ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شوخی بازیکنان استقلال پس از انتشار شماره شان در فضای مجازی



اخبار,اخبار ورزشی,بازیکنان استقلال

شماره بازیکنانی چون امید ابراهیمی، سجاد شهباززاده و خسرو حیدری منتشر شده است.

خبرگزاری خبرآنلاین؛ هفته گذشته بود که پرده از یک اتفاق جالب برداشته شد؛ انتشار شمار بازیکنان استقلال در فضای مجازی. فرد یا افرادی که هنوز برای آبی ها شناخته شده نیستند، در اقدامی عجیب این شماره را پخش کردند. در گروههای مختلف تلگرام ناگهان پیغامی با این عنوان دیده می شد؛ تماس با بازیکنان استقلال.

 

در زیر پیغام هم شماره تماس تعدادی از بازیکنان تیم از جمله خسرو حیدری، امید ابراهیمی، سجاد شهباززاده و ... دیده می شد. هواداران استقلال هم که تصور می کردند بازیکنان خودشان این کار را کرده اند و در واقع قصد دارند نقطه نظرات هواداران را هم بشنوند.

 

این بود که از همان لحظه اول تماس ها شروع شد و بعد هم نوبت به پیغام دادن رسید. در کسری از ثانیه، تماس های متعدد و پیامک ها بدجور ستاره های استقلال را برآشفت و تعجب زده بودند که چه اتفاقی برایشان افتاده است.

 

همیشه تماس و پیامک آنها زیاد است ولی این بار تعداد آنها غیر طبیعی بود. یکی از بازیکنان استقلال می گوید: «اولش نفهمیده بودیم چه اتفاقی افتاده تا اینکه پیگیری کردیم و دیدیم بله... شماره هایمان پخش شده است.»

در یک هفته اول حجم تماس ها به قدری زیاد بود که استقلالی ها موبایل خود را گوشه از خانه یا ماشین می گذاشتند و می رفتند تا به کارهایشان برسند. وقتی برمی گشتند و به تعداد تماس ها و پیامک ها نگاه می کردند، بهت زده می شدند.

 

آن بازیکن ادامه می دهد: «بالای 200 تماس در یک ساعت. در شبکه های اجتماعی مثل تلگرام و وایبر و واتش آپ هم تا دلتان بخواهد پیغام بود.»

بعد از 24 ساعت بازیکنان فهمیدند که تنها شماره خودشان لو نرفته و بلکه فرد یا افرادی اقدام به پخش تعدادی از بازیکنان کرده اند.

 

با اینکه پیش بینی می شد آنها شکایت کنند و پیگیر این موضوع باشند اما ترجیح دادند خط های خود را عوض کنند. اتفاقا در روزهای اخیر هم در تمرین استقلال بازیکنانی که شماره هایشان لو رفته، در این باره با هم شوخی می کردند.

 

آنها با خنده به هم می گفتند: «همه جای ایران سرای ماست چون از هر جایی که فکر کنید به ما زنگ می زنند. از شمال، جنوب، شرق و غرب و حتی خارج از ایران. از نقاط مختلف دنیا!» یکی از این بازیکنان می گفت: «البته پیغام توهین آمیزی به من نداده اند.»

 

که بازیکنان دیگر هم این را تائید کردند و گفتند بیشتر پیغام ها پیغام «دوستت دارم» بوده و آرزوی موفقیت برای آنها و استقلال. یکی از بازیکنان با خنده می گفت: «یکسری پیغام هم برای پرویز خان(مظلومی) داده اند که یادم باشد بدهم بخواند!»

اخبار ورزشی - خبرآنلاین / آریا صالحی


ویدیو مرتبط :
انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری عامل انتشار و تصاویر بازیگران در فضای مجازی



 تصاویر بازیگران,انتشار تصاویر بازیگران,پلیس فتا,جرایم اینترنتی,اخبار حوادث,

 

دستگیری عامل انتشار و تصاویر بازیگران در فضای مجازی

هر گونه سو استفاده و انتشار تصاویر و اطلاعات خصوصی دیگران در فضای مجازی جرم تلقی شده و پلیس فتا با این افراد و مدیران سایت های مربوطه برخورد می كند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران رئیس پلیس فتا استان البرز اذعان كرد: برای افزایش امنیت در فضای مجازی و كاهش جرایم اینترنتی كارشناسان طی رصد فضای مجازی با وب سایتی مواجه شدند كه اقدام به انتشار تصاویر خصوصی بازیگران سینما كرده بود و مامورین بلافاصله پس از سایت وب سایت مورد نظر و بررسی های فنی و تخصصی انجام گرفته و متهمان را شناسایی و در نهایت آن را دستگیر كردند .

متهمان پس از رویت ادله كافی و مدارك مستند اعتراف كردند كه به سفارش وب سایتی، اقدام به انجام چنین عملی كرده اند در نهایت با بررسی وب سایت عنوان شده توسط متهمان صاحب وب سایت شناسایی و طی عملیاتی دستگیر شد/باشگاه خبرنگاران