ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شوک به اردوی تراکتور سازی



اخبار,اخبارورزشی,فدراسیون فوتبال

 
 اخبار ورزشی - خطیبی نمی‌تواند به عنوان سرمربی روی نیمکت بنشیند

با تأیید رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران رسول خطیبی اجازه نشستن روی نیمکت تیم فوتبال تراکتورسازی به عنوان سرمربی را ندارد.

به گزارش فارس، رسول خطیبی در فصل قبل به دلیل نداشتن مدارک مدنظر سازمان لیگ به عنوان سرمربی نمی‌تواند روی نیمکت گسترش فولاد به عنوان سرمربی بنشیند.

خطیبی امسال که به باشگاه تراکتورسازی آمده همچنان از این مشکل رنج می‌برد و همچون سال گذشته نمی‌تواند به عنوان سرمربی روی نیمکت بنشیند و در کنفرانس‌های خبری شرکت کند.

غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در گفت‌وگو با فارس با تأیید این خبر اعلام کرد طبق قانون سرمربی باید مدرک A لیسانس داشته باشند.


                                  ............................................. 


در صورت عدم توافق با صدا و سیما از پذیرش دوربین‌ها معذوریم
بهروان: خطیبی مدرک A لیسانس ندارد/ سربازها اجازه بازی برای تیمشان را ندارند

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ عنوان کرد: رسول خطیبی سرمربی تراکتورسازی با توجه به نداشتن مدرک Aلیسانس نمی‌تواند به عنوان سرمربی روی نیمکت بنشیند.

غلامرضا بهروان در گفت‌وگو با  فارس در مورد وضعیت باشگاه راه‌آهن و اینکه این تیم آیا می‌تواند در هفته دوم لیگ برتر به میدان برورد، عنوان کرد: بنده در حال حاضر مرخصی هستم و از این مسأله اطلاع جدیدی ندارم و نمی‌دانم چه تصمیمی گرفته شده است.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود رسول خطیبی سرمربی فعلی تراکتورسازی همچون سال قبل که در گسترش فولاد تبریز بود به دلیل نداشتن مدرک مربیگری نمی‌تواند به عنوان سرمربی روی نیمکت بنشیند، گفت: بله، همین‌طور است. او یا باید به کلاس مربیگری برود یا تصمیم دیگری از سوی مسئولان گرفته شود.

بهروان در پاسخ به این سؤال که آیا رسول خطیبی نمی‌تواند در کنفرانس‌های خبری حاضر شود خاطرنشان کرد: خیر، نمی‌تواند، البته اخوی خطیبی مدرک پرولایسنس مربیگری دارد، اما رسول این مدرک را ندارد، البته قوانین نسبت به سال قبل تفاوت پیدا کرده و سرمربی یک تیم باید دارای مدرک Aلیسانس باشد تا بتواند کارت سرمربیگری بگیرد، مگر اینکه مهدی محمدنبی به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال یا مهدی تاج رئیس سازمان لیگ در این مورد دستور جدیدی بدهند.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد اینکه آیا در کادر فنی تراکتورسازی شخصی که مدرک Aلیسانس داشته باشد حضور ندارد، اظهار داشت: خیر، همه آنها B دارند و رسول خطیبی هم برای کسب مدرک Aلیسانس در کلاس ثبت‌نام کرده است، او مدرک B را دارد و برادرش دارای مدرک پرولایسنس است که از مدرک Aلیسانس هم بالاتر است.

بهروان در مورد مسئله حق پخش تلویزیونی عنوان کرد: امروز جلسه‌ای در این ارتباط برگزار می‌شود و فکر می‌کنم همین حالا علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال و مهدی تاج در جلسه‌ای در این مورد صحبت می‌کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا در صورت عدم توافق با صدا و سیما موضع سازمان لیگ همان عدم حضور دوربین‌ها در ورزشگاه است، خاطرنشان کرد: بله، ما شرمنده دوستانمان می‌شویم و از پذیرش دوربین‌های دوستان خبرگان و تصویربردار در ورزشگاه‌ها معذور هستیم.

بهروان در مورد مشکل بازیکنانی که ایراداتی به صحت کارت پایان‌ خدمت آنها وارد شده بود، اظهار داشت: حوزه نظام وظیفه باید در این مورد به صورت رسمی مشکل بازیکنان را اعلام کند، آنها در نامه‌ای اعلام کردند این مسئله را پیگیری می‌کنند و در حال جمع‌آوری مدرک هستند، در حال حاضر بازیکنانی که مشکلاتی در مدارکشان بوده نمی‌توانند در بازی‌ها شرکت کنند.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پاسخ به این سؤال که هوشنگ نصیرزاده اعلام کرده تا قطعی نشدن مشکل معافیت بازیکنان، نفراتی که در اتهام هستند می‌توانند بازی کنند گفت: البته دوست ما هوشنگ نصیرزاده اظهارنظری کرده است اما ما از حوزه نظام وظیفه نامه کتبی داریم و نمی‌توانیم اجازه بازی به بازیکنان بدهیم.
  اخبار ورزشی - فارس
 


ویدیو مرتبط :
تست شوک گوشی موبایل با کاور ضد شوک آی فیس iFace

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شوک منفی به اردوی آبی ها در آستانه دربی



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

چطور بازیکنانی که بازی نکردند پول گرفتند؟
کرار: رفتارهای استقلالی‌ها غیر قابل تحمل است

هافبک عراقی استقلال ادعا می کند که دلیل رفتار باشگاه استقلال را متوجه نمی شود و به همین دلیل هم اردوی استقلال را ترک کرده است.

جاسم کرار که امروز اردوی استقلال را ترک کرد به ورزش سه گفت: من دلیل رفتار باشگاه را متوجه نمی شوم. آقای نظری هرروز امروز و فردا کرد و حالا هم که به همه بازیکنان پول دادند، پول من را پرداخت نکردند. هرگز متوجه رفتارهای باشگاه نمی شوم.

او در مورد این که گفته می شود چون در این مدت برای استقلال بازی نکرده باشگاه پولش را نداده هم گفت: مگر تقسیر من بوده که مظلومی به من بازی نداده است؟ چطور بازیکنان دیگری که بازی نکرده اند پول گرفته اند و فقط به من نداده اندو واقعا متوجه این رفتارها نمی شوم.

هافبک عراقی استقلال در پایان گفت: شاید مشکل تمام بازیکنان استقلال من هستم. اگر من مشکل هستم از استقلال می روم. اتفاق هایی که امروز برایم افتاد واقعا عجیب بود و من نمی توانستم آن را تحمل کنم.

 

اخبار ورزشی - ورزش سه