ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شوخی تاریخی با ادعای استقلالی‌ها +عکس


مدتی قبل، انتشار تصویر یک بریده روزنامه درباره برد 8-0 استقلال مقابل پرسپولیس بحث و جدل زیادی بین طرفداران دو تیم ایجاد کرد.

جام نیوز: مدتی قبل، انتشار تصویر یک بریده روزنامه درباره برد 8-0 استقلال مقابل پرسپولیس بحث و جدل زیادی بین طرفداران دو تیم ایجاد کرد.

 شوخی تاریخی با ادعای استقلالی‌ها +عکس

تصویری که در آن، زمین برگزاری مسابقه «شیرودی» ذکر شده بود و نمی‌توانست واقعی باشد. هفته پیش فتح الله‌زاده دوباره بحث چنین بازی را مطرح کرد و این بار گفت برای ادعایش سند هم دارد. ادعایی که باعث شد پرسپولیسی‌ها با ساختن بریده روزنامه‌ای از برد 8-0 استقلال مقابل رئال مادرید با این ماجرا شوخی کنند.


ویدیو مرتبط :
شوخی های استقلالی ها با سپاهانی ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شوخی جالب با سه گانه شکست استقلالی‌ها +عکس



اخبار ورزشی - شوخی جالب با سه گانه شکست استقلالی‌ها +عکس

 سومین شکست پیاپی استقلال به سوژه داغی در شبکه های اجتماعی تبدیل شده است.

به گزارش جام جم ورزشی، به دنبال شکست استقلال در شبکه های اجتماعی عکس زیر بیشتر از صحنه های دیدار استقلال و ذوب آهن دست به دست می شود، عکسی که درباره واکنش هواداران استقلال به سومین شکست پیاپی تیمشان است:

 

اخبار,اخبارورزشی,تیم فوتبال استقلال

 

 اخبار ورزشی - جام جم