ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شهباززاده: آقای گل شدن با قهرمانی لذت دارد


سجاد شهباززاده یکی از بهترین و تأثیرگذارترین بازیکنان استقلال در لیگ چهاردهم ایران بود.

روزنامه ایران: سجاد شهباززاده یکی از بهترین و تأثیرگذارترین بازیکنان استقلال در لیگ چهاردهم ایران بود. مهاجم جوان و ۲4 ساله آبی‌ها که در ابتدای فصل گذشته از تیم سایپا به این تیم ملحق شد با 12 گل بهترین گلزن این تیم و دومین گلزن لیگ هم بود مهاجمی که حساس‌ترین گل‌ها را به ثمر رساند و تا میانه‌های فصل رقابت تنگاتنگی با ادینیوی برزیلی داشت اما با افت تیم استقلال موتور گلزنی این بازیکن هم تا حد زیادی از کار افتاد و در نهایت در کورس آقای گلی از این مهاجم برزیلی عقب افتاد، مهاجم بی‌حاشیه آبی‌ها که در مستطیل سبز پر جنب و جوش، فرصت‌طلب و سختکوش است خارج از فوتبال سر به زیر و محجوب‌ است.

آقای شهباززاده درباره شرایط این روزهای استقلال بگویید؟

شرایط خوبی داریم، تمرینات منظم و سختی را پشت سر گذاشته‌ایم، حالا منتظر شروع بازی‌ها هستیم تا شرایط تیم را ببینیم، فعلاً سخت است که در این باره نظر بدهیم.

هواداران استقلال بابت ناکامی‌های فصل گذشته ناراحت هستند، فکر می‌کنی با جذب نفرات جدید و آمدن مظلومی ناکامی‌های فصل گذشته جبران می‌شود؟

هواداران حق دارند ناراحت باشند، آنها سرمایه باشگاه هستند و من به عنوان عضوی کوچک از خانواده استقلال از همه آنها عذرخواهی می‌کنم، امیدوارم بتوانیم در لیگ پانزدهم با نتایجی که به دست می‌آوریم، دل هواداران‌مان را شاد کنیم، در حال حاضر بازیکنان خوبی جذب تیم شده‌اند که هر کدام شان در فصل قبل از بازیکنان تأثیرگذار و بهترین‌های تیم  خودشان بوده‌اند و مطمئناً امسال به تیم ما کمک زیادی خواهند کرد. آقای مظلومی هم مربی باتجربه‌ای است و هدف تمام ما موفقیت در لیگ پانزدهم است.

فصل گذشته در نیم فصل اول خیلی خوب گلزنی کردی اما این روند را نتوانستی در نیم فصل دوم ادامه دهی، دلیل این افت را چه می‌دانی؟

این امر دلایل زیادی داشت، نیم فصل دوم بخصوص 10 بازی آخر هم تیم دچار افت شد و هم اینکه پست بازی خودم تغییر کرد، با این حال تنها در گلزنی موفق نبودم و آن چیزی که مربیان از من در پست جدید خواسته بودند را انجام دادم.

آیا این تغییر پست به دلیل حضور رضا عنایتی نبود؟

نه، به دلیل حضور آقا رضا نبود چون نیم فصل اول هم در همان پست آقای قاضی بازی می‌کرد، اما غیبت برخی از بازیکنان باعث شد که من عقب تر بازی و به کار گرفته شوم که این مسأله با عملکرد ضعیف تیمی هم همراه بود.

در فصل پیش رو به فکر کسب عنوان آقای گلی مسابقات هستی؟

من همیشه و حتی پارسال هم که در کورس آقای گلی بودم گفته ام که موفقیت استقلال اولویت من است، در کنار آن گل زدن را هم خیلی دوست دارم و امسال هم صددرصد می‌خواهم گل‌های زیادی بزنم و آقای گل شوم اما باور کنید پیش از آن به حضوری مثمرثمر در ترکیب استقلال فکر می‌کنم. دوست دارم اول استقلال موفق باشد و بعد من. اگر من آقای گل شوم و استقلال قهرمان نشود، چه فایده‌ای دارد؟ به عنوان یک مهاجم هر وقت بازی می‌کنم، تمام تلاشم را برای فتح دروازه حریفان به کار می‌گیرم. آقای گل شدن با قهرمانی لذت بسیار زیادی دارد.

در شروع لیگ با تیم سیاه جامگان بازی دارید، نتیجه این مسابقه را چطور پیش‌بینی می‌کنی؟

سیاه جامگان تیم ناشناخته‌ای است که از لیگ یک به لیگ برتر آمده است و با مربیگری رسول خطیبی و جذب نفرات خوبی مانند رضا عنایتی و محسن فروزان می‌توانند تیم سرسختی برای حریفان باشند و چون اوایل فصل است و تیم‌ها در شرایط آرمانی قرار ندارند، این بازی می‌تواند مشکل‌ساز شود اما ما برای قرار گرفتن در کورس قهرمانی گام اول را باید مقتدرانه برداریم و با تمرکز بالا در مقابل حریف به میدان برویم.

حضور فروزان درون دروازه سیاه‌جامگان و شناخت او نسبت به تو و همچنین انگیزه بالایی که برای این بازی دارد، کار را برای گلزنی شما سخت نخواهد کرد؟

قطعاً همین طور است، محسن مطمئناً هم در این بازی و هم در بازی‌های دیگر برای گل نخوردن و موفقیت تیمش تلاش خواهد کرد و من هم برای گل زدن، در کل هر کسی کار خودش را انجام می‌دهد و باید دید که چه پیش می‌آید.

تیم‌های مدعی قهرمانی در لیگ پانزدهم را چه تیم‌هایی می‌دانی؟

از هم اکنون صحبت کردن درباره قهرمان لیگ خیلی زود است و تا بازی‌ها شروع نشود و چند هفته‌ای نگذرد نمی‌توان صحبتی کرد اما در نهایت من فکر می‌کنم استقلال، سپاهان، تراکتور، فولاد و پرسپولیس می‌توانند جزو مدعیان و تیم‌های بالای جدول باشند.

امسال بازی‌های مقدماتی جام جهانی را هم در پیش داریم، سال گذشته نتوانستی در فهرست نهایی قرار بگیری، آیا امسال برنامه‌ای برای رسیدن به پیراهن تیم ملی داری؟

پیش از شروع جام ملت‌ها از سوی کی روش خط خوردم. اگرچه ناراحتی‌هایی برایم داشت اما به نظر سرمربی تیم ملی احترام گذاشتم و آن را قسمت و تقدیر زندگی‌ام نامیدم. برای ملی‌پوش شدن دیر نیست،انگیزه ام نسبت به پارسال چند برابر شده و تمام فکر و ذهن من این است که با موفقیت به همراه استقلال بتوانم حضوری مثمرثمر در تیم ملی داشته باشم و رضایت کی روش را جلب کنم. تیم ملی نهایت آرزوی هر بازیکن است و من می‌خواهم حضورم ادامه‌دار باشد و دیگر از تیم‌ملی خط نخورم. کی روش به‌عنوان سرمربی تیم ملی تمامی شرایط بازیکنان را مدنظر قرار می‌دهد و برایش فرقی ندارد نام بازیکنان چیست.


ویدیو مرتبط :
گل شهباززاده به پدیده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شهباززاده: در استقلال آقای گل می‌شوم


مهاجم جدید باشگاه استقلال ضمن ابراز خرسندی از حضور در این تیم می‌گوید باید کارهای بزرگی انجام دهد تا موفق باشد.

خبرگزاری ایسنا: سجاد شهباززاده پس از پیوستن به استقلال گفت: مطمئنا از حضور در استقلال هم خوشحالم و هم از انگیزه بالایی برخوردارم. ان‌شاءالله پیشرفتم را در این تیم ادامه می‌دهم. حضور در استقلال باعث افتخار من است و امیدوارم که سال خوبی را با آقای قلعه‌نویی در این تیم داشته باشم.

او در پاسخ به سوالی درباره برخی از مواردی که از سال گذشته از حضور او در استقلال مطرح می‌شد، اظهار کرد: این که باشگاه استقلال از اواسط فصل گذشته به دنبال من بود، دست من نیست. هر چه که بود بین دو باشگاه اتفاق می‌افتاد. تا قبل از بازی استقلال و سایپا هم تا جایی که من می‌دانم چیزی نبوده و بعد از آن استقلالی‌ها به دنبال من بودند. با این حال مشکلی وجود ندارد و من در خدمت استقلالم.

مهاجم استقلال در پاسخ به این سوال که آیا نگران نیست که سرنوشت امین منوچهری و کریم انصاری‌فرد او را هم دربرگیرد و نتواند در این تیم بدرخشد، بیان کرد: به هر حال فوتبال همین است. ما باید ریسک کنیم و کارهای بزرگی انجام دهیم تا موفق شویم.

شهباززاده در پاسخ به این پرسش که آیا قول می‌دهد که آقای گل لیگ شود، گفت: قول که نمی‌توانم بدهم اما تلاشم را می‌کنم.