انجام تصمیم خود تهدید کرده بود که در نهایت آن را عملی هم کرد. بیگی پس از قبول تابعیت آذربایجان برای این تیم در مسابقات آراد اوکراین هم به میدان رفت و در مسابقه فینال، بازی را به یونس ساری از ترکیه واگذار کرد و یک مدال نقره برای آذربایجانی ها کسب کرد.

هدایت تیم ملی تکواندو آذربایجان به عهده رضا مهماندوست سرمربی اسبق تکواندوی کشورمان است.