ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شمس: مشکلم با فدراسیون حل‌ نخواهد شد


سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران که برای فعالیت در لیگ‌های فوتسال ایران ممنوع الفعالیت است، گفت: مشکل من با فدراسیون فوتبال حل نشدنی است ولی امیدوارم فدراسیون ممنوع الفعالیت بودنم را به صورت کتبی به من و باشگاه دبیری تبریز اعلام کند.

خبرگزاری مهر: حسین شمس در گفتگویی درباره نامه نگاری باشگاه دبیری تبریز با کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال برای حل مشکل ممنوع الفعالیت بودنش، با بیان مطلب فوق اظهار کرد: باشگاه دبیری از کمیته فوتسال درخواست کرده بود تا وضعیت بنده را مشخص کند. البته این کمیته هم اعلام کرد باید کمیته اخلاق پیگیر ممنوع الفعالیت بودنم باشد. با این حال فکر می‌کنم مشکل من با فدراسیون فوتبال حل نشدنی باشد.

وی با کنایه به مسئولان فدراسیون، تاکید کرد: فدراسیون فوتبال ما را شایسته مربیگری در فوتسال ایران نمی‌داند. همان بهتر که من در بخش‌های دیگر و با عناوین دیگر در فوتسال کار کنم. من حتی این مساله را از طریق وزارت ورزش هم پیگیری کردم که حراست این وزارتخانه اعلام کرد بنده مشکلی ندارم. ظاهرا مسائلی در فدراسیون هست که به مصاحبه‌های چند سال پیشم بر می‌گردد.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران ادامه داد: بعد از آنکه جدایی وحید شمسایی از تیم دبیری قطعی شد، مسئولان باشگاه با من مذاکره کردند. خودم پیشنهاد دادم برای اینکه مشکلی در طول فصل برای باشگاه دبیری پیش نیاید، آنها از فدراسیون فوتبال استعلام بگیرند تا وضعیتم مشخص شود. این اتفاق سال گذشته هم برای من و زمانی که قصد داشتم سرمربی تیم ماهان تندیس قم شوم، افتاده بود.

وی همچنین خاطرنشان کرد:  منتظرم تا فدراسیون فوتبال به صورت کتبی علت ممنوع الفعالیت کردنم را توضیح بدهد. چهار سال است به من حکم شفاهی می‌دهند ولی امیدوارم امسال به صورت کتبی این مساله را عنوان کنند. در اینصورت قطعا پیگیری‌های قضایی را انجام می‌دهم.

وحید شمسایی بعد از جدایی‌اش از دبیری اعلام کرده بود "اختاپوس‌ها حالا می‌توانند به تیم دبیری بروند". خیلی‌ها این جمله را به حسین شمس و تلاشش برای حضور در تیم دبیری منتسب کردند. شمس در این خصوص گفت: این را باید از خود وحید بپرسید ولی باید بگویم که دبیری، تیم خودم است! من این تیم را درست کردم و حتی برنامه ریزی‌اش را برای قهرمانی در آسیا انجام دادم. خودم وحید شمسایی را به دبیری آوردم.

وی یادآور شد: من الان عضو هیات مدیره باشگاه دبیری هستم و اتفاقا ارتباط خوبی هم با شمسایی دارم. بعید می‌دانم منظور شمسایی از آن حرف، من بوده باشم. من و وحید آنقدر به هم نزدیک هستیم که اگر چیزی هست به خودم بگوید!

سرمربی پیشین تیم ملی در پایان از احتمال انتخاب یک مربی کُروات برای تیم دبیری در فصل آینده خبر داد و گفت: ما برای تیم فوتسال دبیری چند مربی خارجی مد نظر داشتیم که مذاکراتمان با یک گزینه کروات جدی است. این مربی یکی از چند مدرس برجسته فیفا است و به کار تیم دبری می‌آید.


ویدیو مرتبط :
صفورا جون مشکلم حل شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پس از ممنوع الخروج شدن /با تلاش فدراسیون دو و میدانی مشکل حل شد



با تلاش فدراسیون دو و میدانی

مشکل ممنوع الخروج بودن احسان حدادی برطرف شد

خبرگزاری فارس: مشکل ممنوع الخروج بودن قهرمان پرتاب دیسک آسیا با تلاش فدراسیون دو و میدانی برطرف شد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش خبرگزاری فارس، احسان حدادی که به دلیل پرداخت نشدن مالیاتش از سوی باشگاه نفت تهران، ممنوع الخروج شده بود با تلاش فدراسیون دو و میدانی و پرداخت شدن مبلغ مالیاتش مشکلی برای خروج از کشور ندارد.

افشین داوری، رئیس فدراسیون دو و میدانی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: مشکل حدادی مر بوط به مبلغ مالیات قراردادش در سال 86 و زمانی که با باشگاه نفت قرارداد داشت، بود و زمانی که به اداره مالیات مراجعه کرد متوجه شد که ممنوع الخروج است و  برای برطرف شدن این مسئله با ما تماس گرفت.

وی گفت: ما هم به دلیل اینکه او در شرایط حساسی قرار دارد مالیات او را بلافاصله پرداخت کردیم. قرار است در روزهای آینده با مسئولان نفت در این زمینه صحبت کنیم. حدادی هم صبح پنجشنبه بدون هیچ مشکلی راهی قطر می‌شود تا در رقابت‌های دو و میدانی دایموند لیگ شرکت کند./فارس