ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شمس: برزیل به لطف داوران تیم ایران را شكست داد



 

 

شمس: برزیل به لطف داوران تیم ایران را شكست داد

 

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران مدعی شد قهرمان جهان به لطف داوران مقابل ملی پوشان کشورمان به پیروزی دست یافت.

''حسین شمس''‌ گفت: متاسفانه داوران ملاحظه تیم برزیل را کردند و تا زمانی که داوران بازی بی طرف نباشند نمی توان انتظار پیروزی برابر قهرمان جهان را داشت.

وی با بیان اینکه داوران بازی باید جفرسون رودیگوئز برزیلی را از زمین اخراج می کردند ، گفت:‌ معتقدم تیم داوری در حد این بازی حساس نبود.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت :‌ ملی پوشان کشورمان تا اواسط نیمه دوم عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتند اما در چند دقیقه تمرکز خود را از دست دادند تا نتوانند قهرمان جهان را مغلوب کنند.

وی با بیان اینکه برزیلی ها برای لحظه به لحظه بازی برنامه داشتند، افزود : متاسفانه بازیکنان ایرانی پس از دریافت گل چهارم، فکر کردند قهرمانی جام جهانی را از دست داده اند بطوریکه انگیزه آنان کاهش یافت.

شمس خاطر نشان کرد :‌ تجربه نشان داده است ملی پوشان ایرانی در نیمه نخست مقابل تیم های قدرتمند جهان مانند برزیل و اسپانیا عملکرد خوبی دارند اما زمانی که از حریف عقب می مانند انگیزه خود را برای جبران نتیجه از دست می دهند.

وی به جو سنگین سالن پیروزی اصفهان اشاره کرد و گفت : متاسفانه این موضوع تاثیر منفی بر روحیه ملی پوشان ایرانی گذاشت تا آنان نتوانند در نیمه دوم بازی را به تساوی بکشانند.

سرمربی تیم فوتسال ایران با بیان اینکه این تیم شنبه آینده دیدار دشواری را مقابل برزیل پیش رو دارد، افزود : حریف هماهنگ تر از امروز مقابل ملی پوشان صف آرایی خواهد کرد اما این بار به سادگی برابر برزیل تن به شکست نخواهیم داد.

شمس درباره پشتوانه سازی در تیم ملی فوتسال ایران اظهار داشت :‌ بازیکنان خوبی در تیم امید ایران حضور دارند که باید به مرور به ترکیب تیم ملی تزریق شوند.

وی با بیان اینکه تیم ایران تنها 7-8 بازیکن باتجربه در اختیار دارد، گفت : برای حضور موفق در جام جهانی 2012 باید 12 بازیکن آماده در اختیار داشته باشیم.

شمس گفت : واقعیت این است که تیم دوم ایران هنوز توان رویارویی با تیم های بزرگ جهان را ندارد که در سال آینده ترکیب های مختلفی را در رقابت های بین المللی تایلند و برزیل تجربه خواهیم کرد تا بتوانیم نواقص خود را برطرف کنیم.

وی درباره تمدید قرارداد خود با فدراسیون فوتبال گفت: یک ماه و نیم است که قراردادم با این فدراسیون به پایان رسیده و هنوز هم حقوق و دستمزد سال گذشته خود را دریافت نکرده ام.

وی تصریح کرد : تا روز جمعه هفته جاری میهمان فوتسال ایران هستم و اگر تا آن زمان قراردادم منعقد نشود از تیم ملی جدا می شوم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران درباره عملکرد احمد اسماعیل پور گفت : این بازیکن درخشش خوبی در لیگ برتر داشت اما به دلیل تجربه کم نتوانست بازی خوبی مقابل برزیل به نمایش بگذارد.

گفتنی است، تیم ملی فوتسال ایران عصر چهارشنبه در دیداری دوستانه در اصفهان با نتیجه 4 بر 3 مغلوب تیم ملی فوتسال برزیل شد.


ویدیو مرتبط :
نظر رئیس کمیته داوران درباره عملکرد داوران ایرانی در مسابقات جهانی کشتی برزیل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیم ملی ایران درچهارمین مسابقه شكست خورد



 

 

تیم ملی ایران درچهارمین مسابقه شكست خورد

/ همگام با جام جهانی بسكتبال - تركیه /

تیم ملی ایران در چهارمین مسابقه شكست خورد

تیم ملی بسكتبال ایران در چهارمین مسابقه خود در رقابت‌های جام جهانی 2010 تركیه، مقابل تیم ملی آمریكا شكست خورد.

به گزارش باشگاه خبری فارس توانا تیم ملی بسكتبال ایران كه در 3 دیدار گذشته 2 شكسته مقابل تیم‌های برزیل و كرواسی و یك پیروزی مقابل تونس در كارنامه داشت در چهارمین دیدار مسابقات جام جهانی 2010 تركیه از ساعت 20:30 دقیقه امشب در سالن ایپكیچی شهر استانبول به مصاف تیم ملی آمریكا رفت در نهایت با نتیجه 88 بر 51 بازی را به این تیم واگذار كرد.

ایران در كوارتر نخست با نتیجه 19 بر 13 و در كوارتر دوم 24 بر 15 بازی را به حریف باخت كه در مجموع دو كوارتر با نتیجه 43 بر 28 در پایان نیمه اول نتیجه را واگذار كرد.

همچنین كوارتر سوم با نتیجه 19 بر 11 و كوارتر چهارم 26 بر 12 به سود آمریكا به پایان رسید و در مجموع دو نیمه، تیم ملی آمریكا با نتیجه 88 بر 51 ضمن پیروزی مقابل ایران به چهارمین برد پیاپی در این رقابت‌ها دست یافت.

در دیگر دیدار این گروه تیم ملی كرواسی با نتیجه 84 بر 64 تیم ملی تونس را شكست داد.

تیم ملی بسكتبال ایران در آخرین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام جهانی 2010 فردا شب به مصاف اسلونی می‌رود.