ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شوخی سید حسن خیمنی با ملی‌پوشان گلبال



اخبار,اخبار ورزشی, تیم ملی گلبال


 اخبار ورزشی - شوخی سید حسن خیمنی با ملی‌پوشان گلبال

فرزند یادگار امام در بازدید از فدراسیون جانبازان و معلولان گفت: جامعه اسلامی نسبت به کسانی که معلولیت دارند، دین دارد.

به گزارش ایسنا سید حسن خمینی در دیدار با تیم ملی گلبال اظهار کرد: در سالگرد ارتحال امام خمینی به دعوت محمود خسروی وفا از کاروان جانبازان و معلولان بازدید کردیم. ما در دوستان و آشنایان خود کسانی را داریم که از معلولیت جسمانی و نابینایی رنج می‌برند و با آن‌ها رفاقت داریم. جامعه انسانی و اسلامی نسبت به کسانی که در آن جامعه زندگی می‌کنند و معلولیت و نابینایی دارند، دین دارد که باید این دین ادا شود. حتی این مورد امام راحل نیز به آن معتقد بود. امیدوارم تمام نهادها دست به دست هم بدهند و دینی که نسبت به معلولان و نابینایان وجود دارد، ادا شود.

سید حسن خمینی در حالی که با ملی‌پوشان خوش و بش می‌کرد، گفت: یک روزی باید بیایم و خودم نیز از این چشم‌بندها به چشم بزنم و ببینم که واقعا گلبال بازی سختی است یا خیر.
اخبار ورزشی - ایسنا


ویدیو مرتبط :
شوخی با ملی پوشان 2

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ملی پوشان در راهروی ورزشگاه رفع خستگی کردند / شوخی عقیلی



 

 

ملی پوشان در راهروی ورزشگاه رفع خستگی کردند / شوخی عقیلی

 

مسئولان بحرینی پس از دیدار ایران بحرین، بازیکنان تیم ملی ایران را از رختکن بیرون کردند.

به نقل از سایت گل، بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی به سمت رختکن رفتند که هواداران بحرین بی‌وقفه به سمت آنها بطری پرت می‌کردند. ایرانی ها که تحت تدابیر امنیتی شدید وارد رختکن شدند بعد از مدتی کوتاه رختکن را ترک کرده و در راهروی ورزشگاه روی زمین نشستند و منتظر اتوبوس ماندند.کارشکنی میزبان اما باعث شد اتوبوس خیلی دیر به محل برسد و ملی پوشان بسیار خسته و کلافه سوار اتوبوس شدند در این بین تنها هادی عقیلی با چوب بلندی که پشت گردن گرفته و کوله باری که درست کرده بود با شوخی سعی در تجدید روحیه ملی پوش ها داشت.

 

ملی پوشان در راهروی ورزشگاه رفع خستگی کردند / شوخی عقیلی