ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شهریاری: چطور آندو توانسته اتلاف وقت کند!


مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی گفت: نگفتم داوری و اخراج تیموریان از پیش تعیین شده بود بلکه برایمان سوال شده که چطور آندرانیک تیموریان توانسته اتلاف وقت کند!

خبرگزاری فارس: کاظم شهریاری در مورد ادعایی که از سوی برخی سایت ها در مورد از پیش تعیین شده بودن اخراج تیموریان و داوری مطرح شده است، گفت: هیچ وقت چنین صحبتی نکردم. بنده اعلام کردم نسبت به اخراج تیموریان سوال دارم. داور در پایان نیمه اول یک دقیقه وقت اضافه اعلام کرد. در آن مدت توپ را از زمین خودمان به زمین نفت تهران بردیم و به گل رسیدیم.

وی افزود: تا به ثمر رسیدن گل دوم تراکتورسازی 40 ثانیه از زمان وقت اضافه گذشت. سپس 20 ثانیه هم خوشحالی گل تراکتورسازی زمان برد. خوشحالی گل حق هر تیمی است و بدین ترتیب یک دقیقه به اتمام رسید. حسین عسگری در مصاحبه خود اعلام کرده تیموریان به خاطر اتلاف وقت کارت گرفته در این شرایط اصلا زمانی باقی مانده بود که او بخواهد اتلاف وقت کند. جواب این مسئله را به ما بدهند. یک کارشناس پیدا شود و جواب این مسئله را به ما بدهد. ما اتهامی نزدیم بلکه فقط سوال داریم.


ویدیو مرتبط :
اتلاف وقت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اتلاف وقت به شیوه هیئت مؤسس دانشگاه آزاد



 

 

دانشگاه آزاد ,هیئت مؤسس دانشگاه آزاد

 

 

هیئت مؤسس دانشگاه آزاد به ریاست هاشمی رفسنجانی در جلسه روز گذشته خود مقرر کرد که در هفته آینده هیئت امنای این دانشگاه بار دیگر تشکیل جلسه دهد تا روند قانونی انتخاب ریاست دانشگاه آزاد به سرانجام برسد.

 

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، دبیرخانه هیئت مؤسس دانشگاه آزاد طی اطلاعیه ای جزئیات ششمین جلسه هیئت موسس این دانشگاه را اعلام کرد که به شرح ذیل است:

ششمین جلسه هیئت موسس دانشگاه آزاد در سال جاری عصر روز چهارشنبه به ریاست آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس هیئت مؤسس دانشگاه آزاد در دفتر مجمع تشخیص مصحلت نظام برگزار شد.

در این جلسه درباره موضوعات مختلف بحث و تبادل نظر شد که از جمله مباحث مطرح شده، موضوع ریاست دانشگاه آزاد بود.

علیرغم اینکه مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر تشکیل مجدد جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد به طور رسمی و به روال قانونی ابلاغ نشده و تنها خبر آن را دبیر این شورا (محمدرضا مخبردزفولی) ارسال داشته است.

بنابراین هیئت موسس دانشگاه آزاد به جهت آنکه حسن نظر خود را معلوم دارد به عنوان عالی ترین رکن دانشگاه آزاد موافقت کرد که پس از دریافت رسمی مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در هفته آینده هیئت امنای این دانشگاه بار دیگر تشکیل جلسه دهد تا روند قانونی انتخاب ریاست دانشگاه آزاد به سرانجام برسد.

در ادامه جلسه، گزارش حمید میرزاده دبیر هیئت مؤسس دانشگاه آزاد درباره اجرای طرح رتبه بندی و کارآیی واحدهای مختلف دانشگاه آزاد مطرح شد.

این طرح به صورت مشترک توسط دبیرخانه هیئت مؤسس و معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد و همچنین براساس قوانین مصوب سال ۹۰ تا سال ۹۴ دانشگاه آزاد و شاخص های آموزشی، پژوهشی، دانشجویی، فرهنگی، رفاهی و اعتبارات توسعه ای و عملکرد واحدهای دانشگاه آزاد اجرا شده است.

همچنین بر مبنای این گزارش هیئت مؤسس مقرر داشت تا طرح رتبه بندی واحدها و کارآیی آنها به طور رسمی در جشنواره سی امین سالگرد تأسیس دانشگاه آزاد رونمایی و از خدمات دست اندرکاران توسعه دانشگاه و کوشش های پیشکسوت آن در سراسر کشور قدردانی شود.

در این جلسه ضمن ارائه گزارش جلسات اخیر هیئت امنای دانشگاه آزاد، اعلام شد که علیرغم ارسال، شرح حال نامزدهای ریاست دانشگاه آزاد به اعضای هیئت امنا، توسط وزارت علوم صحت و سقم مطالب مندرج در رزومه های ارسالی از طریق این وزارتخانه که مرجع دریافت آنها بوده، بررسی نشده و برنامه نامزدها در جلسه مذکور مطرح نشده است.

در این جلسه تقویم تشکیل جلسات هیئت موسس دانشگاه آزاد در سال ۹۱ به تصویب هیئت مؤسس این دانشگاه رسید.

به گزارش فارس، هیئت مؤسس دانشگاه آزاد پس از تعیین فرهاد دانشجو به عنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد سعی داشته با ترفندهای مختلف و قانونی جلوه دادن این روش ها، امضا و ابلاغ حکم فرهاد دانشجو رئیس جدید دانشگاه آزاد را از سوی رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد به تأخیر بیندازد..../فارس