ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شهنازی: سوریان جزو استثناها است


دبیر کل کمیته ملی المپیک می‌گوید سوریان جزو قهرمانان بی‌نظیر است و باید ببینیم ارزیابی کادر فنی از نتیجه او چه بوده است.

خبرگزاری فارس: شاهرخ شهنازی درباره کسب 42 سهمیه المپیک، گفت: تا الان روند کسب سهمیه‌ها خوب بوده است. البته ما یک فرصت دیگر در کشتی فرنگی داریم. در دوومیدانی و روئینگ هم شانس داریم. در رشته والیبال این امید را داریم که سهمیه به دست آید. در بوکس شرایط کمی سخت است، اما در جودو بازهم شانس داریم. اگر والیبال هم سهمیه بگیرد شاید از دوره قبل تعداد سهمیه‌ها بیشتر شود.

وی درباره عدم نتیجه‌گیری سوریان و اینکه فکر می‌کنید مشکل چه بوده، اظهار داشت: فکر می‌کنم باید روی مسائل روحی بازنگری شود. آقای هاشمی در اردوی این تیم حاضر بوده و متاسفانه من نتوانستم در تمرینات آنها شرکت کنم. سوریان قهرمان بی‌نظیری است و با سابقه‌ای که در مدال‌آوری دارد جزو استثناهای کشتی ایران به شمار می‌رود. بنا مربی کارکشته‌ای است و باید ببینیم ارزیابی کادر فنی از این نتیجه چه بوده است. چون ما دور از شرایط هستیم نمی‌توانیم در این باره نظر بدهیم.

دبیر کمیته ملی المپیک در پاسخ به سوال دیگر فارس مبنی بر اینکه فکر می‌کنید چه زمانی بودجه به فدراسیون‌ها واریز شود، عنوان کرد: در جلسه ستاد عالی که با حضور وزیر ورزش برگزار شد، گودرزی و مناف هاشمی گفتند بودجه جدیدی را به فدراسیون‌ها تزریق خواهند کرد. ما بودجه سال 94 را پرداخت کردیم و پیگیر بودجه سال جدید هم هستیم. حالا این قول از طرف وزارت ورزش داده شده و آقای هاشمی هم با جدیت دنبال این کار است.

شهنازی در ادامه این مصاحبه درباره نتایج ملی‌پوشان تیراندازی در مسابقات جهانی ریو، خاطرنشان کرد: تیراندازی 5 سهمیه گرفته و جزو فدراسیون‌هایی بود که فراتر از پیش‌بینی ما سهمیه گرفته است. بانوان در این عرصه تلاش کرده‌اند اگر مشکلی بوده تا جایی که امکان داشته کمک کردیم به برزیل اعزام شوند. جدا از نتیجه این مسابقه برای ملی‌پوشان بسیار خوب است و باعث می‌شود تا ورزشکاران با شرایط ریو آشنا شوند. ما نباید حالا نگران نتیجه و مقام‌های این ورزشکاران باشیم و مطمئن هستم بانوان در ریو کارهای بزرگی انجام خواهند داد.

وی همچنین درباره اعزام تیم‌ها به بازی‌های ساحلی، گفت: در برخی از رشته‌ها مثل هندبال و رزمی باید رایزنی کنیم. ما رشته‌هایی را اعزام می‌کنیم که امید به کسب مدال و حتی مدال طلا دارند. با توجه به شرایط بودجه باید همین رویکرد را داشته باشیم. دوره قبل با اختلاف بسیار کم عنوان سومی را از دست دادیم. در این دوره با شناخت بیشتری رشته‌ها را اعزام می‌کنیم. رشته‌های ساحلی رشد کرده‌اند و ما نباید از این موضوع غافل شویم. شورای المپیک آسیا هم به این بازی‌ها اهمیت زیادی می‌دهد.

شهنازی در پایان خبر داد که تا یک ماه آینده از لباس رژه کاروان ایران در ریو رونمایی می‌شود.


ویدیو مرتبط :
فیلم آمورشی -- بخش دوازدهم مدیریت استثناها در جاوا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تبریک شهنازی، دبیر و سوریان به روزبهانی


دبیر کل کمیته ملی المپیک، علیرضا دبیر و حمید سوریان، پیروزی احسان روزبهانی را تبریک گفتند.

خبرگزاری تسنیم: دبیر کل کمیته ملی المپیک، علیرضا دبیر و حمید سوریان، پیروزی احسان روزبهانی را تبریک گفتند.

بعد از مسابقه بوکس وزن 81 کیلوگرم بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون بین احسان روربهانی با حریف بوتانی که به پیروزی نماینده ایران منجر شد، شاهرخ شهنازی (دبیر کل کمیته ملی المپیک), علیرضا دبیر( قهرمان کشتی المپیک 2000 سیدنی) و حمید سوریان (درانده 7 مدال طلای کشتی فرنگی جهان و المپیک) به او تبریک گفته و برای این بوکسور در ادامه مسابقات آرزوی موفقیت کردند.