ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شهباززاده: امیدوارم در تبریز نتیجه بگیریم


مهاجم استقلال می گوید او هم مثل هواداران تیمش به دنبال موفقیت تیمی است و به موفقیت شخصی فکر نمی کند.

خبر آنلاین: سجاد شهباززاده در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه استقلال، درباره عدم نتیجه گیری استقلال در چند بازی گذشته گفت: البته این موضوع را کامل قبول ندارم که ما بد نتیجه گرفته ایم. بازی با صبا برای ما بسیار سخت شد و دلیل آن نیز فشار بالای بازی ها بود. هر چهار روز در حال بازی کردن هستیم و خستگی زیادی را تحمل می کنیم.

مهاجم استقلال درباره گلزنی های متوالی اش افزود: خدا را شکر می کنم که شرایط خوبی دارم و سعی من بر این است تا با حفظ این شرایط بتوانم بهتر هم شوم. من همواره سعی می کنم تا از موقعیت های به دست آمده بهترین استفاده را انجام دهم و با یاری خدا در این هفته ها توانستم برای استقلال گلهای مهمی بزنم.

او در پاسخ به این سوال که می توان آقای گل جدید هوادران آبی باشد، عنوان کرد: هواداران استقلال نیز مانند من قبل از عناوین فردی به دنبال قهرمانی هستند و اولویت آنها نیز قهرمانی استقلال در لیگ برتر است. من هم تمام تلاشم را برای قهرمانی استقلال انجام می دهم و امیدوارم به این عنوان دست پیدا کنیم.

شهباززاده در پاسخ به این سوال که با شرایط کنونی اش می تواند در فهرست تیم ملی حاضر باشد یا خیر اظهار کرد: من همیشه برای ملی پوش شدن تلاش می کنم و امیدوار هستم کادر فنی تیم ملی این تلاش های من را ببینند. اگر بازی ها من به چشم آنها بیاید خوشحال می شوم و اگر دعوت نشوم باز هم دست از تلاش بر نخواهم داشت.

وی درباره بازی حساس با تراکتور سازی عنوان کرد: بازی با تراکتور سازی بسیار سخت است. هر دو تیم جایگاه خوبی در جدول دارند و البته که ما می خواهیم با پیروزی در این بازی به وضعیت بهتری دست پیدا کنیم. برای کسب هر 3 امتیاز این بازی انگیزه زیادی داریم و انشاالله که بتوانم در تبریز نتیجه خوبی کسب کنیم.

مهاجم استقلال در پایان و درباره حضور هواداران تراکتورسازی در ورزشگاه بعد از کش و قوسهای فراوان گفت: حضور تماشاگران بازی را جذاب تر می کنند. به هر حال وضعیتی است که پیش آمده است ولی ما امیدوار هستیم تا بازی را در آنجا به نفع خودمان تمام کنیم و به موضوع دیگر فکر نمی کنیم.


ویدیو مرتبط :
تلاش میکنیم بهترین نتیجه را بگیریم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کیانی: امیدوارم مقابل تونس نتیجه بگیریم


بازیکن تیم ملی هندبال ایران گفت: امیدوارم بتوانیم در بازی بعدی مقابل تونس نتیجه بگیریم.

 خبرگزاری تسنیم: جلال کیانی در مورد شکست ایران مقابل اتریش در جام جهانی هندبال گفت: نباید فراموش کنیم که مقابل بزرگ تیم اتریش به میدان رفتیم. آنها بازیکنان خوبی در اختیار دارند و طبیعی بود که بازی سختی داشته باشیم.

وی ادامه داد: تیم ایران هم خوب بازی کرد ولی انتظارها از ما بالا بود و حریف قدرتمندی هم داشتیم. ما نهایت تلاش خود را انجام دادیم و امیدوارم بتوانیم در بازی بعدی مقابل تونس نتیجه بگیریم.