ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شمسایی مافیا شد، وفایی جادوگر!


تماشاگران قمی علیرضا وفایی بازیکن تیم شهرشان را که این فصل در تیم تاسیسات دریایی تهران بازی می‌کند همانند فصل گذشته با لقب جادوگر تشویق کردند.

خبرگزاری فارس: در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته سوم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور دو تیم یاسین پیشرو قم و تاسیسات دریایی تهران عصر امروز در ورزشگاه شهید حیدریان قم به مصاف هم رفتند که تیم مهمان موفق شد با نتیجه 3 بر 2 حریف خود را شکست دهد.

* بنا بر درخواست مدیر عامل باشگاه یاسین پیشرو بلیط فروشی در این بازی انجام نمی‌شد.

* بازی با دقایقی تاخیر آغاز شد.

* تیم یاسین پیشرو قم با پیراهن‌های یک دست سفید در مقابل آبی پوشان تاسیسات دریایی قرار گرفته بود.

* یوسف کرمی ملی پوش سابق تکواندو ایران که اخیرا به‌عنوان مربی تیم تکواندو یاسین پیشرو انتخاب شده است یکی از مهمانان وی‍ژه این دیدار بود.

* نزدیک به 2 هزار نفر برای حمایت از تیم قم به سالن بازی آمده بودند.

* هوای گرم و عدم تهویه مناسب سالن شهید حیدریان موجب اعتراض برخی از تماشاگران شده بود.

* در طول بازی علیرضا وفایی بازیکن قمی تیم یاسین پیشرو با لقب جادوگر تشویق می‌شد و محمد کرمانی نیز با شعار کرمانی ببتو مورد استقبال هواداران تیمش قرار ‌گرفت.

* محمد کشاورز بازیکن تیم تاسیسات دریایی به دلیل اعلام نشدن خطا به سود تیمش معترض بود که کار او با واکنش تماشاگران قمی رو به رو شد.

* گل نخست تیم تاسیسات دریایی در دقیقه 12 توسط کشاورز به ثمر رسید.

* علی‌اصغر حسن‌زاده بازیکن قمی تیم تاسیسات دریایی تهران در واپسین دقایق نیمه نخست برای تیمش گلزنی کرد.

* در دقیقه 27 وحید شمسایی زودتر از سوت داور ضربه ایستگاهی زد که سعید قاسمی کاپیتان تیم قم در این صحنه معتقد بود بازیکن تاسیسات دریایی باید اخطار بگیرد که داور به دلیل این اعتراض به هر دو بازیکن کارت زرد نشان داد.

* تکرار ضربه آزاد تیم تاسیسات دریایی با گلزنی ابوالقاسم عروجی بازیکن فصل گذشته تیم قم همراه بود که پس از آن تماشاگران با سر داد شعار‌های «داور تاسیساتی»، «تاسیسات مافیا» و «شمسایی مافیا» اعتراض خود را نشان دادند.

* مسعود ایازی و مصطفی نظری دروازه‌بان‌های هر دو تیم با کارت زرد داور جریمه شدند.

* هواداران عروجی بازیکن فصل گذشته تیم فوتسال ماهان تندیس قم با نصب دوپلاکارد از او استقبال کرده بودند.

* دو گلی که محمدحسین کوهستانی برای تیم یاسین پیشرو به ثمر رساند موجب تشویق بیشتر قمی‌های حاضر در سالن شد.

* تماشاگران با سوت ممتد خود کار را برای تیم مهمان سخت کرده بودند.

* درخشش نظری دروازه‌بان تاسیسات دریایی تهران از نکات قابل توجه این مسابقه حساس بود که هواداران قمی از او درخواست می‌کردند اجازه گلزنی تیم شهرشان را بدهد.

* تیم تاسیسات دریایی برای خارج شدن از فشار حملات یاسین پیشرو در دو دقیقه پایانی بازی از سیستم پاور پلی استفاده کرد که بعد از چند ثانیه از کار خود منصرف شد.

* سیدمهدی غیاثی سرمربی تیم یاسین پیشرو قم بعد از اتمام بازی به سمت داور رفت و اعتراض خود را به او نشان داد.


ویدیو مرتبط :
بی وفایی بی وفایی دل من

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شمسایی و نظری کتک کاری کردند!



 


شمسایی و نظری کتک کاری کردند!

 

 

اختلافات کهنه وحید شمسایی و نظری دروازه بان ملی پوش باعث رخ دادن اتفاقات ناخوشایندی در دربی اصفهان شد. اختلافاتی که در نهایت منجر به جدایی نظری از فولاد ماهان و اظهارنظرهای اخیر او علیه وحید شمسایی شد.

 

به همین دلیل شمسایی به‌عنوان کاپیتان فولاد ماهان در این بازی حتی برای روبه‌رو نشدن با مصطفی نظری، بازوبند کاپیتانی را به طاهری داد تا در مراسم آغاز مسابقه با نظری روبه‌رو نشود. شمسایی با نظری روبه‌رو نشد و در تمام لحظات بازی در تب‌و‌تاب باز کردن دروازه او به‌سر می‌برد و سرانجام در دقیقه 36 از روی نقطه پنالتی دوم موفق به انجام این کار شد.

 

شادی بی‌حد و حصر شمسایی پس از باز کردن دروازه نظری نقطه آغاز جنجال‌های این بازی بود، به‌طوری که تماشاگران حاضر در سالن مسابقه از نحوه شادی او شگفت‌زده شده بودند.

 

در سوی دیگر میدان هم وقتی گل تساوی گیتی پسند در دقایق پایانی بازی به‌ثمر رسید نظری با حرکات مشابهی ابراز احساسات کرد تا به‌نوعی پاسخ به شمسایی را داده باشد. درگیری شمسایی با بعضی بازیکنان ملی پوش گیتی پسند و شعارهای تند و تیز 1400 نفر از هواداران این تیم علیه او هم از حاشیه‌های قابل اشاره داربی اصفهان بود. 

 

کاپیتان سابق تیم ملی در جریان بازی به‌دلیل برخوردی که با محمدرضا زحمتکش، بازیکن ملی پوش گیتی پسند داشت، با او درگیری لفظی پیدا کرد. پس از دخالت مصطفی نظری این درگیری تا مرز کتک‌کاری و زد و خورد پیش رفت اما مسئولان برگزاری مسابقه با جدا کردن طرفین به این غائله پایان دادند. 

 

درگیری بازیکنان دو تیم که در زمین مسابقه آغاز شده بود تا راهروی منتهی به رختکن نیز ادامه پیدا کرد و پس از خروج از رختکن هم وحید شمسایی با حضور در دایره خبرنگاران از خجالت مصطفی نظری درآمد:«اسم نظری را برای اولین باراست که می‌شنوم. اصلا چنین فردی را نمی‌شناسم و از هویت او خبر ندارم. لطفا اسم این بنده خدا را جلوی من نیاورید.»

 

اختلاف بین این دو نفر از نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا در سال 2006، زمانی که مصطفی نظری به‌عنوان بازیکن ذخیره تیم ملی فوتسال به جای رضا ناصری در چارچوب دروازه ایستاد، کلید خورد.

در آن بازی تیم ملی ایران پنج بر یک مقابل ژاپن شکست خورد و پس از پایان بازی شمسایی در حضور تمام بازیکنان تیم ملی و با به کار بردن الفاظی توهین‌آمیز نظری را به‌عنوان عامل این شکست تحقیرآمیز معرفی کرد.

 

اگر چه نظری اکنون عنوان یکی از سه دروازه‌بان مطرح جهان را یدک می‌کشد اما اصطکاک‌های گاه و بی‌گاه با کاپیتان سابق تیم ملی هنوز از ذهن او پاک نشده است. نظری در پاسخ به اظهارات شمسایی پس از پایان داربی اصفهان با طعنه می‌گوید:«کسی که ادعا کرده من را نمی‌شناسد به‌دلیل کهولت سن، حتما آلزایمر دارد.»

 

جالب اینکه شمسایی در محافل خصوصی مدعی شده چند بازیکن تیم ملی به سرکردگی مصطفی نظری مقدمات کنار گذاشتن او از تیم ملی را فراهم کردند و نظری را به باند بازی در تیم ملی متهم کرده است. 

این در حالیست که بعدها حسین شمس، سرمربی تیم ملی فوتسال هم به‌عنوان منتقد اصلی شمسایی انتخاب او به‌عنوان مرد سال فوتسال آسیا را زیر سوال برد و بازیکنانی مثل نظری که در جام‌جهانی نمایش قابل اعتنایی داشتند را شایسته کسب چنین عنوانی دانست.

 

قبل از آغاز این مسابقه بازیکنان و مربیان دو تیم برای هم سنگ تمام گذاشته و با دسته گل از یکدیگر برای حضور در میدان رخصت گرفتند. تماشاگران اصفهانی که پس از قهرمانی ماهان در جام باشگاههای آسیا تعدادشان رو به افزایش است پس از تماشای صحنه‌های اکشن این بازی دست آخر هم شاهد اخراج حسین افضلی، سرمربی گیتی پسند و عدم حضور سید مهدی ابطحی در سالن کنفرانس بودند.

 

داربی پرماجرای فوتسال با نتیجه دو بر یک به سود ماهان رو به اتمام بود اما گلی که در سه ثانیه پایانی به‌ثمر رسید بازی را تساوی کشاند.../تهران امروز