ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شوخی باشگاه استقلال با پرسپولیسی‌ها


باشگاه استقلال در صورت شکست دادن ذوب‌آهن با تفاضل دو گل، می‌تواند دوباره صدرنشین لیگ برتر شود.

خبرآنلاین: پس از باخت پرسپولیس مقابل سپاهان و سقوط آزاد سرخپوشان تا رده پانزدهم جدول، استقلالی‌ها با هواداران پرسپولیس شوخی می‌كنند و برای آن‌ها كری می‌خوانند. اما در این میان جالب است كه صفحه اینستاگرام رسمی باشگاه استقلال هم با پرسپولیسی‌ها شوخی كرده است.

ادمین این صفحه عكسی منتشر كرده كه در آن عدد 4 دیده می‌شود و زیر آن نوشته، اگر نخواهیم ذوب‌آهن را ببریم، ته جدول چه رنگی می‌شود؟

شوخی باشگاه استقلال با پرسپولیسی‌ها

این جمله كنایه‌ای است به وضعیت بد پرسپولیسی‌ها در جدول. وضعیت سرخپوشان به گونه ای است كه اگر ذوب‌آهن حتی یك امتیاز هم از استقلال بگیرد، یك پله صعود می‌كند و پرسپولیس به قعر جدول خواهد رفت.

البته ادمین این صفحه تاكید كرده كه قصدش از انتشار این پست، فقط شوخی بوده و نوشته: «شوخی آخر هفته : ببریم صدر جدول آبی میشه ، نبریم ته جدول سرخ میشه.»


ویدیو مرتبط :
کلیپ پرسپولیسی راجب ارزش مالی استقلال و پرسپولیس (اگر پرسپولیسی هستی دنبال کن) و

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ادامه جنجال سرخابی ها; بیانیه دوم باشگاه استقلال و پاسخ پرسپولیسی ها



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

اخبار ورزشی - در آستانه دربی 78؛
سایت باشگاه استقلال دومین بیانیه‌اش علیه پرسپولیس را منتشر کرد

پس از اینکه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بیانیه‌هایی را علیه یکدیگر، آنهم در آستانه دربی 78 صادر کردند، عصر امروز سایت باشگاه استقلال دومین بیانیه این باشگاه را نیز علیه پرسپولیس منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سایت باشگاه استقلال عصر امروز دوشنبه بیانیه دیگری را علیه باشگاه پرسپولیس، آنهم در آستانه دربی 78 منتشر کرد که متن این بیانیه به شرح زیر است:

"باید «پاس»‌دار  فوتبال بود، یا باید به بهانه‌های مختلف، تیشه زد به ریشه فوتبال؟ حکایت پرسپولیسی‌های تازه‌پا – که حساب‌شان از پرسپولیس جداست- به کسانی می‌ماند که چون خود را در حال غرق شدن می‌بینند، سعی‌شان که نامشکور است و نامشکور هم خواهد ماند حول، این محور ویرانگرانه شکل می‌گیرد.

... همه را با خود غرق می‌کنیم.

حکایت پرسپولیسی‌های امروزی – که به تعبیری، بلای جان پرسپولیسند و ام‌المصائب این تیمند – حکایت آن اعرابی است که به گفته سعدی، بر سر شاخ نشسته است و همان شاخه را از بیخ، با تبر قطع می‌کند، غافل از آنکه، سر و دست و دنده و پای خودش، قبل از همه خواهد شکست.

اتفاقاتی که برای پرسپولیس، هم‌اینک رخ داده: دچار شدن به دوستی خاله‌خرسه دوستان نادان که بدترین دشمنانند. درب و داغان شدن، ناکارآمد شدن و بساط خنده‌ همگانی بر سر هر بازاری شدن.

دو تن از جوانان پرسپولیس کاری کرده‌اند که نباید کرد، کاری که با اصول ورزشکاری و زندگی ورزشی منافات دارد. به جای پاک کردن گندی که بالا آورده‌اند و بویش بلند شده، مشغول شده‌اند به لجن‌پراکنی، به «تعفن‌زایی» در عوض تعفن‌زدایی.

عین خیال‌شان هم نیست که تکلیف و وظیفه، نهی از منکر است، نه امر به منکر. باید از اشاعه فحش و فاحش و فحشا جلوگیری کرد نه اینکه همه را به صفت خویش متصف کرد. نمی‌دانند که اشاعه فحشا، بدتر از فحشا است، فوتبال در این میان چه می‌شود؟ اخلاق در این وسط کجا قرار دارد؟ شما معلمی را شغل خود می‌دانید، یا میرغضبی را؟

دیگی که برای شما – به واسطه بی‌عرضگی و نالایقی‌تان- نمی‌جوشد، چرا باید سر سگ را در آن به جوش انداخت. این چه مرامی است؟ این چه معرفت بی‌معرفتانه‌ای است؟ گیریم که توانستید ثابت کنید، همه کار بد کرده‌اند،‌ این چه ربطی دارد به «قبح بدکاره‌گی» که می‌خواهید قباحتش را بریزید.

بدکارگان، هرگز نگفته‌اند و نمی‌گویند «ما خوب کاره‌ایم». اینان به دفاع از بدکاره‌گی خود برنمی‌خیزند، بلکه برای خود، شریک جرم درست می‌کنند: ... همه مثل  مایند! همه آن کار دیگر می‌کنند! در تاریخ فراوانند آنها که به خاطر یک دستمال، قیصریه‌ها را به آتش کشیده‌اند... این حرکت هم در همین راستا قرار می‌گیرد: کوشش برای اینکه به همه بقبولانند: ...نه فقط ما، که همه بدند! نه فقط ما، که در شهر، هر آنکه هست، باید گرفته شود.

کشاکشی را آغاز کرده‌اند که‌ باید همه را متهم کرد، در این وارونه‌کاری، گور پدر فوتبال، گور پدر اخلاق، گور پدر علائق مردم، گور پدر باورها و اعتقادات شریف و لطیف هواداران.

بجای اینکه بدکردن خود را با معذرت، با پوزش، با قبول عدم مدیریت جبران کنند شمشیر از غلاف درآورده و همه را می‌زنند. به خیال خودشان می‌زنند که در اصل آبروی خود را می‌برند که نشان می‌دهند به جای تهذیب در کنار ورزش به کدام کارهای سخیف پرداخته‌اند.

مدارک مستند، عکس‌های غیرقابل انکار از بد کردن و عادت به بد کردن ره‌گم‌ کردگان پرسپولیس فراوان است. امروز به این شکل و از باب تذکر، در همین حد اشاره‌ای داریم. خدا کند، نیازی به برداشتن ماسک‌های شطرنجی نیفتد. خدا کند، حریم حرمت فوتبال «پاس» داشته شود.

 

----------------------

در آستانه دربی 78؛
باشگاه پرسپولیس پاسخ دومین بیانیه باشگاه استقلال را داد

سایت باشگاه پرسپولیس در بیانیه‌ای با تیتر "متاسفیم، قضاوت با رسانه‌ها، افکار عمومی و فدراسیون فوتبال" پاسخ دومین بیانیه باشگاه استقلال را داد.

به گزارش خبرنگار مهر، متن کامل این بیانیه که روی خروجی سایت باشگاه پرسپولیست قرار گرفته است، بدیون شرح است: " باشگاه استقلال پس از راه انداختن جنگ رسانه‌ای و انتشار بیانیه‌ای در روز گذشته (یکشنبه) امروز نیز اقدام به انتشار بیانیه‌ای کرده که سرشار از جملات توهین آمیز، بی ادبانه، رکیک، زشت است.

روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در اطلاعیه ای اعلام کرد پاسخ این اظهارات بی‌ادبانه را به رغم توهین‌های بسیار به احترام ریاست فدراسیون فوتبال، رسانه‌ها و افکار عمومی که به طور کلی نسبت به این قبیل جوابیه‌ها و بیانیه‌ها واکنش مثبت نشان نمی‌دهند، نخواهد داد و قضاوت را به افکار عمومی، مسئولان ارشد فدراسیون فوتبال و رسانه ها واگذار خواهد کرد.

باشگاه استقلال در بیانیه امروز از واژه هایی مثل «فحشا»، «بدکاره گی»، «پرسپولیسی های تازه پا»، «دوستان نادان»، «بساط خنده همگان»،  «گندی که بالا آورده اند و بویش بلند شده» ، «لجن پراکنی» ، «تعفن زایی» ، «اشاعه فحش فاحش و فحشا» ، «میرغضب» ، «بی عرضگی و نالایقی تان» ، «سر سگ به دیگ انداختن» ، «قبح بدکاره‌گی و بدکارگان» ، «گور پدر فوتبال» ، «گور پدر اخلاق» ، «گور پدر علائق مردم» ، «گور پدر باورها و اعتقادات شریف و لطیف هواداران» و... استفاده کرده و مدیران و مسئولان باشگاه پرسپولیس را خطاب قرار داده است. واژه هایی مملو از توهین و بی ادبی در بیانیه ای که سعی کرده اخلاقیات را به رخ باشگاه پرسپولیس و جامعه فوتبال بکشد.

جالب اینکه باشگاه استقلال پرسپولیس را به آغاز کردن یک «کشاکش رسانه ای و جنگ روانی» متهم کرده در حالی که خودشان دیروز با انتشار بیانیه ای سرشار از فرافکنی و جعل حقایق سعی داشتند پس از اشتباهات داوری برای پرسپولیس در هفته های اخیر القا کنند که پرسپولیس 19 بار از اشتباهات داوری و احکام انضباطی بهره برده است و امروز نیز با بیانه ای پر از الفاظ ناپسند، رکیک و توهین آمیز دم از اخلاقیات زده، سعی کرده اند خود را منادی اخلاق جلوده دهند. باشگاه پرسپولیس قضاوت را به افکار عمومی، رسانه ها و فدراسیون فوتبال واگذار کرده و به واسطه بیان چنین واژه هایی از سوی باشگاه رقیب ابراز تاسف کرده و به احترام افکار عمومی و رسانه ها پاسخ چنین واژه هایی را نمی دهد تا مبادا در ترویج بی اخلاقی ها همچون باشگاه استقلال عمل کرده باشد.

باشگاه استقلال علاوه بر فرافکنی درباره اشتباهات داوری به نفع پرسپولیس با اتهام زدن به سعید مظفری زاده داور احتمالی دربی به نوعی او را پرسپولیسی تلقی کرده و سعی در تغییر داور دربی و یا تحت فشار قرار دادن مظفری زاده کرده است و حالا نیز با پناه بردن به واژه های سخیف و زشت، توهین آمیز و دور از شأن دم از اخلاقیات می زند.

باشگاه استقلال دیروز در ذکر اشتباهات داوری به نفع پرسپولیس به مواردی اشاره کرده بود که حقیقت نداشت از جمله اشاره کردن به گل خلعتبری به سایپا در حالی که این بازیکن به سایپا گلی نزده بود که این گل سالم باشد یا مردود. همچنین گل پرسپولیس به داماش را آفساید تلقی کرده بودند در حالی که تصاویر تلویزیونی نشان داد که امین متوسل زاده بازیکن تیم داماش به اشتباه توپ را وارد دروازه خودی کرد. گل تیم نفت به پرسپولیس را در حالی سالم عنوان کرده بودند که کارشناسان داوری در خبرگزاری ها، مطبوعات و برنامه نود تاکید داشتند این گل در شرایط آفساید به ثمر رسیده است.

سایت باشگاه استقلال پنالتی اعلام شده به نفع پرسپولیس در دیدار مقابل تراکتورسازی را به رخ کشیده بود در حالی که آن پنالتی تبدیل به گل نشد و تاثیری در نتیجه بازی نداشت و اغلب موارد دیگری که اشاره کرده بودند نیز به نوعی غیرواقعی و دور از حقیقت بود. آنها هیچ اشاره ای به اشتباهات داوری به ضرر پرسپولیس از جمله چهار بازی خارج از خانه مقابل سپاهان، فولاد، نفت و تراکتورسازی که پرسپولیس با اشتباهات داوری از پیروزی محروم شده بود نکرده بودند.  هیچ اشاره ای به بهره بردن تیم استقلال از اشتباهات داوری در فصل جاری از جمله سه پنالتی گرفته نشده برای فجرسپاسی در دو دیدار رفت و برگشت، گل آفساید به ملوان، دو پنالتی گرفته نشده برای داماش در بازی رفت، پنالتی گرفته نشده برابر راه آهن که منجر به صدرنشینی شده و... نکرده و نمی گویند که این تیم چگونه فصل گذشته به لطف اشتباهات داوری به مقام قهرمانی دست یافت.

باشگاه استقلال در آستانه دربی در حالی تیم داوری بازی را هدف گرفته که در دربی های اخیر گل سالم محمد نوری در دربی 69 به اشتباه آفساید اعلام شد، پنالتی روی غلامرضا رضایی در دربی 70 نادیده گرفته شد، تست دوپینگ بازیکنان استقلال در دربی 73 مثبت اعلام شد، پنالتی مسلم روی محسن بنگر توسط جواد نکونام در دربی 75 نادیده گرفته شد و به گفته سه کارشناس داوری سه پنالتی پرسپولیس در دربی برگشت فصل گذشته نیز گرفته نشد و در دربی دور رفت امسال هم امیرحسین صادقی با اشتباه داور از دریافت کارت قرمز در امان ماند و محمد قاضی به گفته اکثر کارشناسان به واسطه تکل خطرناک باید اخراج می شد.

این فرافکنی ها و تخریب داور احتمالی دربی با بیانیه ای ادامه یافته که سراسر توهین و افتراست و جالب اینکه در چنین بیانیه ای سعی کرده اند دم از اخلاقیات نیز بزنند. جالب تر اینکه یکی از مسئولان رسانه ای باشگاه استقلال خود نیز در یادداشتی تاکید کرده بیانیه دیروز باشگاه استقلال در اعلام اشتباهات داوری به نفع پرسپولیس که به دستور مدیرعامل باشگاه منتشر شده اشتباه بوده است. تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل.

روابط عمومی باشگاه پرسپولیس به  احترام درخواست ریاست فدراسیون فوتبال و همچنین نظر رسانه ها و افکار عمومی و به منظور جلوگیری از افزایش تنش ها در آستانه دربی پاسخی به بیانیه سراسر توهین آمیز امروز باشگاه استقلال نمی دهد و امیدوار است که فدراسیون فوتبال با تخریب داور دربی برخورد کرده و ازداوران خود حمایت نماید. همچنین باشگاه پرسپولیس CD اشتباهات داوری فراوان در فصل گذشته که منجر به قهرمانی استقلال شد را آماده کرده و این آمادگی را دارد که این CD را  منتشر کرده تا بار دیگر ثابت شود که تیم استقلال در فصل گذشته و فصل جاری تا چه اندازه از اشتباهات داوری منتفع شده و تا چه اندازه ضرر کرده است و مشخص شود کدام تیم رکورد بهره بردن از اشتباهات داوری را در دو فصل اخیر زده است.
اخبار ورزشی - مهر