ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شوک بزرگ به پرسپولیس....



شوک بزرگ به پرسپولیس/باشگاه سایپا رضایت‌نامه انصاری‌فرد را صادر نکرده است

خبرگزاری فارس: مدیر تیم فوتبال سایپا گفت: رضایت‌نامه کریم انصاری‌فرد برای حضور در پرسپولیس از سوی باشگاه سایپا هنوز صادر نشده است.

خبرگزاری فارس: باشگاه سایپا رضایت‌نامه انصاری‌فرد را صادر نکرده است

 

 

کریم انصاری‌فرد, عکس کریم انصاری‌فرد

 

 

مرتضی‌ قنبرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد جدایی کریم انصاری‌فرد از سایپا گفت: رضایت نامه کریم انصاری‌فرد برای جدایی از باشگاه سایپا هنوز صادر نشده است. سایپا خانه انصاری‌فرد است و امیدواریم هر چه خیر است برایش پیش بیاید. البته ما هیچ بازیکنی را به زور نگه نمی‌داریم و بازیکن باید با دل و جان در تیم بماند.

 

وی در مورد حضور انصاری‌فرد در پرسپولیس و اینکه سایپا می‌تواند از این بازیکن که هنوز قرارداد دارد، شکایت کند، اظهار داشت: واژه شکایت بار منفی دارد و در شأن باشگاه سایپا نیست که از چنین لفظی استفاده کند.

 

قنبرپور در مورد اینکه رضایت‌نامه انصاری‌فرد برای حضور در پرسپولیس صادر می‌شود یا نه، عنوان کرد: انشاءالله صادر می‌شود.../فارس


ویدیو مرتبط :
ماشین بازیکنان- پرسپولیس - شوک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرزبان عامل اخراج درخشان /شوک بزرگ در انتظار پرسپولیس



اخبار,اخبارورزشی, فوتبال  ایران

هفته بیستم لیگ برتر فوتبال در حالی پیگیری می‌شود که تیم پرسپولیس این روزها حال و روز خوشی ندارد.

به گزارش جام نیوز،  هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر در حالی ادامه پیدا می‌کند که دو دیدار از این هفته روز یکشنبه در تهران برگزار شد، دیدارهایی که در آنها تیم‌های نفت و استقلال با غلبه بر حریفان خود در جدول رده‌بندی صعود کردند. این هفته با برگزاری شش دیدار دیگر در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه پیگیری می‌شود که در مهمترین این دیدارها تیم‌های پدیده و پرسپولیس در مشهد به مصاف هم می‌روند و در دیگر دیدار حساس هفته بیستم دو تیم مدعی فولاد و سپاهان در اهواز به رقابت می‌پردازند.

ملوان بندر انزلی - راه‌آهن
قعر جدولی‌های لیگ برتر در حالی به مصاف هم می‌روند که تا به اینجای لیگ حال و روز خوشی نداشته‌اند. تیم ملوان که میزبان این دیدار خواهد بود، تا هفته بیستم فقط موفق به کسب دو برد شده که این دو پیروزی هم مقابل پرسپولیس به دست آمده است. البته همین نتایج روحیه انزلی‌چی‌ها را افزایش داده تا بعد از کسب یک برد خوب در ورزشگاه آزادی، این بار در خانه خود مقابل راه‌آهن به پیروزی برسند.

از سوی دیگر نباید به تیم متحول شده راه‌آهن هم بی‌توجه بود. این تیم که از ابتدای فصل بدون مالک در لیگ برتر شرکت می‌کرد و وضعیت مالی خوبی نداشت، پس از کش‌وقوس‌های فراوان توسط دادستانی به وزارت نفت واگذار شد تا خیال بازیکنان راه‌آهن راحت شود. حالا به نظر می‌رسد این تیم قعرجدولی با شرایطی متفاوت نسبت به گذشته، بتواند کمی خود را در جدول بالا بکشد.

گسترش‌فولاد تبریز - نفت مسجدسلیمان
علاوه بر برگزاری دیدار بین همسایه‌های رده پانزدهم و شانزدهم جدول (راه‌آهن و ملوان) همسایه‌های سیزدهم و چهاردهم جدول هم به مصاف هم می‌روند.

نفت مسجدسلیمان هفته گذشته و پس از مدت‌ها توانست به پیروزی برسد تا در جدول رده‌بندی صعود کرده و به رتبه سیزدهم جدول برسد. این تیم که هفته گذشته از سد صبای قم گذشت، حالا باید در خانه گسترش‌فولاد با این تیم روبه‌رو شود. بازی بین این دو تیم را می‌تواند یک دیدار شش امتیازی به حساب آورد به شرط اینکه یکی از دو تیم برنده بازی باشد.

پدیده خراسان - پرسپولیس
تیم پدیده بعد از کسب یک پیروزی خوب خارج از خانه مقابل تراکتورسازی بمب روحیه است. این تیم با شرایطی فوق‌العاده جمعه مقابل پرسپولیسی می‌ایستد که حتی در ورزشگاه آزادی هم نتوانست از پس ملوان بر بیاید و سرمربی‌اش بیش از پیش تحت فشار قرار گرفته است. هرچند مسئولان فعلی باشگاه پرسپولیس اعلام کرده‌اند که از سرمربی تیم‌شان حمایت می‌کنند و حتی برنامه سال آینده را هم از او گرفته‌اند اما نباید فراموش کرد که منتقدان و هواداران در صورت شکست دوباره فشار زیادی را به حمید درخشان وارد خواهند کرد.

سرمربی پرسپولیس که این هفته با اخراج چند بازیکن تیمش به این تیم شوک وارد کرده منتظر است تا با استفاده از این شوک به پیروزی برسد. اگر این شوک جواب ندهد و پرسپولیس باز هم بازنده باشد، اصلاً دور از ذهن نیست که این بار شوک بزرگ‌تری به پرسپولیس وارد شود. این را هم نباید فراموش کرد که رسول خطیبی هفته گذشته بعد از شکست مقابل پدیده از تراکتورسازی اخراج شد و شاید علیرضا مرزبان این بار باعث اخراج یکی دیگر از مربیان لیگ برتری شود.

صبای قم - تراکتورسازی تبریز
شرایط تیم صبای قم بعد از جدایی عبدالصمد مرفاوی از این تیم چندان مساعد نبوده است و شکست هفته گذشته قمی‌ها مقابل نفت مسجدسلیمان این موضوع را بیشتر نشان می‌دهد. شاگردان مهدی تارتار که هنوز نتوانسته‌اند تاکتیک‌های سرمربی‌شان را به درستی اجرا کنند این هفته باید به مصاف تیمی بروند که با وجود بالانشین بودن در جدول، حال و روز خوشی ندارد. تراکتورسازی که توانست قهرمان نیم‌فصل شود، در نیم‌فصل دوم اصلاً نتایج خوبی نگرفته و شکست خانگی هفته گذشته مقابل پدیده هم باعث شد تا رسول خطیبی از سرمربیگری این تیم اخراج شود. حالا باید دید این شوکی که به بازیکنان تراکتورسازی وارد شده مثبت است و صبا در خانه خودش شکست می‌خورد یا منفی خواهد بود تا شاگردان مهدی تارتار به یک پیروزی برسند.

فولاد خوزستان - سپاهان اصفهان
این دیدار تا حدود زیادی می‌تواند مشخص‌کننده صدرنشین لیگ برتر باشد، هرچند که تیم نفت تهران اکنون با یک بازی بیشتر این رتبه را مال خود کرده است. فولاد خوزستان که این هفته به دلیل شرایط جوی خوزستان و گرد و خاک نتوانسته به خوبی تمرین کند، در شرایطی میزبان سپاهان خواهد بود که بازهم مشخص نیست آب‌وهوای روز جمعه خوزستان برای برگزاری یک دیدار فوتبال مناسب است یا نه.

با این حال سپاهانِ مدعی در هفته بیستم میزبان یکی دیگر از مدعیان لیگ برتر است و این دیدار مسلماً می‌تواند یکی از جذاب‌ترین بازی‌های لیگ باشد. به این جهت که حسین فرکی سال گذشته توانست تیم فولاد را قهرمان لیگ کند و در پایان فصل از این تیم جدا شد و حالا باید با سپاهان به اهواز برگردد و مقابل تیمی قرار بگیرد که به خوبی از آن شناخت دارد. فولاد هم که این روزها در حال تدارک دیدن برای حضور در لیگ قهرمانان آسیاست، تلاش خواهد کرد تا در این شرایط صدرجدول را حفظ کند.

در یکی دیگر از دیدارهای هفته بیستم روز شنبه دو تیم ذوب‌آهن اصفهان و استقلال خوزستان در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم می‌روند.

برنامه دیدارهای هفته بیستم به شرح زیر است:
پنجشنبه - 23 بهمن 93
ملوان بندرانزلی - راه‌آهن، ساعت 14:30،‌ ورزشگاه تختی انزلی
گسترش‌فولاد تبریز - نفت مسجدسلیمان، ساعت 14:30، ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد

جمعه - 24 بهمن 93
پدیده خراسان - پرسپولیس، ساعت 15، ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد
صبای قم - تراکتورسازی تبریز، ساعت 15:30، ورزشگاه یادگار امام (ره) قم
فولاد خوزستان - سپاهان اصفهان، ساعت 17:30، ورزشگاه غدیر اهواز

شنبه - 25 بهمن 93
ذوب‌آهن اصفهان - استقلال خوزستان، ساعت 15:30، ورزشگاه فولادشهر اصفهان
 
اخبار ورزشی  -  جام  نیوز