ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شمس: ناکامی در جام جهانی را باید به سعیدلو تبریک گفت/پروفسور خسوس چه کاری انجام داد!



تشکیل فدراسیون فوتسال تنها راه حل است

شمس: ناکامی در جام جهانی را باید به سعیدلو تبریک گفت/پروفسور خسوس چه کاری انجام داد!

تیم ملی فوتسال ایران روز گذشته در دیدار مرحله‌ی یک هشتم نهایی جام جهانی در عین ناباوری از دور مسابقات کنار رفت.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار ورزشی - حسین شمس، سرمربی ایران در دوره قبل جام جهانی که موفق شده بود با تیم ملی به مقام پنجم دست یابد، پس از این ناکامی به خبرنگار ایسنا گفت: باید به آقای سعید‌لو تبریک بگویم که پس از جام جهانی 2008 با حسین شمس قرار‌داد نبست. به سعیدلو تبریک می‌گویم که اشک‌های میلیون‌ها ایرانی را در آورد، در حالی که می‌شد این اشک‌ها به لبخند تبدیل شود.

وی ادامه داد: مگر یک ناکامی چندبار علامت می‌دهد. در بازی‌های آسیایی تیم ملی نتیجه نگرفت و این خودش علامت بزرگی است، اما زمانی که شما دهن‌ کجی می‌کنید باید به کلمبیا ببازیم و اشک بریزیم و مردم پای تلویزیون اشک بریزند. من مطمئنم که با به دست‌آوردن این نتیجه باز هم هیچ تغییری در کمیته‌ی فوتسال رخ نمی‌دهد. وقتی آبروی ایران در آسیا رفت چه کار کردند که الان بخواهند باز هم کاری کنند. چهار سال دیگر هم می‌مانند و باز هم در جام جهانی آبروی فوتسال ایران را می‌برند.

بهترین مربی جهان در سال 2010 هم‌چنین با بیان این‌که به دنبال این است تا فدراسیون فوتسال تشکیل شود، افزود: با این اوضاع و احوال صلاح نیست که فوتسال زیر نظر فدراسیون فوتبال باشد. اگر وزارت ورزش و جوانان به این نتیجه رسید که فدراسیون فوتسال باید تشکیل شود، من هم کمک خواهم کرد، اما اگر بخواهم به تیم ملی برگردم و بی‌توجهی‌ها ادامه داشته باشد به جایی نمی‌رسیم. برای یک برد 24 میلیون تومان به فوتبالی‌ها می‌دهند، اما شنیدم که در تایلند تنها 100 دلار به بازیکنان داده بودند. تا کی این کارها ادامه خواهد داشت. من به مجلس شورای اسلامی خواهم رفت و به دنبال این هستم تا فوتسال را از فوتبال جدا کنم. نمی‌شود کمیته‌ی فوتسال با دو نفر اداره شود. اگر ادعا داریم که فوتسال بیشترین ورزشکار را در ایران دارد نمی‌توان با یک اتاق آن را اداره کرد.

شمس ادامه داد: من تا آخر می‌مانم و می‌جنگم و تا چهار سال آینده به هر جایی می‌روم تا شاید عقل سلیمی پیدا شود و بگوید که فوتسال به اندازه‌ی اسکیت و کبدی است یا نه. اگر اهمیت فوتسال را تشخیص دادند باید مصوبه‌ای را بدهند تا فوتسال ایران نیز مثل اسپانیا و برزیل از فوتبال جدا شوند.

مربی پیشین تیم ملی فوتسال هم‌چنین با انتقاد از انتخاب خسوس کاندلاس به عنوان مربی تیم ملی مطرح کرد: کاندلاس در سه بازی جام جهانی نشان داد که پروفسور است. کلمبیا توانست جزایر سلیمان و ایران را شکست دهد، پس باید بگوییم ایران در حد جزایر سلیمان شده است.

با پروفسوری که داشتیم باید هم به کلمبیا می‌باختیم. چقدر گفتیم که این آقای پروفسور هشت سال تیم نداشته است اما آقایان گفتند که او پرفسور است و همه چیز را می‌داند، حالا بیایند و پاسخ‌گوی مردم باشند. مردم با این همه فشار اقتصادی زندگی می‌کنند و آن وقت شما هزارها دلار و یورو به این آقای پروفسور می‌دهید.

همین یک موضوع را بازرسی کل کشور بررسی کند. اصلا می‌خواهم بدانم که چه کار کارشناسی برای آوردن خسوس به ایران انجام شد. کدام کمیته‌ی فنی او را تایید کرد. تنها ترابیان در سفری که به اسپانیا داشت با لوزانوی ... صحبت کرد و این آقای ... هم خسوس را به ترابیان معرفی کرده بود. نباید از شمس که مدرس فیفا بود می‌پرسیدید و مشورت می‌گرفتید؟ به اعتقادم همه‌ی فوتسال ایران یک آدم شده است و آن فرد فوتسال را اداره می‌کند که نمی‌توان با این روش به موفقیت رسید./ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
دلایل ناکامی والیبال ایران در جام جهانی 2015

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیام تبریک رونالدو به تیم ملی ایران پس از صعود به جام‌جهانی



پیام تبریک رونالدو به تیم ملی ایران,صعود تیم ملی ایران به جام‌جهانی

پیام تبریک رونالدو به تیم ملی ایران پس از صعود به جام‌جهانی

اسطوره فوتبال برزیل صعود سه تیم آسیایی به جام جهانی 2014 برزیل را تبریک گفت.

به گزارش  خبرآنلاین؛ رونالدو ستاره سال های نه چندان دور فوتبال برزیل به تیم های ایران، کره جنوبی و استرالیا برای صعود به جام جهانی 2014 برزیل تبریک گفت.

او که از سوی فدراسیون فوتبال برزیل مسئول تبریک و خوش‌آمد گویی به کشورهای صعود کننده به جام جهانی انتخاب شده، در پیام خود آورده است: «به تیم های ایران، کره جنوبی و استرالیا برای صعود به جام جهانی برزیل تبریک می گویم.

ما قول می دهیم از شما به گرمی استقبال کنیم، همانطور که شما (کره ای ها) در سال 2002 میزبان خوبی بودید.»

رونالدو سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی برزیل را در جام‌های جهانی 1998، 2002 و 2006 در کارنامه خود دارد.خبرآنلاین