ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شوخی رهبر‌ی‌فرد در مورد خداحافظی کریمی



اخبار,اخبار ورزشی,علی کریمی

 

اخبار ورزشی - شوخی رهبر‌ی‌فرد در مورد خداحافظی کریمی/ علی داره می‌ره یا میاد؟!

بهروز رهبری فرد کاپیتان اسبق پرسپولیس و پیشکسوت فوتبال ایران، روز گذشته به خبر خداحافظی علی کریمی واکنش جالبی نشان داد.

به گزارش خبرآنلاین؛ او به ما گفت: «علی برای من یک دوست و شاید بیشتر از آن است. او همیشه احترام بزرگترش را نگه داشته و تمام روزهای زندگیش همراه بود با احساسات و عشق به فوتبال اما متاسفانه کمتر کسی این علاقه مندی را جدی می گرفت و خیلی ها می خواستند به او ضربه بزنند.»

رهبری فرد اضافه کرد: «من او را آن قدر دوست دارم که اگر کمی با کریمی شوخی کنم، مطمئنم که ناراحت نمی شود. ماجرای خداحافظی های کریمی در این سال ها، بی شباهت به یک داستان بامزه نیست. روزی پسر یک خانواده، شلوارش را برعکس به پا می کند، مادرش می گوید قربان پسرم بروم که وقتی می رود، انگار دارد می آید! حالا ما هم مانده ایم که این بار باید خداحافظی علی را جدی بگیریم یا باز هم فصل آینده به فوتبال برمی گردد؟!»

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
خداحافظی علی کریمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خداحافظی کاشانی و حضور پروین وانصاری فرد در هیات مدیره/، فتح الله زاده نمی رود



 

 

 

خداحافظی کاشانی و حضور پروین وانصاری فرد در هیات مدیره/، فتح الله زاده نمی رود

 

آخرین گمانه زنی ها درباره هیأت مدیره سرخابی ها؛

خداحافظی کاشانی و حضور پروین وانصاری فرد در هیات مدیره/، فتح الله زاده نمی رود

هر چند فصل نقل وانتقال های لیگ برتر حدود یک ماه پیش به پایان رسید و دیگر خبری از بمب های مدیران عامل نیست اما می توان در روزهایی که استقلال و پرسپولیس منتظر خبرهایی در مورد معرفی اعضای هیأت مدیره هستند نیز شاهد انفجار بمب هایی بود.

ماجرای انتخاب و معرفی اعضای هیأت مدیره باشگاه های استقلال و پرسپولیس چند سالی است که هراز گاهی در محافل فوتبالی و خبری مطرح می شود اما بیشتر از اینکه خیلی جدی به آن پرداخت شود بیشتر ابزاری در دست برخی از مسؤولان بود تا از آن برای پیشبرد اهداف خود استفاده کنند.

در چنین شرایطی عزیز محمدی رئیس سازمان لیگ برتر که بیشتر از سایر اهالی فوتبال با مسؤولان کنفدراسیون فوتبال آسیا در تماس بود بارها در مصاحبه هایش نسبت به بلاتکلیف بودن وضعیت هیأت مدیره این دو باشگاه هشدار داد و از مسؤولان سازمان تربیت بدنی خواست تا هر چه سریعتر وضعیت این دو باشگاه را مشخص کند اما علی سعیدلو خیلی رغبتی به این امر نداشت.

بلاتکلیفی سازمان تربیت بدنی که دوران انتقال به وزارت ورزش و جوانان را طی می کرد عملا این دو باشگاه پرطرفدار را سرگردان کرده و هر روز اوضاع بدتر از گذشته می شد تا اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا به مسؤولان فوتبال ایران اولتیماتوم داد که اگر می خواهید درفصل آینده رقابت های لیگ قهرمانان آسیا نمایندگانتان حضور داشته باشند و سهمیه هایتان هم حفظ شود، باید فرم های مربوط به رعایت اصول حرفه ای باشگاه داری را پر کرده و به این کنفدراسیون ارسال کنید.

براساس تاکید کنفدراسیون فوتبال آسیا باشگاه هایی که قصد دارند در رقابت های لیگ قهرمانان شرکت کنند باید شرایط حرفه ای شدن را داشته باشند که یکی از آنها داشتن اساسنامه ، تراز مالی و هیأت مدیره و مدیرعامل است. این شرط مسؤولان وزارت ورزش و جوانان را برآن داشت تا هر چه سریعتر نسبت به معرفی اعضای هیأت مدیره استقلال و پرسپولیس اقدام کنند.

در این بین هر چند نسبت به گذشته گمانه زنی های زیادی در مورد اعضای حاضر در هیأت مدیره این دو باشگاه مطرح نشد اما به نظر می رسد محمد عباسی به عنوان وزیر ورزش و جوانان گزینه هایش را در رایزنی با مسؤولان پیشین ورزش و برخی دوستانش انتخاب کرده و قرار است روز دوشنبه آنها را معرفی کند.

حاجی هست هنوز

در مورد اعضای هیأت مدیره استقلال گفته می شود که علی فتح ا... زاده که از قضا تیمش در 5 هفته ابتدایی لیگ برتر نتایج قابل قبولی کسب کرده و صدرنشین لیگ است، جایگاه مستحکمی دارد و بعید به نظر می رسد که تغییری در مدیریت او صورت بگیرد. علی انصاری هم که در سال های اخیر با وجود حضور رسمی نداشتن در هیأت مدیره همیشه کمک حال فتح ا... زاده بود و در آمدن رحمتی به استقلال هم نقش تاثیر گذاری داشته یکی دیگر از اعضای هیأت مدیره خواهد بود.

اما وزیر ورزش و جوانان یکی از نزدیکانش را هم راهی هیأت مدیره استقلال خواهد کرد. او سید احمد رسولی نژاد معاون امور مجلس، حقوقی و امور استان های این وزارتخانه است که قبل از این نیز سابقه عضویت در هیأت مدیره استقلال را در کارنامه اش داشته و این بار نیز یکی از گزینه های قطعی حضور در جمع آبی هاست.

اما وزارت ورزش و جوانان برای آنکه رئیس مجامع دو باشگاه استقلال و پرسپولیس یکی نباشد قصد دارد امیدوار رضایی را به عنوان رئیس مجمع باشگاه استقلال معرفی کند تا او نماینده عباسی در جمع آبی های تهران باشد. البته وزارت ورزش هنوز در مورد یکی دو گزینه دیگر برای حضور در هیأت مدیره استقلال به جمع بندی نهایی نرسیده است.

داحافظی با کاشانی؟

اما هیأت مدیره پرسپولیس به نظر می رسد که با تغییرات زیادی در راس مدیریت مواجه خواهد شد. برخی منابع نزدیک به وزیر ورزش و جوانان در آخرین گمانه زنی خود اعلام کرده اند حبیب کاشانی بزودی از این باشگاه خواهد رفت و جایش را به فردی خواهد داد که با وجود مخالف هایی که دارد اما مدیرعامل سرخپوشان خواهد شد.

در این مورد گفته می شود که عباسی به عنوان وزیر ورزش و جوانان که حالا مالک باشگاه پرسپولیس محسوب می شود تمایل چندانی به ادامه همکاری با حبیب کاشانی ندارد و اعضایی هم که برای حضور در هیأت مدیره انتخاب کرده تمایلی برای همکاری با کاشانی ندارند. به همین دلیل حبیب کاشانی از هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس کنار گذاشته خواهد شد و یک فرد پرسپولیسی جانشین او می شود.

در مورد جانشین حبیب کاشانی گفته می شود که برخلاف تمایل اعضای پیش بینی شده، وزیر ورزش اعلام کرده باید از محمد حسن انصاری فرد به عنوان مدیرعامل باشگاه استفاده شود. هر چند که او مخالفانی برای حضور در هیأت مدیره دارد اما ظاهرا مالک باشگاه پرسپولیس قصد دارد فقط از انصاری فرد دراین سمت استفاده کند.

از حسین هدایتی، محمدحسین نژاد فلاح و مجید فرخزادی به عنوان اعضای دیگر هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس نام برده می شود که قبلا از این نیز سابقه حضور در هیأت مدیره را داشته اند و تجربه خوبی برای اداره امور باشگاه دارند. هدایتی که در دور سعیدلو هزینه های خوبی برای باشگاه پرسپولیس انجام داده بود این بار هم قصد دارد با حضورش در این باشگاه هزینه های آن را تامین کند.

اما یکی از چهره های ویژه ای که می تواند حضورش در هیأت مدیره حاشیه های جدیدی را به همراه داشته باشد، علی پروین سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس است که مورد تایید محمد عباسی نیز قرار گرفته است. در مورد علی پروین گفته می شود که قرار بوده قبل از این کریم باقری به عضویت هیأت مدیره درآید اما ظاهرا رای اکثریت با علی پروین بوده و در نهایت او به عصویت هیأت مدیره در خواهد امد.

به هر حال به نظر می رسد که اعضای هیأت مدیره استقلال و پرسپولیس تا روز دوشنبه معرفی خواهند شد تا این دو باشگاه مشکلی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا نداشته باشند.