ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شهسواری: برایمان اردو نمی‌گذارند


بانوی پینگ‌پنگ‌باز کشورمان گفت: اگر می‌خواهیم در تنیس روی میز نتیجه بگیریم حداقل باید ۶ ماه در اردو باشیم.

خبرگزاری تسنیم: ندا شهسواری پس از شکست مقابل حریف هنگ‌کنکی خود و حذف از این رقابت‌ها اظهار داشت: چون من تنها بودم نه در مسابقات دوبل شرکت کردم و نه در تیمی به همین خاطر با جو سالن و حتی سرعت توپ آشنایی نداشتم. تازه در گیم چهارم راه افتاده بودم و حتی جلو هم افتادم اما دیگر دیر شده بود.

وی افزود: اگر می‌خواهیم در پینگ پنگ نتیجه بگیریم حداقل باید 6 ماه در اردو باشیم. رشته‌های دیگر آن قدر در اردو هستند که چند ماه خانواده‌های‌شان را نمی‌بینند و از این موضوع گله می‌کنند اما من آن قدر در خانه هستم که خانواده‌ام می‌گویند چرا برای شما اردو نمی‌گذارند؟ من تنها یک هفته قبل از بازی‌های آسیایی در اردو بودم و در سایر اوقات خودم در خانه تمرین می‌کنم.

پینگ‌باز کشورمان تصریح کرد: ما از نظر تکنیکی چیزی کم نداریم اما باید مربی خوب خارجی و حریف تمرینی خوب داشت و بدنسازی تخصصی انجام داد و ماه‌ها در اردو بود. 70 درصد پینگ‌پنگ بدنسازی و تمرین تاکتیکی است. بازیکنان خارجی آن‌قدر در اردو هستند که با همدیگر دوست هستند. ما حتی در گذشته وقتی 2 هفته با بازیکنان مجارستانی تمرین کردیم توانستیم سهمیه المپیک بگیریم. اگر می‌خواهیم نتیجه بگیریم و وضعیت پینگ پنگ ایران تغییر کند راهی جز این نداریم. فدراسیون هم می‌گوید بودجه نداریم که این امکانات را مهیا کنیم.


ویدیو مرتبط :
اردو مشهد/نون و نمکه اردو/1390/استاد حشمدار/ جواد جلیلی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سكوت ادامه‌دار باقری و حضور كاشانی در اردو



 

 

سكوت ادامه‌دار باقری و حضور كاشانی در اردو

 

کاپیتان پرسپولیس به دنبال اتفاقات تبریز کماکان خود را ممنوع‌المصاحبه کرده و تلاش مسئولان سایت باشگاه برای گفتگو با وی نیز بی‌نتیجه بوده است.

حبیب کاشانی برای دیدن تمرینات پرسپولیسی‌ها و ارزیابی کادر فنی شب گذشته عازم کیش شد.

کاشانی پس از ورود به جزیره کیش در دیداری با علی دایی و برخی از بازیکنان در خصوص وضعیت اردو و شرایط به گفتگو پرداخت.

قرار است بعدازظهر امروز جلسه‌ای بین بازیکنان و کادر فنی برگزار شود.

* با توجه به اتفاقات تبریز کریم باقری خودش را ممنوع‌المصاحبه کرده است، او حتی حاضر نیست با مسئولان سایت باشگاه نیز گفتگو کند به همین دلیل مسئولان سایت باشگاه در تلاش هستند تا به هر ترتیبی شده مصاحبه‌ای را با باقری ترتیب دهند اما وی همچنان مخالف است.

*‌با اعلام یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس در جلسه‌ای که بین دایی و کاشانی برقرار می‌شود قرار است تکلیف نهایی آرفی نیز مشخص شود اما به احتمال فراوان این بازیکن تا جذب بازیکن خارجی جدید به هیچ تیمی نخواهد رفت.