ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شهنازی: بانوان نشان دادند محدود نیستند


دبیرکل کمیته ملی المپیک با اشاره به درخشش بانوان ایران در تیراندازی تاکید کرد: خوشحالیم که مدال آوری ایران با بانوان شروع شد و آنها نشان دادند محدود نیستند.

خبرگزاری مهر: شاهرخ شهنازی با اشاره به مدال آوری یانوان ایران در تیراندازی عنوان کرد: ما خوشجال هستیم که مدال آوری کاروان ایران با درخشش بانوان آغاز شده است. این موضوع نشان می‌دهد که بانوان ما محدود نیستند. ما در رشته‌هایی که جزو ارزش‌های می‌دانستیم موفق عمل کرده‌ایم و این خوب است.

وی افزود: در تیروکمان شروع خوبی داشتیم. در برخی رشته‌ها خوب بودیم اما یکسری رشته‌های دیگر هم بودند که می‌توانستند عملکرد بهتری هم داشته باشند.

دبیرکل کمیته ملی المپیک در خصوص تیم امید گفت: فوتبال پایین‌تر از حد انتظار ظاهر شد و در مورد چرایی آن فدارسیون باید پاسخ بدهد. در خصوص حاشیه این تیم هم باید بگویم که بزرگنمایی شد چرا که قبل از اثبات جرم موضوع را رسانه‌ای کردند. کره‌ای‌ها هم به اشتباه خود اعتراف کردند.


ویدیو مرتبط :
مقدمه ای بر روش های تفاضل محدود، حجم محدود و المان محدود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شهنازی: بانوان کبدی ایران عالى بازى کردند


دبیرکل کمیته ملی المپیک ایران از عملکرد بازیکنان کبدى بانوان ایران ابراز رضایت کرد.

خبرگزاری تسنیم: بانوان ملی‌پوش کبدی کشورمان در اولین مسابقه خود امروز به مصاف ژاپن رفتند و موفق شدند با نتیجه 34 بر 23 از سد این تیم بگذرند.

شاهرخ شهنازی، دبیرکل کمیته ملی المپیک ایران در مورد این پیروزی گفت: بازیکنان کبدى بانوان ایران عالى بازى کردند. ژاپنى‌ها نیز بیشتر از انتظار ما ظاهر شدند و نشان دادند که در این سال‌ها خوب کار کرده‌اند اما در نهایت نتوانستند کارى از پیش ببرند.

وی ادامه داد: بازیکنان ژاپن در امتیازهاى٢٠-٢٢ به ما نزدیک شدند اما بچه‌هاى ما با قدرت و صلابت توانستند کارى کنند که انتظارش را داشتیم و فوق العاده خوب بازى کردند. امیدوارم در ادامه مسابقات هم پیروز میدان باشند.