ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شوک دوباره بانک سرمایه به والیبال


تیم پرستاره بانک سرمایه سال قبل عنوان قهرمانی لیگ برتر والیبال را تصاحب کرد اما آنها امسال ملی پوشان دیگری را هم قرار است به ترکیب خود اضافه کنند.

ورزش سه: اواسط مهرماه سال جاری لیگ برتر والیبال یک بار دیگر کار خود را آغاز می کند تا تیم ها با چینش جدید کار خود را پیگیری کنند. بانک سرمایه سال گذشته قهرمان یکی از تلخ ترین و بی نظم ترین لیگ های والیبال ایران شد تا بدون برگزاری بازی های فینال به طور کامل کاپ قهرمانی را برای خود کند. مصطفی کارخانه برای لیگ 94 بازیکنانی مثل شهرام محمودی، محمد موسوی، مهدی مهدوی، فرهاد ظریف، فرهاد نظری افشار، علی مباشری، عادل غلامی، محمد فلاح و محمدرضا سلیمانی عنوان قهرمانی را کسب کرد که حالا قرار است ستاره هایی دیگر به این مجموعه اضافه شوند.

حالا اسامی جدیدی برای پیوستن به این تیم مطرح است که آنها هم جزو ستاره های تیم ملی هستند و با بانک سرمایه قراردادهای نهایی را بسته اند. این ستاره ها در پست دریافت کننده هستند که فصل گذشته فرهاد نظری افشار و علی مباشری در این پست فصل عالی را سپری کردند اما حالا بازیکنان ملی پوش قرار است پیراهن بانک سرمایه را بر تن کنند.

اسامی این دریافت کنندگان ملی پوشی که قرار است برای فصل آینده پیراهن بانک سرمایه را بر تن کنند در روزهای آینده از سوی باشگاه اعلام خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
حواشی والیبال پیکان ۰-۳ بانک سرمایه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سلفی ستارگان تیم والیبال بانک سرمایه


سلفی سید محمد موسوی در کنار شهرام محمودی و لوکاس زیگادلو والیبالیست مطرح لهستانی که هر سه امسال عضو تیم بانک سرمایه هستند.

 
 
 

صبح بخیر: سلفی سید محمد موسوی در کنار شهرام محمودی و لوکاس زیگادلو والیبالیست مطرح لهستانی که هر سه امسال عضو تیم بانک سرمایه هستند.

سلفی ستارگان تیم والیبال بانک سرمایه