ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شهربانو منصوریان چهارمین طلا را کسب کرد


نماینده وزن 75- کیلوگرم تیم ملی ووشوی بانوان نیز با شکست حریف خود مدال طلا را کسب کرد.

خبرگزاری فارس: دومین و آخرین روز از هفتمین دوره رقابت های جام جهانی ساندا هم اکنون در شهر جاکارتای اندونزی درحال پیگیری است.

عصر امروز (جمعه) و در وزن منهای 75 کیلوگرم ساندای زنان، شهربانو منصوریان برابر نماینده ویتنام و در پایان مبارزه‌ای سخت که 3 راند به طول انجامید به پیروزی دست یافت تا چهارمین مدال طلای تیم ملی ووشوی ایران را کسب کند.

پیش از این، حمیدرضا لادور، حمیدرضا قلی پور و سهیلا منصوریان به مدال طلا دست یافتند و مریم هاشمی به مدال نقره رسید.


ویدیو مرتبط :
شهربانو طلا-اهنگ محلی مازندرانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چهارمین مدال طلا برای کاروان ایران/ کاپیتان تیم ملی وزنه برداری قهرمان شد





اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

چهارمین مدال طلا برای کاروان ایران/ کاپیتان تیم ملی وزنه برداری قهرمان شد

خبرگزاری فارس: وزنه‌بردار دسته 75 کیلوگرم و کاپیتان تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان مدال طلای پارالمپیک 2012 لندن را از آن خود کرد.

در ادامه رقابت‌های وزنه‌برداری بازی‌های پارالمپیک 2012 لندن علی حسینی وزنه‌بردار دسته 75 کیلوگرم کشورمان با ثبت وزنه 225 کیلوگرمی مدال طلای این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

حسینی در حرکت اول وزنه 216 کیلوگرمی را مهار کرد و در حرکت دوم نیز موفق به ثبت وزنه 220 کیلوگرمی شد تا با ثبت همین وزنه کسب مدال وی قطعی شود. کاپیتان تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان در پارالمپیک 2012 لندن در حرکت سوم در مهار وزنه 225 کیلوگرمی نیز موفق عمل کرد تا در نهایت با کسب مدال طلا به کار خود پایان دهد.

به این ترتیب چهارمین مدال طلا و هفتمین مدال کاروان ورزش ایران در پارالمپیک توسط علی حسینی به ارمغان آمد.

علی حسینی در المپیک 2008 پکن با مدال نقره به کار خود پایان داده بود.

در این دسته وزنه‌برداران مصر و چین به ترتیب دوم و سوم شدند.

با پایان رقابت‌های وزنه‌برداری دسته 75 کیلوگرم کاروان ورزش ایران با کسب 4 مدال طلا، 2 نقره و یک برنز در مکان چهاردهم مشترک با ایرلند قرار گرفت.

تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان پیش از این توسط نادر مرادی در دسته 60 کیلوگرم صاحب نشان طلا و روح‌الله رستمی در دسته 62.5 کیلوگرم صاحب مدال نقره شده بود.

در ادامه این مسابقات فردا مجید فرزین در دسته 82.5 کیلوگرم به مصاف حریفان خواهد رفت./فارس