ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شمشیربازان سابر ایران فینالیست شدند


تیم شمشیربازی سابر کشورمان با پیروزی مقابل چین فینالیست شد.

خبرگزاری تسنیم: مسابقات شمشیربازی تیمی اسلحه سابر هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی امروز (چهارشنبه) پیگیری شد که تیم ایران متشکل از مجتبی عابدینی، فرزاد باهر، علی پاکدامن و محمد رهبری در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف ویتنام رفتند و موفق شدند با نتیجه 45 بر 19 پیروز شوند.

تیم شمشیربازی اسلحه سابر کشورمان با برتری مقابل ویتنام در نیمه نهایی با تیم چین مصاف داد که در این دیدار علی پاکدامن در ترکیب قرار نداشت و هر 2 تیم با 3 شمشیرباز در مسابقه شرکت کردند.

تیم اسلحه سابر کشورمان در مصاف با چین در نیمه نهایی نتیجه را 45 بر 44 به سود خود کرد و با این نتیجه نزدیک راهی فینال شد.

در دیگر دیدار نیمه نهایی 2 تیم کره‌جنوبی و هنگ‌کنگ به مصاف هم رفته بودند که در پایان شمشیربازان کشور میزبان 45 بر 23 به پیروزی رسیدند و راهی فینال شدند.


ویدیو مرتبط :
شمشیربازی - اسلحه سابر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شمشیربازان سابر ایران نقره‌ای شدند


تیم اسلحه سابر کشورمان موفق شد مدال طلای بازی‌های آسیایی را برای خود کند.

خبرگزاری تسنیم: دیدار فینال رقابت‌های تیمی اسلحه سابر شمشیربازی در هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی امروز (چهارشنبه) بین تیم‌های ایران و کره‌جنوبی برگزار شد که در پایان شمشیربازان تیم ملی کشورمان شکست را پذیرا شدند.

شمشیربازان سابر کشورمان در این مصاف با ترکیب مجتبی عابدینی، فرزاد باهر، علی پاکدامن و محمد رهبری به مصاف شمشیربازان کره‌جنوبی رفتند که نتیجه پایانی این دیدار 45 بر 26 به سود سابریست‌های کشور میزبان بود.

تیم کره‌جنوبی قهرمان دوره قبلی المپیک (المپیک 2012 لندن) به حساب می‌آید.