ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شهریاری و محمدخانی ناظران AFC شدند


کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به دبیرکل فدراسیون از انتخاب دو نماینده ایرانی برای مسابقات رسمی خبر داد.

خبرگزاری فارس: به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به برگزاری کلاس آموزشی که به منظور تعیین ناظران جدید برای مسابقات AFC که در مالزی برگزار شده بود و کسانی که بالاترین امتیاز را در این دوره کسب کردند موفق شدند به عنوان ناظر رسمی مسابقات AFC انتخاب شوند.

از ایران پریا شهریاری و مهدیه محمدخانی جزو نفراتی بودند که بالاترین رتبه را بدست آوردند و رسما به عنوان ناظران AFC تعیین شدند.

این دوره در چهار مرحله تئوری و عملی در کوالالامپور برگزار شد.


ویدیو مرتبط :
ناظران بین المللی درحلب چه می خواهند؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عزیز محمدی: ناظران AFC دیگر به ایران نمی‌آیند



 

 

عزیز محمدی: ناظران AFC دیگر به ایران نمی‌آیند

 

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: ناظران AFC به علت برطرف شدن مشکلات لیگ ایران، دیگر به ایران نخواهند آمد.

عزیز محمدی در خصوص تعامل نمایندگان AFC با مسئولان ایران عنوان کرد: به علت اینکه ما مشکلات لیگ ایران در خصوص درخواست‌های AFC را برطرف کرده‌ایم، این نمایندگان دیگر به ایران نخواهند آمد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی ادامه داد: به نظر نمی‌رسد که مسئله‌ خاص دیگری برای حضور نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا در ایران باقی مانده باشد تا آنها با سفر به ایران در مورد آن اظهارنظر کنند.

محمدی اضافه کرد: ما اسامی هیئت‌رئیسه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را برای کنفدراسیون آسیا ارسال کرده‌ایم و در خصوص مشکلات دیگر نیز مسائل را برطرف کرده‌ایم و چند موضوع کوچک دیگر وجود دارد که به نظر نمی‌رسد حضور آنها لزومی داشته باشد.